Salut
De vreo saptamana mi-am luat un A140 din Germania.
Model Avangarede,1999, 219000, frane noi, cauciucuri de iarna,piele, ambreiaj foarte bun, Tuv facut de 9000 km. Mai mare dragul.
Totul bine si frumos, masina se prezenta bine pana ieri dimineata cand a pornit la a 6a cheie si astazi dimineata cred ca i-am dat 20 de chei ca sa porneasca.
Masina am luat-o Marti si am stat cateva zile in Germania si prin Cehia si nu mi-a facut figuri deloc dimineata.
Incerc sa pornesc, da sa porneasca dar n-o face din prima.
Nu vreau sa omor electromotorul asa ca as vrea sa rezolv problema rapid.
Odata ce se incalzeste motorul porneste la sfert.
Ce s-a intamplat diferit intre timp e ca am stat in vama la intrarea in tara vreo 5-6 ore si am mers pe rosu pana mai aveam cred ca 1 litru de benzina in rezervor.
Ce poate fi ? Daca se poate sa imi recomandati pe cineva la care sa merg si sa imi verifice ce e de verificat as fi super incantat.
Cineva priceput pentru ca nu vreau sa pic pe mana unuia care habar nu are si trebuie sa schimb jumatate de masina ca sa descopar ce are.
Ce problema am observat cand am luat-o e ca la rece are un scartait la cureaua alternatorului.Dispare scartaiatul cand se incalzeste..Tre sa schimb cureaua.
Bateria este din 4.2013 pusa pe masina.
Consumul il am foarte bun. Media pe 2000 km a fost 6.7 cu 4 oameni si bagaje in masina. Plimbat in Berlin peste 100km , Praga,Budapesta, i-am dat si 160 pe autostrada. Am menajat-o foarte putin .Cand am mers la consum am scos sub 6.
Zic asta , poate are vreo relevanta pentru cine se pricepe.
Multumesc anticipat, baieti!
De vreo saptamana mi-am luat un A140 din Germania.
Model Avangarede,1999, 219000, frane noi, cauciucuri de iarna,piele, ambreiaj foarte bun, Tuv facut de 9000 km. Mai mare dragul.
Totul bine si frumos, masina se prezenta bine pana ieri dimineata cand a pornit la a 6a cheie si astazi dimineata cred ca i-am dat 20 de chei ca sa porneasca.
Masina am luat-o Marti si am stat cateva zile in Germania si prin Cehia si nu mi-a facut figuri deloc dimineata.
Incerc sa pornesc, da sa porneasca dar n-o face din prima.
Nu vreau sa omor electromotorul asa ca as vrea sa rezolv problema rapid.
Odata ce se incalzeste motorul porneste la sfert.
Ce s-a intamplat diferit intre timp e ca am stat in vama la intrarea in tara vreo 5-6 ore si am mers pe rosu pana mai aveam cred ca 1 litru de benzina in rezervor.
Ce poate fi ? Daca se poate sa imi recomandati pe cineva la care sa merg si sa imi verifice ce e de verificat as fi super incantat.
Cineva priceput pentru ca nu vreau sa pic pe mana unuia care habar nu are si trebuie sa schimb jumatate de masina ca sa descopar ce are.
Ce problema am observat cand am luat-o e ca la rece are un scartait la cureaua alternatorului.Dispare scartaiatul cand se incalzeste..Tre sa schimb cureaua.
Bateria este din 4.2013 pusa pe masina.
Consumul il am foarte bun. Media pe 2000 km a fost 6.7 cu 4 oameni si bagaje in masina. Plimbat in Berlin peste 100km , Praga,Budapesta, i-am dat si 160 pe autostrada. Am menajat-o foarte putin .Cand am mers la consum am scos sub 6.
Zic asta , poate are vreo relevanta pentru cine se pricepe.
Multumesc anticipat, baieti!
Comment