Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Blocare cheie cotnact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Blocare cheie cotnact

    Buna dragilor,



    Am revenit cu o mica problema intre timp. Desi am discutat cu cineva despre asta , m-am gandit sa va cer parerea poate intre timp gasesc o solutie.
    Problema a inceput de cand am lasat masina in parcare (noiembrie+decembrie) in parcare ( a ramas fara baterie ,abia pornea) intre timp am inceput sa circul cu ea cam 5 km pe zi (dar am mai uitat farurile aprinse 8ore pe zi) si recunosc ca mi-a mai facut probleme cu pornirea.
    Intre timp am o problema la contact([prima de acest fel). Am dat sa pun contactul ( sa auzit un zgomot ciudat....parca si-a dat duhul)....si cand am vrut sa rotesc cheia in contact sa porneasca s-a blocat. Efectiv nu ma lasa. Am scos cheia din contact, volanul se bloca complet,daca puneam contactul se debloca ,dar nu puteam sa rotesc mai mult cheia ,nu-mi dadea voie. Pe bord nu -mi arata nimic.... 30 minute nu a vrut sa lase cheia sa se invarta mai mult in contact decat pozitia.
    Mi-a facut figuri si la inchiderea centralizata...nu mergea.....i-am schimbat bateriile la cheie(am vazut ca erau descarcate) acum va intreb. Poate fi bateria? Sau electromotorul?
    Un mecanic din ce i-am povestit mi-a zis ca e pe duca electromotorul.. .... voi ce parere aveti?
    Bateria stiu ca trebuie sa merg mai mult sa se incarce....am sa ies cu ea din oras sa vedem....dar oare sa fie electromotorul? sau altceva?

  • #2
    Masina are cutie automata?
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #3
      Nu, este manuala . A190 din 99

      Comment


      • #4
        Salut!!
        Se intampla iarna cand se fac putini km ,scade puterea acumulatorului!
        Alternatoru nu dovedeste sa incarce bateria poate doar daca faci 500km intr-o zi.Mergi la o reprezentanta de acumulatori auto si cere o verificare...costa in jur de 10ron.
        Sunt patit...are 12V dar nu are Amperi necesari si este necesara o incarcare completa 16ore la 3A pe redresor.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dandino View Post
          Salut!!
          Se intampla iarna cand se fac putini km ,scade puterea acumulatorului!
          Alternatoru nu dovedeste sa incarce bateria poate doar daca faci 500km intr-o zi.Mergi la o reprezentanta de acumulatori auto si cere o verificare...costa in jur de 10ron.
          Sunt patit...are 12V dar nu are Amperi necesari si este necesara o incarcare completa 16ore la 3A pe redresor.
          1. Alternatorul trebuie sa bage circa 14,5V;
          2. Bateria are de regula > 12V. Circa 13V, cand e full, daca nu ma insel;
          3. Alternatorul incepe sa incarce bateria in ceva mai mult de 15 minute de functionare a motorului (in cca 3-5 minute pune la loc ce s-a consumat la pornire...)
          4. Chiar si toti consumatorii porniti, acumulatorul incarca bateria! Trebuie sa-i dai timp.
          5. O baterie se incarca complet in maxim 100 km.
          Poti crede... sau nu.

          Gabriela S... e contact, nu cotnact!
          Last edited by adip1962; 02-09-2015, 20:18 PM.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            MUltumesc pentru raspunsuri. Incerc sa modific postarea..... , la repezeala am scris gresit.

            Comment


            • #7
              Salut...poti pune contactul si apesi pe butonul de reset km si intri in calculatorul masinii si vezi cutentul de la baterie...parerea mea este ca bateria nu mai este ok..dupa care verifici restul ...


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Adrian poti sa fii putin mai detaliat ? Apas doar odata ce ar trebui sa imi arate? Masina este din '99 ....

                Comment


                • #9
                  Pb cu contactul este chiar din cauza lui, se defecteaza partea mecanica. Miscarea de rotatie a cheii se transmite prin pinioane la contactul electric aflat linga coloana de directie.

                  Trimis de pe al meu Lenovo K910 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Piesa noua costa cam 500lei, dar eu am bricolat una din dezmembrari si a reusit transplantul de yala.

                    Trimis de pe al meu Lenovo K910 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Sã mã bag și eu în discuții.

                      Nu vã bãgați la elecromotor, cã e chiar între motor și caroserie. Nu se poate scoate fãrã a se da jos / coborî motorul. Am pãțit și eu la fel dupã o noapte de -20 grade. Când bateria e pe moarte merg toate aiurea. 5km pe zi e cam puțin, nu apucã alternatorul sã "refacã" ce-a consumat electromotorul.
                      Aveți grijã mare la schimbarea bateriei / dacã vã dã cineva curent. Musai puse pozițiile cel puțin. Sunt cazuri în care rãmâne becul de la ECU aprins din cauza șocului.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Acum stau si dãerai in masinã. Am tinut becul e in interiorul masinii cam 15 minute aprins,aplecat din prima am mers si am oprit in acelasi loc ca data trecutã si imi face aceeasi problemã.

                        Comment


                        • #13
                          Am plecat cu ea dupa 8 ore de stat totul ok, am mers 10 minute,am oprit tot înafarã de becul din cabinã.....am stat cu el 15 minute aprins....a plecat toate bune am mers 15 minute .....cand am oprit si am vrut sa plec. aceeasi problemã.....Nu a mai vrut.....deloc,doar împinsã si a plecat. Multi imi zic de electeomotor....am decis si am vorbit cu cineva cand da cãldura sa mi l curate.... Intre timp pun baterie noua bosch de 75. Momentan am de60 ah pe motor de 1.9. Am inteles ca este cam micã. Am masina de 2 ani si a stat 1 an in parcare .....
                          de la primul incident fiind cald nu a mai facut figuri .....azi au fost -3 grade .....Ma gandesc ca asta ar fi problema. Momentan nu pot pleca cu ea 100 km sa o incarc. Deci trebuie una noua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Gabriela S View Post
                            Am plecat cu ea dupa 8 ore de stat totul ok, am mers 10 minute,am oprit tot înafarã de becul din cabinã.....am stat cu el 15 minute aprins....a plecat toate bune am mers 15 minute .....cand am oprit si am vrut sa plec. aceeasi problemã.....Nu a mai vrut.....deloc,doar împinsã si a plecat. Multi imi zic de electeomotor....am decis si am vorbit cu cineva cand da cãldura sa mi l curate.... Intre timp pun baterie noua bosch de 75. Momentan am de60 ah pe motor de 1.9. Am inteles ca este cam micã. Am masina de 2 ani si a stat 1 an in parcare .....
                            de la primul incident fiind cald nu a mai facut figuri .....azi au fost -3 grade .....Ma gandesc ca asta ar fi problema. Momentan nu pot pleca cu ea 100 km sa o incarc. Deci trebuie una noua.
                            S-au inventat redresoarele... si prietenii care le au.
                            Se ia bateria de pe masina se duce in casa, undeva unde eventualii stropi sa nu faca deranj, se deschid busoanele, se verifica electrolitul, se completeaza daca e cazul cu apa distilata, apoi se pune la incarcat. Dupa ce electrolitul fierbe peste tot, se scoate redresorul se pun la loc busoanele si... gata!
                            E simplu.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Bateria nu are nimic......aceeasi problema de contact.....porneste doar impinsa....am dus-o in service azi si acolo pornea perfect...mecanicii ma intrebau ce are masina ....cineva isi bate joc de mine....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF