Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Blocare cheie cotnact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In momentul in care incerci sa dai la cheie se aude ceva? deci mai si porneste cand vrea ea ? sa nu fie ca si la mine, si sigur este electromotorul/ceva pe la el pe acolo. La mine de exemplu cand dau la cheie se aude numai un tzac,scurt/de abia la a2a sau chiar si a5a incercare porneste sau porneste din prima,depinde cum vor muschii ei

    Comment


    • #17
      Nu pot sa invart cheia in contact pana la capat .....mecanicii au zis ca este electromotorul/bendex....maine vor da motorul jos sa ajunga la el ....se aude si un zgomot ciudat....

      Comment


      • #18
        Aici e smecheria, tu spui ca nu poti invarti cheia in contact pina la capat, dar in service ai spus ca merge, nu prea are logica sau ce pot sa i faca aia in service de invart cheia pina la capat ???!!!

        Comment


        • #19
          Colonele are momente cand merge perfect si momente cand bag cheia in contact sa o pornesc si la ultima rotire a cheii in contact
          (dupa ce s-a aprins SRS-ul pe bord)...efectiv nu ma lasa....si se aude un zgomot ciudat....porneste doar impinsa(3-5 metri)......azi ii vor da motorul jos sa umble la electromotor (baterie are).

          Comment


          • #20
            Am inteles acum nu te lasa tot timpul sa invirti cheia pina la capat ... ciudata chestie si chiar nu pot sa mi dau seama ce poate fi, personal nu am patit la nici o masina asa ceva. Sper sa o duci la ceva meseriasi si sa scapi de probleme, ideal ar fi meseriasi de Mercedes, bafta si sa ne spui si noua care a fost "buba".

            Comment


            • #21
              Am rezolvat buba.....electromotorul blocat si carbunii lipiti....iar electromotorul mi-a descarcat bateria(din cate am inteles fura curent).
              Multumesc pentru raspunsuri oricum acum caut anvelope de vara si jante din aliaj

              Comment


              • #22
                Originally posted by DragosR View Post
                Pb cu contactul este chiar din cauza lui, se defecteaza partea mecanica.
                Miscarea de rotatie a cheii se transmite prin pinioane la contactul electric aflat linga coloana de directie.
                Salut,
                Eu am un W168 A160 benzina din 1997 si sunt al 8-lea proprietar.
                Nu am decat o cheie de contact care arata ca o lama/cheie de masina (clasica)
                iar pe post de 'maner' are foarte putin plastic (cat un banut) ca d'abia pot s-o
                intorc in contact (Adica nu-i d'aia de fitze de tip briceag cu butoane); O sa-i
                frec o poza si o s-o va arat.. Masina e o rabla dar acum sunt la inghesuiala si
                n-am ce face.. (adica n-am bani de alta rabla) si tre' s-o repar..
                PROBLEMA:
                Contactele de pornire mi-au functionat in ultimul an din ce in ce mai prost.
                Gradual, n-am mai simtit zvacul ala dintre pozitia 1 si doi sau 3 a cheii..
                Acum, pornitul este pur si simplu o "invarteala" simpla (nu simt ca s-ar
                opune vreun arculet ceva.. sau ca ar avea mai multe pozitii) si tre' s-o
                invart/insurubez cat mai cu putere ca sa faca contact si sa porneasca.
                Problema este ca s-a dus de tot acum.. Cu toata forta mea din degete,
                nu mai face contactul.. deci nu mai porneste
                Culmea este ca nu se mai aprind deloc becurile din bord (decat ala cu srs
                care-i legat de scaunul pasagerului: caci am scos scaunul/mufa)
                Deci invart si nu se aprind becurile.. Apoi astept si incerc din nou (mai cu
                forta) si uneori porneste.. Dar e posibil sa se opreasca imediat (cu care
                ocazie se sting si becurile din bord): Este de ca si cum niste contacte nu se mai fac..


                What say you ?
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment


                • #23
                  Am uitat "un amanunt".. Uneori, dupa ce porneste, daca o bag in marsalier se
                  opreste imediat, toate luminitele din bord se sting si acele instrumentelor cad
                  sub zero de ca si cum n-ar mai avea curent.

                  Co o ora in urma am patit-o din nou.. Dupa ce a mers cca 5min si apoi o
                  pauza de alte 3min, cand am dat s-o pornesc - nimic! Adica beculete & ace_bord
                  stinse si nu se aude nici un tzac/clank de releu sau bendix - nimic!
                  O las 2min (scot cheia.. pana ramane doar ceasul activ in bord), incerc din nou
                  si nimic! O mai las 2min, incerc si porneste la sfert (mentionez ca bateria este
                  noua (are 4 zile). Adica daca-i dau o pauza "sa se raceasca" porneste sigur (95%).

                  - Pai daca defectul asta e cauzat de un contact imperfect, atunci asteptarea
                  ("racitul") n-are nici un rol/justificare caci din 20 de incercari consecutive, ar
                  fi trebuit s-o ia.. dar nu vrea decat dupa o pauza.
                  - Daca este din ceva care 'se incalzeste' si tre' sa astept sa se raceasca
                  atunci de ce cand dau cu spatele moare?

                  La punctul 198, Bert zice:
                  "If you have problems with starting as well as instrument cluster lights
                  intermittently failing or the heater panel lights and blower failing to operate,
                  then please read question 198 & 206 on page 3 before going further..
                  it my answer you question"


                  "It takes several tries to start the car, SRS light, windows etc come on but
                  the horn, and indicators don't work.
                  Then after several tries the car starts, but then dies as soon as I put it in reverse."



                  "In conclusion it can be seen from this problem that all sorts of faults arise when the ignition switch becomes faulty...

                  "Hi Lofty, thought I would give you an update.
                  My car became so bad that it wouldn't start and not just occasionally but
                  every time I put it in reverse it would die... Anyway, got the ignition switch
                  connector which now costs £14 inc VAT changed by a friend and I have no
                  start up problems or reverse gear problem."


                  Ce zici Laur ? (te intreb pe tine ca doar noi doi mai avem W168/1977 !)
                  Este din switch-ul de pornire ? (cred ca o sa-l comand oricum..)
                  Mai am o intrebare: cheita asta a mea chiar are un chip in ea? (ca nu prea are loc..?!)
                  eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by gastorro View Post
                    Mai am o intrebare: cheita asta a mea chiar are un chip in ea? (ca nu prea are loc..?!)
                    Cheita ta - in partea metalica - nu are cum sa aiba un cip in ea. Cipul poate fi doar electronic. Cum nu poate intra in cheia propriu-zisa (pe care o poti replica la orice atelier serios), nu poate fi decat in manerul cheii. Acum manerul poate fi de mai multe forme.
                    Daca vrei sa faci o experienta, desfa cheia briceag de pe manerul de plastic. E relativ simplu. Vezi ce se intampla atat la portiere, cat si la volan.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!
                      @ gastorro
                      Citind cele relatate, problemele par sa provina de la contact. Daca nici becurile din bord nu se aprind, concluzia e clara. Cred ca sunt unele probleme si cu partea mecanica a contactului(vezi disparitia "treptelor"), nu numai cu conectorul(ignition switch connector).
                      Ah, si... a mea e din "1978" . Si nu suntem singuri, mai sunt destui colegi cu gargarite ajunse la majorat
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF