Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by LauLaur View Post
    Da, e parerea ta ... Dar asta nu inseamna ca e si corect ce spui tu...
    De facut: Ia un voltmetru mai pricopsit(digital), si pune-l pe bornele bateriei, ca o ai langa tine. Cu ochii zgaiti la voltmetru dai la automat. O sa vezi tensiunea cazand chiar si la 9v (daca e ger aprig). Tot cu ochii zgaiti la voltmetru, dupa ce ai pornit motorul incerci sa numeri secundele pana cand incepe sa incarce alternatorul. Si vezi daca e corect ce spui, mai ales partea cu pornitul cu curent de la alternator!
    Poate n-am fost corect, dar faza că nu mai ai zeamă în baterie cât să dea o scânteie e total deplasată. Nu fumez dar am văzut şi eu brichete. Care dă scânteie şi fără o baterie de maşină legată la ea.

    Evident şi scânteia aia poate fi mai puternică sau mai puţin puternică. Dar dacă învârte electromotorul în aşa hal încăt să nu mai rămână de o amârâtă de scânteie, scânteie care o obţii dintr-o brichetă, mâ întreb ce-i mai rămâne la ECU? Mai îs câteva subansamble ce trebuie alimentate.

    A făcut colegul Cezarkage o filmare, o să-l rog pe el să o pună cum porneşte maşina.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Hai sa-ti spun eu ce mi se pare mie deplasat...
      Deplasat este sa nu sti cum functioneaza aprinderea in cazul masinii pe care o conduci(nici macar sa te intereseze asa... de curiozitate) si sa afirmi ca n-are legatura bateria cu pornirea grea la rece, destul de deplasat mi se pare sa compari sistemul de aprindere al unei masini cu brichetele, care ele, "da" scanteie fara o baterie, deplasat e sa te vaiti ca nu-ti porneste la sfert in dimineti geroase si sa consideri ca daca o baterie obosita reuseste sa invarta de doua-trei ori motorul e suficient de buna.
      Unii dintre noi stim ca o scanteie slaba e, uneori, incapabila sa aprinda corect amestecul la temperaturi scazute si de aici vin cadourile: mifire, ralanti neregulat, etc. Vad ca tu nu sti asta, pe langa multe altele dar contrazici...
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Nu facem polemica aici ci invatam.

        Laur spui ca alternatorul incepe sa incarce dupa ceva secunde dupa ce pornesti masina.
        Daca masina nu are baterie si o pornesc impinsa, ceea ce e posibil, cine produce electricitate pentru scanteie?
        E un fapt si nu parerea mea ca alternatorul incepe sa produca electicitate la cea mai mica miscare.
        Eu am facut-o pe asta care zici tu. Cu voltmetrul pus pe baterie si pornita masina cu ochii pe voltmetru.
        Dai cheie, invarte si scade tensiunea pana la x volti, iar cand porneste motorul in prima fractiune de secunda voltajul urca la cu cat iti incarca alternatorul.Am facut asta anul trecut cand am avut probleme cu ea la pornire.

        Si eu am pornit=o dupa 3 saptamani si a luat-o ca la carte. Erau peste zece grade afara atazi. Sa vedem si cand da gerul.
        Last edited by Nedved; 12-11-2016, 22:26 PM.

        Comment


        • Alternatorul ala obosit e la fel ca un dinam de la bicicleta. Ce ne spune DETHAVE. Ca daca punem dinamul pe roata si pedalam noua ni se aprinde farul dupa XX secunde. Inseamna ca nu ai avut bicileta cu dinam sau crezi ca alternatorul functioneaza altfel decat dinamul. Stiu si ca unul genereaza curent continuu si celalalt alternativ, dar principiul este acelasi.Se invarte= produce.Ar exista un delay doar daca am avea alternatorul legat printr-un cablu la n Km distanta de masina, altfel nu vad de ce ar exista.

          Nu mi-o luati in nume de rau, dar am dreptul sa nu cred ca spuneti pentru ca:

          Un generator de electricitate converteste energia mecanica in energie electrica

          Comment


          • Suntem un pic OFF, dar daca tot invatam...
            Colegul DETHAVE spune ca in cazul alternatorului de pe AClass exista un delay de cca 15 sec. Lucru pe care il confirm eu si il pot confirma si alti posesori mai vechi.
            Mai mult de atat, pot sa spun ca delay-ul e dat de regulatorul de tensiune, pentru a nu pune sarcina suplimentara la pornire. Atentie, am probat asta cu regulatorul original Valeo , l-am schimbat cu unul aftermarket si acum incarca instant alternatorul.
            Nu mi-o luati in nume de rau, dar am dreptul sa nu cred ca spuneti pentru ca:
            Un generator de electricitate converteste energia mecanica in energie electrica
            Eh, uite ca nu-i tocmai asa simplu... Mai exista o tensiune de excitatie, un regulator de tensiune...Ce vreau sa subliniez este ca alternatorul, fara tensiune de excitatie nu produce nici pe dracu. Tensiunea de excitatie e aplicata rotorului prin regulatorul de tensiune. Controland valoarea tensiunii de excitatie poti controla cat scoate alternatorul...2;5;10V sau nimic.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • M-ai lamurit cu delay ul desi eu nu l-am vazut cu voltmetrul dar daca nu am baterie montata,porneste impinsa?

              Comment


              • Buna asta mi-a placut...
                O iau ca pe o gluma!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Bun. Deci alternatorul trebuie excitat de baterie ca sa produca ceva, altfel ioc.
                  Scuza-mi prostia dar n-am ce face.

                  Comment


                  • Originally posted by Nedved View Post
                    M-ai lamurit cu delay ul desi eu nu l-am vazut cu voltmetrul dar daca nu am baterie montata,porneste impinsa?
                    Uite cum sta treaba,spus cat mai simplu,fara multe amanunte:
                    Bateria sustine toata partea electrica a masinii.
                    Alternatorul nu face altceva decat sa sustina bateria, nu genereaza curentul(tensiunea si amperajul) direct in instalatia masinii.Le da catre baterie si de acolo se distribuie catre consumatori.De aceea trebuie baterie de x Amperi,sa poata sustine toti consumatorii.Nu spun ca nu functioneaza motorul,daca-i scoti bateria cat timp e pornit.
                    Alternatorul,pe de alta parte, trebuie sa aiba xAmperi pentru a putea incarca bateria in timp util,in cazul drumurilor scurte,cu porniri dese.
                    Pentru o pornire usoara,datorita faptului ca avem o gramada de consumatori energofagi,inginerii de la Mercedes au proiectat sistemul de incarcare sa plece intarziat cateva secunde,sa aiba motorul timp sa-si intre in sarcina usor..
                    Ca o paranteza,un alternator fura din puterea unui motor intre 2-4 cai.
                    Si ca sa-ti raspund la intrebare:nu va porni masina trasa,fara baterie.Nu A-class.Si in general nu e recomandat sa pornesti masinile trase,neavand bateria montata,pentru ca apar niste curenti aiurea care ard releul de tensiune(nu trebuie sa incarce in gol).
                    Punct.
                    Last edited by Dethave; 12-12-2016, 07:48 AM.

                    Comment


                    • [QUOTE=Nedved;411888]Alternatorul ala obosit e la fel ca un dinam de la bicicleta. Ce ne spune DETHAVE. Ca daca punem dinamul pe roata si pedalam noua ni se aprinde farul dupa XX secunde. Inseamna ca nu ai avut bicileta cu dinam sau crezi ca alternatorul functioneaza altfel decat dinamul./QUOTE]

                      Spre surprinderea ta,am avut si am si bicicleta si dinam.
                      Si da,functioneaza altfel.La modul ca dinamului nu-i trebuie excitatie,dar furnizeaza energie numai de la anumite turatii.Inafara de faptul ca da curent continuu,asa cum ai spus si tu.Si la mersul in gol nu-ti va incarca bateria.
                      Alternatorul,in schimb,da energie de la turatii joase,dar e alternativa si trifazica...pentru putere.De aia ai 9 diode pe blocul de diode,cate trei pentru fiecare faza.Mai complicat constructiv,dar incarca bateria la mersul in gol si datorita releului tensiunea e stabila.
                      Faptul ca obtin curentul invartindu-se nu le face asemanatoare...

                      Comment


                      • Laur, mi-ai mai zis în nenumărate rânduri că nu știu, că habar n-am... dacă n-ar fi habarniști ca mine îți dai seama ce viață tristă ar avea cei care știu atâtea de multe că n-ar avea unde să se afirme. S-ar putea și fără atacurile astea personale dar noh...

                        N-am zis niciunde că nu are o influență negativă faptul că ți-i bateria leșinată. M-am referit doar la faptul că îți dă scânteie chiar și la o tensiune mai scăzută (analogia cu bricheta). Am avut la viața mea doar coji de mașini și pornește atâta timp cât electromotorul e capabil să "dea peste cap" motorul. Mai greu mai cu missfire, mai cu ralanti neregulat, dar atâta timp cât pornește tot e mai bine decât să rămâi în drum.

                        @Nedved comparația ta cu dinamul e foarte validă dar până la un punct. Ca să produci energie din lucru mecanic ai nevoie de o tensiune indusă. Care se obține prin "tăierea" unei spire (sau mai multe) într-un câmp magnetic, sau invers. La dinamul de la bicicletă ai niște magneți permanenți care se învârt (cred că la cele mai multe rotorul e magnetic, e mai ușor de construit). La alternator ai înfășurări atât pe stator cât și pe rotor. Da, ca să producă ceva curent, trebuie alimentat.

                        Aș recomanda să nu faceți experimente cu bateria deconectată. E un "consumator" destul de mare pentru alternator și are rol și de tampon. Altfel cum a zis și DETHAVE la încărcare în gol pot apărea alte bube. Benzinarul nu e gândit să meargă fără baterie.

                        Cu delay-ul la pornire nu cred să fie atâta de mare. Cel puțin la nemți n-ai voie să stai cu motorul pornit pe loc. Ii dai cheie și ai plecat. Mi-e destul de greu să cred că taman la plecarea pe loc n-ai servo. Dar dacă ziceți că ați testat, nu contrazic. La mine și la alții ce am mai văzut filmat încarcă la maxim 2-3 secunde dupa pornire. Cel puțin în cazul meu nu pot băga mâna în foc că am toate originale pe ea. Alternatorul ce-l am acum e SH, de pe o mașină identică, nu pare a fi desfăcut, dar aia nu înseamnă că nu a fost.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • Inca o data atrag atentia ca bateria sustine consumatorii pana incepe alternatorul sa dea curent...ai si servodirectie,si scanteie la bujii si lumini si ce mai trebuie pe acolo. Iar faptul ca nu crezi ca-i sistemul proiectat sa aiba intarziere nu e nici o pierdere si nici nu castig pentru nimeni.Dar o scanteie sanatoasa,generata concomitent cu invartitul motorului si alimentarea Ecu-ului nu se pot obtine decat cu o baterie in toate mintile.

                          Comment


                          • Stai că nu mai pricep nimic.... Ai servo fără încărcare de la alternator?
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Da! Asta-i unul dintre motivele pentru care trebuie baterie de75 A/ora pe masinutele astea.

                              Comment


                              • Rectific-pentru benzina trebuie intre 60 si 65 A-ora,depide de motorizare.Scuze,eu am diesel si n-am tinut cont de asta...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF