Buburuza ma supara, acum nu stiu daca ea este de vina sau eu impreuna cu mecanicii "foarte competenti".
In zilele cu ger foarte mare, m-a mancat undeva sa introduc duralube(era la oferta la segros) in uleiul de motor.
Dupa cca. 2 ore de la introducere motorul a inceput sa scoata un zgomot gen "tachete" dar mai pronuntat.
Am schimbat uleiul (cu duralube cu tot) dar degeaba, zgomotul persista iar la constatarea unui service verdictul este injector slabit- saiba de foc/etansare(fara a desface, la pornire se aude cum sufla pana porneste motorul iar dupa zgomotul descris).
Ciudat este ca sunt momente, acum ca s-a incalzit afara, in care nu scapa, nu mai "pufaie", nu mai bate, mai ales dupa ce se incalzeste bine motorul.
Ce ziceti sa o mai las asa un timp?
Ma enerveaza faptul ca problemele aparute de cativa ani consider ca se datoreaza incompetentilor ce au lucrat la sistemul de injectie.
Va povesteam mai demult ca masina trepida foarte tare si mergea ca tractorul, fiind nevoit sa ma adresez unei firme ce repara numai sisteme de injectie. Problema a fost ca au desfacut degeaba injectoarele deoarece de vina a fost regulatorul de presiune.
M-am bucurat atunci totusi ca au facut si o curatare a injectoarelor dar dupa ce am luat masina de la ei am avut numai probleme:
1. au uitat sa stranga "olenderul" de la conducta de ulei ce unge axul la turbina, noroc ca am vazut dupa o zi si m-am dus peste ei,
2. dupa cca. 3000 km s-a slabit galeria de admisie, noroc ca am ajuns cu bine in tara, altfel costurile erau substantiale,
3. acum s-a slabit injectorul sau nu a fost schimbata saiba de etansare.
Am impresia (vad ca devine o certitudine) ca meseriasii repara dar la finalizare lasa ucenicii sa finalizaze lucrarea, adica sa stranga restul agregatelor, fara sa-i verifice pe etape.
Din cauza asta pun mana si fac eu, cu toate ca mi-e greu si nu am toate conditiile.
In zilele cu ger foarte mare, m-a mancat undeva sa introduc duralube(era la oferta la segros) in uleiul de motor.
Dupa cca. 2 ore de la introducere motorul a inceput sa scoata un zgomot gen "tachete" dar mai pronuntat.
Am schimbat uleiul (cu duralube cu tot) dar degeaba, zgomotul persista iar la constatarea unui service verdictul este injector slabit- saiba de foc/etansare(fara a desface, la pornire se aude cum sufla pana porneste motorul iar dupa zgomotul descris).
Ciudat este ca sunt momente, acum ca s-a incalzit afara, in care nu scapa, nu mai "pufaie", nu mai bate, mai ales dupa ce se incalzeste bine motorul.
Ce ziceti sa o mai las asa un timp?
Ma enerveaza faptul ca problemele aparute de cativa ani consider ca se datoreaza incompetentilor ce au lucrat la sistemul de injectie.
Va povesteam mai demult ca masina trepida foarte tare si mergea ca tractorul, fiind nevoit sa ma adresez unei firme ce repara numai sisteme de injectie. Problema a fost ca au desfacut degeaba injectoarele deoarece de vina a fost regulatorul de presiune.
M-am bucurat atunci totusi ca au facut si o curatare a injectoarelor dar dupa ce am luat masina de la ei am avut numai probleme:
1. au uitat sa stranga "olenderul" de la conducta de ulei ce unge axul la turbina, noroc ca am vazut dupa o zi si m-am dus peste ei,
2. dupa cca. 3000 km s-a slabit galeria de admisie, noroc ca am ajuns cu bine in tara, altfel costurile erau substantiale,
3. acum s-a slabit injectorul sau nu a fost schimbata saiba de etansare.
Am impresia (vad ca devine o certitudine) ca meseriasii repara dar la finalizare lasa ucenicii sa finalizaze lucrarea, adica sa stranga restul agregatelor, fara sa-i verifice pe etape.
Din cauza asta pun mana si fac eu, cu toate ca mi-e greu si nu am toate conditiile.
Comment