Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie de viteza automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie de viteza automata

    Am cumparat de curand un A 170 cutie automat si dupa 300 de km o inceput sa imi faca figuri cutia...

    Merg pe drum fara sa o turez fara nimica si dupa cati va chilometri masina nu mai trage se comporta de parca ar iesi din viteza. Opresc motoru stu cate secunde o pornesc si merge normal.

    1. A mai avut cineva aceasta problema?
    2. Stie careva cum as putea sa remediez problema care ii baiu?

    Mentionez ca am fost cu ia la testar si mi sa spus ceva in genu " presiune insuficienta " si am schimbat uleiul din cutie si filtru.

  • #2
    Si adaptare?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Originally posted by polbacisergiu View Post
      Am cumparat de curand un A 170 cutie automat si dupa 300 de km o inceput sa imi faca figuri cutia...
      Merg pe drum fara sa o turez fara nimica si dupa cati va chilometri masina nu mai trage se comporta de parca ar iesi din viteza. Opresc motoru stu cate secunde o pornesc si merge normal.
      Mentionez ca am fost cu ia la testar si mi sa spus ceva in genu " presiune insuficienta " si am schimbat uleiul din cutie si filtru.
      Cati litrii ai bagat?
      Ce-ti apare in bord cand nu mai trage?
      Pe secvential iti face probleme?
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        Nustiu cati litri o bagat pt ca lam dus la servis si nu am stat acolo. O sa merg maine la alt servis sa desfaca cutia sa vedem daca so schimbat uleiu si o sa stau langa ei.

        Nustiu are cev apompa de ulei in cutie? pt ca la testar dupa ce am schimbat ulei imi zicea ceva de presiune insuficetna la faval 3/4 sau ceva de genu nustiu exact.

        Mi se parea ciudat ca, cand imi facea figura sa nu mai stie in ce viteza ii daca o bagam in R mergea perfect. Se poate sa fie softu de la cutie oare?

        Ma inebuneste cutia asta nustiu ce sa ii mai fac.

        Ma gadema ca o mai avut cineva probema asta si sa imi zica cum o rezolvato.

        Comment


        • #5
          Salut. Nu detin modelul tau, dar citind forumul, cred ca problema e in alta parte.
          Vezi postarea #6 a colegului CiprianT de aici.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Azi mia dat din nou eroarea si am observat ca apare litera F. Dar si la porinire am observat ca apare pe ecran -720.
            Oare acel cod de pe ecran sa insemne asta :

            error P0720 = output speed sensor

            Comment


            • #7
              Originally posted by polbacisergiu View Post
              Azi mia dat din nou eroarea si am observat ca apare litera F. Dar si la porinire am observat ca apare pe ecran -720.
              Oare acel cod de pe ecran sa insemne asta :

              error P0720 = output speed sensor
              -720 trebuia insotit de o cheie. Inseamna ca mai ai 720 km pana la revizie.
              F inseamna ca masina ta trece automat in viteza a 2-a. Evident, F inseamna probleme in cutie, dar nu e obligatoriu.
              Trebuie sa faci o testare profesionista.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                O diagnoza cu Star nu ar fi buna? Facea asta un domn de pe forum Marian parca. Poate va puteti intalni cu el.

                Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk
                w202 c180: http://www.clubmercedes.ro/baby-benz...ce-t41101.html
                W202 c220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44125.html
                W210 e220: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...20-t44126.html

                Comment


                • #9
                  Ai rezolvat ceva???aceasi problema are si a mea,a 140,motor 1.6 benzina


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Nu nu am rezolvat am duso si la electricean crezand ca ii partea electrica o pus testaru pe ea si o zis ca nu ii partea electrica si ca si pompa baga suficenta presiune.

                    O zis sa incerc sa desfac cutia sa o curat.

                    nituionutdaniel tu ai rezolvat ceva?

                    Comment


                    • #11
                      Nu am rezolvat nimic,nu am timp,fac transport internațional si stau mai mult plecat si eram curios ce rezolvare...sau mai bine schimb cutia....eu pe mașina am dat 650€ cu tot(adus in țara)e modelul avandangard


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Problema este un pinion de la tr 1 . Este defect tipic, greseala de proiectare pe care Mercedes a cam lasat-o in aer. Daca schimbi uleiul vei gasi span. Pinionul efectiv crapa, e un pinion mai complex, contine un fel de ambreiaj. Crapa si nu mai tine presiunea, de aceea apare o patinare pe tr 1, care introduce modul F de lucru. Eu merg asa de un an de zile. Cum? Am descoperit o chestie interesanta. Intr-adevar, in modul F, cutia intra in tr 2, probabil ca sa evite patinarea din tr 1. Problema e ca ramane in tr 2. Sa zicem ca te descurci de ici-colo, in oras. Ce te faci insa daca esti nevoit sa faci un drum mai lung?
                        Ei uite ce am observat: daca pornesti motorul in timp ce masina se deplaseaza oricat de incet, cutia intra direct in tr 4 sau 5. pleaca ceva mai greu de pe loc, dar poti merge lejer si cu viteze mari, fara sa turezi motorul.
                        Desigur, nu e o rezolvare. dar e un mod de a te folosi de masina cat de cat pana strangi bani de reparatie. Si trebuie sa ai un pic de indemanare si experienta la volan, este un stres suplimentar si trebuie sa tii seama de asta pentru a nu crea situatii periculoase. Sper sa fie de folos. Eu chiar nu am bani de reparatie, daca rezolva cineva defectiunea rog sa publice costurile.
                        Desigur ca pot fi si alte defectiuni care pot introduce cutia in F. Dar dupa cum spui ca a debutat defectul, inclin sa cred ca e ceea ce am scris aici.

                        Cu respect, George.

                        Comment


                        • #13
                          Salut,

                          Problema este un pinion de la tr 1 . Este defect tipic, greseala de proiectare pe care Mercedes a cam lasat-o in aer. Daca schimbi uleiul vei gasi span. Pinionul efectiv crapa, e un pinion mai complex, contine un fel de ambreiaj. Crapa si nu mai tine presiunea, de aceea apare o patinare pe tr 1, care introduce modul F de lucru. Eu merg asa de un an de zile. Cum? Am descoperit o chestie interesanta. Intr-adevar, in modul F, cutia intra in tr 2, probabil ca sa evite patinarea din tr 1. Problema e ca ramane in tr 2. Sa zicem ca te descurci de ici-colo, in oras. Ce te faci insa daca esti nevoit sa faci un drum mai lung?
                          Ei uite ce am observat: daca pornesti motorul in timp ce masina se deplaseaza oricat de incet, cutia intra direct in tr 4 sau 5. pleaca ceva mai greu de pe loc, dar poti merge lejer si cu viteze mari, fara sa turezi motorul.
                          Desigur, nu e o rezolvare. dar e un mod de a te folosi de masina cat de cat pana strangi bani de reparatie. Si trebuie sa ai un pic de indemanare si experienta la volan, este un stres suplimentar si trebuie sa tii seama de asta pentru a nu crea situatii periculoase. Sper sa fie de folos. Eu chiar nu am bani de reparatie, daca rezolva cineva defectiunea rog sa publice costurile.
                          Desigur ca pot fi si alte defectiuni care pot introduce cutia in F. Dar dupa cum spui ca a debutat defectul, inclin sa cred ca e ceea ce am scris aici.

                          Cu respect, George.

                          Comment


                          • #14
                            Dacă pornești mașina in treapta P,intra in viteza a doua iar daca o pornești in viteza N intra in viteza a patra ,eu așa merg cu ea...


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by nituionutdaniel View Post
                              Dacã pornești mașina in treapta P,intra in viteza a doua iar daca o pornești in viteza N intra in viteza a patra ,eu așa merg cu ea...
                              La mine nu ii probelma de genu eu daca o opresc astetp 20 de secunde si o pornesc merge in continuare perfect, dispare F din bord si masina schimba perfect fara sa scuture sau sa stea intr-o singura viteza. A si inca ceva dupa cate resetari cutiea nu mai merge numai in R si trebuie resetata cu un testar.

                              Am sunat azi la simer tm si de acolo au zis ca ii compiutaru din cutie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF