Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W169 - apa in compartiment baterie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W169 - apa in compartiment baterie

    Salut
    Nu am gasit discutia despre acest subiect, asa ca deschid aici
    Dupa ce am constatat ca electroventilatorul a inceput sa stea doar pe turatia maxima, am inceput sa fac investigari si am gasit aproape plin de apa compartimentul in care sta bateria si suportul sigurantelor.
    Ca urma se vedea ca a intrat apa pe unde pleaca firele de la baterie. Am drenat apa, am uscat si a fost ok. Acum dupa citeva ploi iar am dat de apa la baterie.
    Cum am studiat un A klasse in dezmembrari sa vad pe unde ar putea intra apa si nu am gasit nimic relevant in sensul asta, deoarece era aproape chelit de piese/cabluri/etc, banuiesc ca intra apa pe altundeva, poate pe sub parbriz, daca or fi scurgeri infundate.
    S-a mai confruntat cineva cu "distractia" asta ca sa ma indrume la concret si sa nu bijbii aiurea?
    Multumesc

  • #2
    Pana-i dai de cap eu i-as face o gaura mica in compartimentul bateriei ca sa nu mai tina apa
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #3
      Undeva in zona stergatoarelor si parbriz, probabil sunt infundate scurgerile jgheabului care colecteaza apa.

      Apa intra de obicei pe traseul aerotermei.

      In zona bateriei ai panoul de sigurante si SAM-ul masinii, astfel problema ta e f grava.

      Daca scoti dopurile din podea, sa nu cumva sa uiti sa le pui inapoi... altfel o sa intre apa si de jos in sus...
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Am cautat pe net si nu am vazut o schema explodata sau descrierea pas cu pas. Avind si vw pot face o paralela a lucrarilor dar parca e mai ok cind ai lucrarea cu specificul fiecarei masini. Asa ca acum am extras apa, iar zilele urmatoare o sa desfac grila sa vad ce e acolo. Atasez si o poza cu subiectul:

        Trimis de pe al meu Lenovo K910 folosind Tapatalk
        Attached Files
        Last edited by DragosR; 10-29-2015, 11:35 AM.

        Comment


        • #5
          M-am apucat sa curat de frunze zona stergatoarelor, am studiat cum se desface plasticul dintre motor si parbriz si apoi am scos capacul de la filtrul de polen. Cind colo ce vad la baza lui: frunze, namol si putina apa. Am scos o mina sanatoasa de toate cele si apoi am bagat un deget pe stutul ala care era colmatat. Interesant ca apa aia curge in compartimentul motorului. Cum ziceam mai inainte, la vw scurgerile sint in lateralele masinii, nu ma asteptam ca asta sa fie astfel pozitionata. Sper ca asta sa fie rezolvarea apei din compartimentul bateriei.

          CL600, SAM-ul masinii ce este? un fel de ECU ? si unde se afla el mai exact ca eu in afara de baterie si panoul sigurantelor nu am vazut nimic acolo....
          Multumesc!
          D.
          Last edited by Zeus; 10-29-2015, 19:24 PM.

          Comment


          • #6
            Infipt in panoul de sigurante, gasesti calculatorul SAM, pe care il recunosti dupa multitudinea de conectori si pe o parte si pe alta.

            Daca poti, incearca sa uzi masina cu un furtun, in timp ce te uiti pe sub aeroterma sa vezi daca mai intra apa.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Dupa ce ii curat egr-ul o sa ii fac si o baie si o sa ma uit apoi sub capacul filtrului sa vad daca mai e ceva, cumva.
              Evident cu capacul bateriei scos ca sa vad totul in timp real
              SAM-ul asta cred ca e sub panoul sigurantelor...

              Comment


              • #8
                Cum azi nu am mai avut timp de EGR, dupa ce am schimbat uleiul si filtrele, am desfacut suruburile de la grila de plastic si am gasit ca A-ul are si in laterale guri de scurgere, una mai colmatata ca alta.
                Desfacind doar suruburile de la capete se poate ridica grila cit sa intre degetele si daca nu ai sirma la indemina ca sa cureti scurgerea si apesi cu degetele, imediat trebuie sa desfaci partial si contraaripa de plastic ca sa recuperezi scurgerea respectiva.

                Am extras si acumulatorul sa vad daca are si ala o scurgere infundata si cind colo, pe fundul compartimentului sint 3 dopuri de cauciuc al caror rol chiar nu il inteleg.

                Totusi, cred ca ar fi putut sa faca inca o gaura ca cea prin care este scos furtunasul ce iese din baterie.

                Comment


                • #9
                  CL600, SAM-ul poate avea legatura cu turatia electroventilatorului sau nu?
                  Acu poate e pura intimplare cu urmarile apei asupra lui sau e vorba de calculatorul electroventilatorului?
                  Mersi

                  Comment


                  • #10
                    Dopurile te ajuta sa scurgi apa, insa daca le lasi scoase, iti va intra apa dupa fiecare baltoaca... Obligatoriu le pui la loc, la fel si cu furtunasul de la scurgerea bateriei - in caz ca explodeaza sau fierbe sa arunce acidul afara.

                    Faptul ca iti merg ventilatoarele la maximum inseamna ca iti lipseste un plus la calc motor ( asta daca nu au o problema chiar ventilatoarele). Plusurile vin parte din panoul de sigurante, parte din SAM.

                    Iti trebuie multa rabdare sa denontezi panoul bucati, sa verifici conectorii si mai ales SAM-ul, daca nu apelezi la un ajutor specializat.

                    Care e problema la EGR?
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      La o verificare in reprezentanta mi-a spus ca ar trebui curatat EGR-ul, ca are ceva depuneri (nu stiu ce o fi vazut si mai ales cum, pt ca a fost prima data cind am vazut soft de Mercedes )
                      Si cum sint expert la curatat EGR-uri parca nu l-as rata si pe asta

                      Am o interfata BT Elm si la un scan cu softul Carly nu mi-a intors nici o eroare; bine acum nu contest ca asta e ce trebuie pt masinuta.

                      Am sa ma uit cu atentie si la sigurante si la cele 3 fire ce au o mufa care a stat in apa... si intre timp sa imi caut o schema electrica ca sa stiu de unde o iau si unde ma duc

                      SAM-ul asta e ceva specific pentru fiecare masina sau e ceva ce poate fi luat de pe alta masina ?!?!?

                      Comment


                      • #12
                        Eu zic sa lasi EGR-ul in pace deocamdata, la modelul tau e un pic mai complicat sa ajungi la el. Poti incerca sa citesti de la inceput acest post pana sa cauti un alt SAM care se potriveste de pe orice W169/W245 din aceeasi generatie, indiferent diesel sau benzina.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Citesc degeaba, ca tot nu stiu de unde sa incep in afara de a verifica tabloul ala de sigurante... si calculatorul care zici ca e pe acolo pe undeva.

                          Nici la dez nu am gasit un ventilator sa fac o proba, ca sa il iau de pe net nu ma risc sa dau banii aiurea...

                          Pt egr m-am documentat si nu am asa multe de scos ca sa ajung la el )

                          Comment


                          • #14
                            O poza cu SAM-ul despre care tot vorbim, are cineva? Multumesc!

                            Comment


                            • #15
                              Se face referire la aceasta problema(cea cu frunzele si apa) aici http://www.aclassinfo.co.uk/page.10.169.htm ..arata si modul in care se curata scurgerea de la baza filtrului.
                              Daca nu merge electroventilatorul decat pe treapta maxima, sunt informatii pretioase aici http://www.aclassinfo.co.uk/page.33.169.htm ..si eu am avut aceasta problema si mi-am inlocuit singur rezistenta de treapta. Aceasta piesa se afla sub bord in partea dreapta. La englezi au mai multe de demontat ca au volanul pe dreapta, la noi e mai usoara operatiunea.
                              No malfunction

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF