Va salut inca o data.
A sosit momentul ca in sfarsit sa urmez sfatul vostru si sa incerc sa schimb acea fulie de la alternator. Am trecut prin mai multe periperii in aceasta perioada, legate de masinuta, dar nu are sens sa va obosesc cu aceaste detalii.
Dupa ce acum 2 saptamani am schimbat bateria (am cumparat una noua), acum 3 zile am constatat cu parere de rau ca nu am curent sa plec din parcare (nu am avut curent sa pornesc). Am mers hotarat la magazinul de piese si am comandat acea fulie. De aici pot sa spun ca a inceput totul
.
A verificat "nenea" in calculator si a gasit doua tipuri de fulie si respectiv trei preturi (in functie de tip si de producator). A avut o replica de genu :" sa dea Dumnezeu sa fie aia ieftina" .... "Dar nu pot sa dau comanda decat dupa ce o desfaci sa iau codul de pe ea" .. Aici deja ma pusese in dilema rau de tot.. am aflat variantele de pret : 126 lei , 240 lei si 630 lei .
Am mers cu "jalba in protap" pe la service-urile mioritice sa-mi ridice si mie cineva masina pe elevator si sa-mi spuna seria aia de pe fulie . Dupa mai multe esecuri am gasit un service disponibil sa faca asta care mi-a verificat codul si nu mi-a luat nici un ban pentru asta operatiune.
Asa ca m-am hotarat sa vorbesc cu ei sa o si schimbe. Un factor decizional este ca inaintea mea a fost acolo un baiat cu un ford (dubita) la care ii schimbase aceiasi fulie.
Am vorbit cu ei si mi-au spus ca se rezolva. Dupa ce am comandat piesa (pe cea de 240 lei, conform codului), am comandat si cureaua (40 lei), am mers la mecanici cu masina.
Am asteptat 2 ore pana au inceput treaba la masina (ca de.. asa e la service ). Au ridicat pe elevator si atunci si-au dat seama... Nu se poate desface fulia cu alternatorul pe masina. Atunci au inceput sa injure la ei de "Nemti" cu masinile lor cu tot. S-au apucat sa desfaca alternatorul de acolo ... Dupa 2 ore si-au dat seama ca nu se poate daca nu desfac compresorul de aer (nu ajungeau la conductele de apa care intra in alternator) si intru-un final dupa alte 3 ore au reusit sa-l scoata . De mentionat este ca nu au lasat motorul in jos, desi le-am sugerat asta. Asta se intampa deja pe la ora 20.00 aseara. Dupa ce l-au desfacut au avut o alta surpriza. Cand au incercat sa desfaca fulia s-a rupt cheia (T50 lung dupa cum au spus ei) si nici nu au avut alta. Asa ca masinuta mea a dormit pe elevator aseara, pentru ca azi sa faca rost de cheie si sa rezolve. Sper sa fie bine si ca astazi sa o repare, pentru ca nu mai pot sa stau langa ei. Cred ca in acest moment lucreaza la ea. Am intampita si o replica ce m-a uimit si nu stiu ce sa mai cred.
Mecanicul "sef" a zis aseara : Noi schimbam fulia asta dar nu cred ca este de la ea...
Este clar ca voi schimbafulia si cureaua dar sper sa fie doar din asta.
Ce ar mai fi de adaugat este ca celelalte componente de pe acolo (role) nu au joc si doar rola de la alternator a scartait destul de tare atunci cand am invartit-o cu mana.
O sa revin cu detalii.
A sosit momentul ca in sfarsit sa urmez sfatul vostru si sa incerc sa schimb acea fulie de la alternator. Am trecut prin mai multe periperii in aceasta perioada, legate de masinuta, dar nu are sens sa va obosesc cu aceaste detalii.
Dupa ce acum 2 saptamani am schimbat bateria (am cumparat una noua), acum 3 zile am constatat cu parere de rau ca nu am curent sa plec din parcare (nu am avut curent sa pornesc). Am mers hotarat la magazinul de piese si am comandat acea fulie. De aici pot sa spun ca a inceput totul

A verificat "nenea" in calculator si a gasit doua tipuri de fulie si respectiv trei preturi (in functie de tip si de producator). A avut o replica de genu :" sa dea Dumnezeu sa fie aia ieftina" .... "Dar nu pot sa dau comanda decat dupa ce o desfaci sa iau codul de pe ea" .. Aici deja ma pusese in dilema rau de tot.. am aflat variantele de pret : 126 lei , 240 lei si 630 lei .
Am mers cu "jalba in protap" pe la service-urile mioritice sa-mi ridice si mie cineva masina pe elevator si sa-mi spuna seria aia de pe fulie . Dupa mai multe esecuri am gasit un service disponibil sa faca asta care mi-a verificat codul si nu mi-a luat nici un ban pentru asta operatiune.
Asa ca m-am hotarat sa vorbesc cu ei sa o si schimbe. Un factor decizional este ca inaintea mea a fost acolo un baiat cu un ford (dubita) la care ii schimbase aceiasi fulie.
Am vorbit cu ei si mi-au spus ca se rezolva. Dupa ce am comandat piesa (pe cea de 240 lei, conform codului), am comandat si cureaua (40 lei), am mers la mecanici cu masina.
Am asteptat 2 ore pana au inceput treaba la masina (ca de.. asa e la service ). Au ridicat pe elevator si atunci si-au dat seama... Nu se poate desface fulia cu alternatorul pe masina. Atunci au inceput sa injure la ei de "Nemti" cu masinile lor cu tot. S-au apucat sa desfaca alternatorul de acolo ... Dupa 2 ore si-au dat seama ca nu se poate daca nu desfac compresorul de aer (nu ajungeau la conductele de apa care intra in alternator) si intru-un final dupa alte 3 ore au reusit sa-l scoata . De mentionat este ca nu au lasat motorul in jos, desi le-am sugerat asta. Asta se intampa deja pe la ora 20.00 aseara. Dupa ce l-au desfacut au avut o alta surpriza. Cand au incercat sa desfaca fulia s-a rupt cheia (T50 lung dupa cum au spus ei) si nici nu au avut alta. Asa ca masinuta mea a dormit pe elevator aseara, pentru ca azi sa faca rost de cheie si sa rezolve. Sper sa fie bine si ca astazi sa o repare, pentru ca nu mai pot sa stau langa ei. Cred ca in acest moment lucreaza la ea. Am intampita si o replica ce m-a uimit si nu stiu ce sa mai cred.
Mecanicul "sef" a zis aseara : Noi schimbam fulia asta dar nu cred ca este de la ea...
Este clar ca voi schimbafulia si cureaua dar sper sa fie doar din asta.
Ce ar mai fi de adaugat este ca celelalte componente de pe acolo (role) nu au joc si doar rola de la alternator a scartait destul de tare atunci cand am invartit-o cu mana.
O sa revin cu detalii.
Comment