Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colonele încerc eu să explic. K7 comandă pompa. K10 e rezistenţa de dezaburire din lunetă. Probabil K7 se oxidează / uzează / oboseşte că el cam stă cuplat tot timpul cât motorul merge. În cazul colegului probabil nu mai făcea contact cum trebuie şi pompa îi mergea cu întrerupere. K10 e mai puţin folosit, eu cred că am pornit o singură dată dezaburirea iarna asta. Deci a înlocuit releul cu unul relativ "mai nou".

    Pe orice consumator mare trebuie să fie pus releu. Altfel s-ar topi contactul de la ce arc electric ar face.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Si toate chestiile astea cu relee ele nu se vad la un tester ??? ca de aia m am bagat in seama cu problema mea cu electromotorul,m am dus prima data la atelier, mi a incarcat bateria mecanicul sa fie sigur,a pus o la tester,a schimbat releul care era de vina,mi a sters si eroarea de SRS si acum trebuie numai sa i arat cheia si porneste,eeeeee daca se punea ala sa mi schimbe electromotorul unde ajungeam???
      Acum in cazul lui @Nedved, este functionala dezaburirea ??? banuiesc ca releul ala e gata daca cumva acolo a fost buba !!!??? Inteleg ca una din problemele majore este lipsa aparaturii de testare/mecanicilor cu experienta necesara,altfel A Klass urile sunt destul de indestructibile si pacat de ele,eu ma uit la al meu ca i din 99 si are 195000km si nu vreau sa cobesc
      Last edited by colonelul; 01-09-2016, 22:59 PM.

      Comment


      • N-aş crede că se văd la tester. Îs circuite separate, ECU sau cine o fi dă comandă la releu să închidă şi de acolo gata. Releul e un întrerupător cu o bobină, atât.

        Probabail nu-i funcţionează dezaburirea, sau nu-i funcţionează cum trebuie. Aia să fie cea mai mare problemă.

        De testere, nu ştiu că şi eu caut ceva micuţ cât să pot citi temperatura la apa din instalaţia de răcire. E ceva topic separat, dar mare lucru n-am reuşit. Cei ce ştiu dau răspunsuri de parlamentari. Nu-i bai, mai căutăm.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • Treaba cu releul a fost pura coincidenta. Masina adoua zi a inceput sa faca la fel.

          Mers si schimbat pompa. Pompa noua cu tot cu montaj, deviz si 18 luni garantie, 540Ron.
          Am pornit-o dimineata la 6 si a luat-o fara probleme.
          Furtunul de intra in rampa cand strang de el e tare si a2a zi.

          Calibrarea plutitorului cu indicatorul din bord s-a facut automat.
          Doamne ajuta si sper sa nu fie si asta vreo coincidenta. O sa mai revin sa va spun peste doua, trei zile.

          Off topic: Masina a trecut RAR ul cu brio astazi si urmeaza inscrierea. A iesit Euro 3, 171g/km CO2.
          Intrebare: Auzisem ca in Bucuresti nu mai trebuiesc traduse actele de Germania pentru inscriere. E adevarat?

          Comment


          • Ma bucur ca ai terminat cu problema.Cand ai spus ca s-a rezolvat de la releu ai vazut ca m-am abtinut de la comentarii. Cum spuneam ai schimbat pompa si s-a rezolvat.Acum sa vedem cat va rezista pompa aia de500 si ceva.Era mai buna aia de 700 si ceva dar sa speram ca va rezista si asta.Bafta si cand mai ai probleme ne auzim.

            Comment


            • Bine că s-a rezolvat. Nici eu nu credeam să fie de la releu. Am rămas şi eu surprins azi dimineaţă a luat-o din prima după o săptămână de stat în faţa blocului. Bine, îmi indica +6.5 grade în bord.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • Pompa am luat-o direct de la distribuitor cu ajutorul cuiva,fara nspe adaosuri si de asta a fost mai ieftina.A costat 420. Daca cineva are nevoie de pompa ,ii pot face legatura,doar ca o sa dea 540 pe ea.

                Am gasit pe ebay doar pompa(partea metalica) si costa 35$. Mi-am pastrat pompa veche si in caz de ceva,candva, stiu cum procedez.Aveam pe masina Pierbug VDO.

                Am observant si eu ca temperature exterioara avea effect asupra pornirilor.
                De la 5grade C in sus, pornea mai usor. La 10grade,pornea din a2a, iar pe la 0 sau sub,pornea destul de greu. Daca intre porniri erau mai putin de 5 ore ,pornea din prima indifferent de temperature.

                Gruiarew,ai masura presiunea in rampa?

                Comment


                • Nu, că am fost la unul şi m-o tâmpit de cap. L-am rugat pe om ce şi cum să facă mi-a spus că nu-i nevoie să-l învăt eu cum să-şi facă treaba. Că ce prostie-i aia cu presiunea, că bujii, că bobine, că debimetru. Şi să-i las maşina şi să vin mâine zi. Apăi de se pune să desfacă sigur ceva trebuie schimbat. Toţi îs meşteri în AK.

                  Îi fac procedura şi gata, ştiu ca o ia. Când mă duc la Timişoara merg la omul ce mi-a făcut distribuţia şi restul de chestii, măcar ştiu o treabă, cu ăla pot, şi am ce vorbi. N-o mai duc la 'nşpe mii de doctori.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • Mama....crede-ma ca asa m-a dus cu vorba unul vreo cateva zile. Ca ce forum ,ce presiune,ca presiunea e de 2.5 bari nu 3.5,de unde stiu eu, ca e senzor,ca bujii,ca maine...Imi venea sa ii dau in cap.Mi-a mancat timpul.
                    Bine ca e forumul asta si ca mi-am luat singur un manometru, ca altfel schimbam de ma lua dracu. Am dat 15 ron pe manometru si 10 ron pe un reductor ca sa intre in fortun.
                    Cel mai bine e sa te documentezi si sa nu asculti la toti ce spun. 1000 de oameni,2000 de pareri.

                    Pana la urma am mers la un service care nici aia nu aveau manometru si am zis schimbati pompa ca raspund eu.
                    Last edited by Nedved; 01-15-2016, 00:44 AM.

                    Comment


                    • Nu ştiu voi, dar eu stau la bloc. Tot timpul i-am înjurat pe cei ce-şi reparau / spălau conservele în parcare. Am impresia că e şi ceva lege să nu-ţi repari coaja pe domeniul public. Oricum faci mizerie că dacă desfaci tot curge ceva din ea. Şi nu-i ok.

                      Dar cum ziceam la mine se comportă foarte predictibil. La două / trei drumuri pe săptămână e ok deocamdată. Când ajung pe la mecanic o să revin cu noutăţi.

                      Mă scuzaţi, iar fac offtopic.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Cum spuneam,revin cu noi amanunte.

                        Dupa cateva zile de teste,masina porneste din prima in orice conditii.

                        Legat de cursul benzinei in rezervor, am observat la pompa veche ca returul nu este amorsat si de aia auzeam eu curgand benzina.

                        Cu asta am incheiat problema si sper ca acest thread sa fie de ajutor si altora pe viitor.

                        Numai bine!

                        Comment


                        • Vă salut.
                          Și eu am aceeași problemă.
                          La mine s-a rezolvat cu scoaterea senzorului de temperatură.
                          Există vreun risc dacă merg fără senzor?

                          Sent from my SM-G920F using Tapatalk

                          Comment


                          • Depinde despre ce senzor e vorba...
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • Am si eu aceeasi problema cu un A170 din 2005.

                              In primavara a avut niste probleme de pornire, in sensul ca pornea, statea o secunda pornit si se oprea. Mecanicul mi-a spus ca e de la pompa de benzina, s-a bagat sub masina, i-a dat doi pumni dupa care masina a luat-o din start. In fine, am mai facut cateva asemenea teste si intr-adevar era la pompa de benzina. Dar pentru ca peste vara nu am mai avut nicio problema de genul asta, nu am mai schimbat-o.

                              Acum vreo luna, probabil cand a inceput usor sa se raceasca afara, a inceput iar: pornea, statea o secunda pornita si se oprea. Doi pumni pe sub masina in dreptul rezervorului si o lua din prima si ramanea pornita.

                              OK, acum vreo 10 zile am inlocuit pompa de benzina cu una italiana, mecanicul cand o vede zice ca m-am zgarcit, ca o sa imi faca si asta probleme. OK, o inlocuieste dar nu am timp sa ma duc dupa masina asa ca ma duc a doua zi. Cand sa plec din service, dau la cheie, demarorul invarte, dar motorul nu porneste. Vine mecanicul ii mai da vreo 2 chei si o ia.

                              De atunci cam doua dimineti porneste si una nu in sensul ca invarte dar nu o ia din prima si trebuie sa ii dai 3-4 chei.

                              Mecanicul a zis ca pompa are o supapa care nu tine amorsat traseul spre motor si ca din cauza ca e italiana. Mai stau vreo 2 zile si ma mai chinui si ma duc ieri si cumpar pompa de benzina BOSCH. Prima costase 590 lei, asta a costat 800 lei. Bun, ma duc ieri si o inlocuieste, masina porneste bine mersi, o las peste noapte.

                              Azi dimineata ce credeti? Aceeasi poveste!!!

                              Am inlocuit pompa de benzina degeaba.

                              Ideea care ma intriga e ca totusi pompa de benzina ceva avea, aia veche prima. Pentru ca pornea si se oprea dupa o secunda, sau pornea si ramanea pornita daca ii dadeam doi pumni. E, acum nu porneste deloc din prima, ca si cum ar fi un diesel si ar fi foarte frig afara.

                              Aveti ceva sfaturi? Mentionez ca filmarea e de azi dimineata, cu pompa noua BOSCH pusa pe masina, si ca nu am filmat de la inceput. Adica am mai dat doua chei si inainte de a ma gandi sa filmez.

                              Va multumesc anticipat!!!

                              Despite the fact that I just replaced twice the fuel pump, the engine has still problems on engine start in the cold mornings

                              Comment


                              • Salut
                                Topicul curent e initiat de mine si daca citesti postul 28 de pe topicul asta http://www.clubmercedes.ro/zgomot-ci...480#post408480 aceeasi parere cam o am si eu. Cred ca am schimbat pompa degeaba si problema sta in alta parte.
                                Tu vii si intaresti regula cu schimbatul pompei degeaba pentru ca esti singurul de pe aici care a pus doua pompe.Una mai buna decat cealalta.
                                Am mai auzit destepti dinastia care zic ca daca nu ai dat 1000 ron pompa nu e buna.
                                Fabrica aia de le produce cred ca respecta si ea niste norme ca doar e in Europa, nu in China.

                                Coincidenta sau nu cand masina a fost in afara tarii si a folosit alta benzina, a mers ~brici~.
                                De cand am observat asta si bag benzina de 100 problema s-a diminuat muuult.

                                Mie imi balbaia si asta vara in Iulie la prima pornire chiar daca era ora 14 si 36 de grade la umbra.

                                Astazi am pornit-o la ora 8 si erau 10 grade.A pornit ca o masina normala, fara balbaieli, fara sa calc acceleratia un pic cand o ia.

                                Faza cu debitmetrul la mine iese din discutie pentru ca nu a iesit nici pe tester si vara asta l-am desfacut sa ii verific lamelele si aratau ca noi.
                                ZIc asta pentru cui ii vine ideea ca e el de vina.
                                Last edited by Nedved; 10-05-2016, 17:53 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF