Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Injector ca "pufaie"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injector ca "pufaie"

    Buburuza ma supara, acum nu stiu daca ea este de vina sau eu impreuna cu mecanicii "foarte competenti".
    In zilele cu ger foarte mare, m-a mancat undeva sa introduc duralube(era la oferta la segros) in uleiul de motor.
    Dupa cca. 2 ore de la introducere motorul a inceput sa scoata un zgomot gen "tachete" dar mai pronuntat.
    Am schimbat uleiul (cu duralube cu tot) dar degeaba, zgomotul persista iar la constatarea unui service verdictul este injector slabit- saiba de foc/etansare(fara a desface, la pornire se aude cum sufla pana porneste motorul iar dupa zgomotul descris).
    Ciudat este ca sunt momente, acum ca s-a incalzit afara, in care nu scapa, nu mai "pufaie", nu mai bate, mai ales dupa ce se incalzeste bine motorul.
    Ce ziceti sa o mai las asa un timp?

    Ma enerveaza faptul ca problemele aparute de cativa ani consider ca se datoreaza incompetentilor ce au lucrat la sistemul de injectie.
    Va povesteam mai demult ca masina trepida foarte tare si mergea ca tractorul, fiind nevoit sa ma adresez unei firme ce repara numai sisteme de injectie. Problema a fost ca au desfacut degeaba injectoarele deoarece de vina a fost regulatorul de presiune.
    M-am bucurat atunci totusi ca au facut si o curatare a injectoarelor dar dupa ce am luat masina de la ei am avut numai probleme:
    1. au uitat sa stranga "olenderul" de la conducta de ulei ce unge axul la turbina, noroc ca am vazut dupa o zi si m-am dus peste ei,
    2. dupa cca. 3000 km s-a slabit galeria de admisie, noroc ca am ajuns cu bine in tara, altfel costurile erau substantiale,
    3. acum s-a slabit injectorul sau nu a fost schimbata saiba de etansare.
    Am impresia (vad ca devine o certitudine) ca meseriasii repara dar la finalizare lasa ucenicii sa finalizaze lucrarea, adica sa stranga restul agregatelor, fara sa-i verifice pe etape.
    Din cauza asta pun mana si fac eu, cu toate ca mi-e greu si nu am toate conditiile.

  • #2
    Originally posted by valyvis10 View Post
    Buburuza ma supara, acum nu stiu daca ea este de vina sau eu impreuna cu mecanicii "foarte competenti".
    In zilele cu ger foarte mare, m-a mancat undeva sa introduc duralube(era la oferta la segros) in uleiul de motor.
    Dupa cca. 2 ore de la introducere motorul a inceput sa scoata un zgomot gen "tachete" dar mai pronuntat.
    Am schimbat uleiul (cu duralube cu tot) dar degeaba, zgomotul persista iar la constatarea unui service verdictul este injector slabit- saiba de foc/etansare(fara a desface, la pornire se aude cum sufla pana porneste motorul iar dupa zgomotul descris).
    Ciudat este ca sunt momente, acum ca s-a incalzit afara, in care nu scapa, nu mai "pufaie", nu mai bate, mai ales dupa ce se incalzeste bine motorul.
    Ce ziceti sa o mai las asa un timp?

    Ma enerveaza faptul ca problemele aparute de cativa ani consider ca se datoreaza incompetentilor ce au lucrat la sistemul de injectie.
    Va povesteam mai demult ca masina trepida foarte tare si mergea ca tractorul, fiind nevoit sa ma adresez unei firme ce repara numai sisteme de injectie. Problema a fost ca au desfacut degeaba injectoarele deoarece de vina a fost regulatorul de presiune.
    M-am bucurat atunci totusi ca au facut si o curatare a injectoarelor dar dupa ce am luat masina de la ei am avut numai probleme:
    1. au uitat sa stranga "olenderul" de la conducta de ulei ce unge axul la turbina, noroc ca am vazut dupa o zi si m-am dus peste ei,
    2. dupa cca. 3000 km s-a slabit galeria de admisie, noroc ca am ajuns cu bine in tara, altfel costurile erau substantiale,
    3. acum s-a slabit injectorul sau nu a fost schimbata saiba de etansare.
    Am impresia (vad ca devine o certitudine) ca meseriasii repara dar la finalizare lasa ucenicii sa finalizaze lucrarea, adica sa stranga restul agregatelor, fara sa-i verifice pe etape.
    Din cauza asta pun mana si fac eu, cu toate ca mi-e greu si nu am toate conditiile.
    In timp se depune calamina si nu mai sufla. Totuși potii schimba șaiba cu una noua.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Titel View Post
      In timp se depune calamina si nu mai sufla. Totuși potii schimba șaiba cu una noua.
      Cred ca mai studiez.
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Salut!
        De ce nu-ti faci "iarna car si vara sanie" ? Aduna-ti piesele necesare si odata cu timpul frumos ai si casunat pe ea. Ii faci o revizie ca la carte.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          De ce nu-ti faci "iarna car si vara sanie" ? Aduna-ti piesele necesare si odata cu timpul frumos ai si casunat pe ea. Ii faci o revizie ca la carte.
          Asta daca mai reusesti sa scoti injectorul.
          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

          Comment


          • #6
            Originally posted by valyvis10 View Post
            Buburuza ma supara,
            Vali, se vede ca esti oltean.
            Ce te manca sa faci asa ceva iarna?
            1. Duralube nu are treaba cu injectoarele. Dar sti si tu asta...
            2. Injectoarele, chiar si cele de MB se mai duc din cand in cand. De regula cand bagi motorina proasta. Iar motorina din Romania este printre cele mai bune din Europa. Pe bune! Deci... de pe unde ai alimentat? Ce-ai alimentat?
            3. Un injector nashpa iese la testare. Fa-o!
            4. Dupa 3000 km nu se slabeste injectorul... Daca nu a facut necazuri in 500 km, nu mai face. A facut ca s-a dus. Daca s-a dus...
            O testare. Vezi daca-s injectoarele (desi daca-ti pufaie...).
            Ia-o incet, pe rand, cu calm, sa nu strici ceva din graba.
            Incearca niste solutii de curatare. Dar incinge bine motorul/motorina inainte!
            Multa bafta!
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by popeye_pmm View Post
              Asta daca mai reusesti sa scoti injectorul.
              Sunt convins ca daca nu mai "pufaie", s-a "lipit" bine.... Se poate folosi MergeDes-ul din dotare 5-6 zile.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Sunt convins ca daca nu mai "pufaie", s-a "lipit" bine.... Se poate folosi MergeDes-ul din dotare 5-6 zile.
                Azi am venit cu ea, nu mai pufaie.
                Clar pe timp cu temperaturi scazute apar diferente de strangere, de fapt se accentueaza jocurile.
                Referitor la duralube sunt cu inima indoita deoarece simptomele au debutat odata cu introducerea lui in motor.
                Sper sa iasa injectorul deoarece s-a mai umblat acolo, sunt constient de riscuri, am citit pe pagina lui Lofty.
                Destul de riscant sa merg cu ea asa.
                Motorul, cand nu pufaie injectorul, merge perfect.
                Trage oricum dar cand pufaie este zgomotos.
                Trebuie sa-mi strang piesele.
                Multumesc si va tin la curent.

                Comment


                • #9
                  Ieri, dupa indelungi peripetii am rezolvat.
                  Peripetii:

                  -injectorul care pufaia a fost nr.3

                  -au iesit 3 injectoare din 4, bineinteles ca sunt baftos si injectorul nr.4 nu a iesit deci nici cel care pufaia si se misca la mana nu putea fi scos,

                  - nimeni in Craiova nu are o presa calumea (nici reprezentantele), cu ocazia aceasta am constat ca la ultima interventie la injectoare (nu au fost ele ci regulatorul de presiune) am fost tapit. Au umblat numai la primele 3.

                  - am studiat site-ul celor mai bune scule de extras injectoarele http://www.pichler-tools.com/en/bienvenue.html si am facut o presa si un imbus de 10 mm gaurit.
                  Am facut si imbusul gaurit de 10 deoarece pentru distribuitorul Yato si BGS din Craiova eram primul care cerea asa ceva (asta ca sa va dati seama de dotarea serviceurilor).
                  - am scos eu injectorul (cei de la service nu aveau cu ce) nu ca aici:

                  ci ca aici:

                  cu mentiunea ca n-am dat radiatorul jos, am folosit o presa mai mica (scurta).

                  Peripetiile continua prin faptul ca am lasat injectorul scos 3/4 urmand ca cei de la service sa ma cheme la montaj, bineinteles ca nu m-au chemat si au montat ei bobina si arcurile in injector.
                  Bineinteles ca masina nu pornea deoarece injectorul remontat nu inchidea si pierdeam presiunea in rampa.
                  Cu ele demontate din nou am fost la un tip la Slatina, meserias nu gluma(de Craiova sa nu mai aud) si mi-a tarat toate injectoarele. Totul intr-o ora.

                  Problema a fost ori la mine cand am utilizat presa ori la cei de la service cand au montat injectorul deoarece la tarare a trebuit inlocuit corpul injectorului (se deformase putin filetul dar indeajuns sa nu inchida pastila din interior).

                  Costuri :
                  - tarare si inlocuire corp injector + 4 saibe = 240 lei,
                  - demontat injectoare+montat injectoare+demontat injectoare+montat injectoare = 100 lei+4 beri.
                  Aici au fost super baieti au invatat impreuna cu mine si s-au jurat ca nu mai repara A classe.
                  - presa + imbus = 10 lei+1,5l palinca.

                  Dar peripetiile continua:
                  - dupa o ora de turat masina sa arda motorina din tobe (scursa pe esapament datorita injectorului defect - au omorat trei baterii ), intr-un fum de nedescris am plecat in probe,
                  - bineinteles probleme, turbo nu intra iar conducta de ungere de la turbo nu etansa, totul pe un viscol cumplit. A si nivel scazut la antigel.

                  Revenire :
                  - lipsa vacuum de la un furtun, inlocuit furtunul cu unul provizoriu (azi dimineata am pus unul bun)
                  -lipsa 1 saiba la conducta (era numai cea de deasupra), montat saiba cu injuraturi.

                  Am completat nivelul la antigel sa vedem, sper sa fi strans colierele din interiorul admisiei cu aer (masina mea are o varianta cu niste tevi de cupru strabatute de antigel pe acolo unde trage aer .
                  Poate v-am plictisit dar m-am descarcat.

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Nu ai plictisit pe nimeni, din experiente de genul asta invatam. Cunosc prea bine lucrul asta.
                    In final, merge gargarita? Asta-i tot ce conteaza.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Salut!
                      Nu ai plictisit pe nimeni, din experiente de genul asta invatam. Cunosc prea bine lucrul asta.
                      In final, merge gargarita? Asta-i tot ce conteaza.

                      Merge, acum am venit cu ea.
                      In schimb apar probleme sacaitoare. Dupa ce am deszapezit ieri, s-a nimerit in dreptul unei balti de pe marginea drumului, cu spatele.
                      Toate masinile care treceau au aruncat apa pe spatele mercedesului, apa cu sare, si l-am gasit imbracat in gheata.

                      A pornit la sfert (cu toate ca nu stiu cate bujii mai sunt bune), dar stergatorul de pe spate a inceput sa mearga incontinuu .
                      A intrat apa cu sare pe langa ax, observasem eu ca haionul, in dreptul axului, are o crapatura spre luneta si inainte stergatorul avea tendinta de gripare.
                      Acum s-a degripat de tot, de a trebuit sa ii scot siguranta, apropo este siguranta nr.10 din compartimentul bateriei.

                      Cel mai important este ca se cunoaste ca am tarat injectoarele, porneste si merge impecabil.
                      Ramane la primavara sa-i inlocuiesc rolele si cureaua de accesorii iar cand s-o usca si o fi un pic mai cald dau cu degripant la angrenajul motorasului spate si izolez crapatura cu silicon.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF