Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Furtun de la debitmetru de aer la turbo pt mercedes a class 170 2004

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furtun de la debitmetru de aer la turbo pt mercedes a class 170 2004

    Va salut baieti , cine ma poate ajuta si lamuri si pe mine asupra unui lucru : am nevoie de furtunul care vine de la debitmetru de aer la turbo , este vorba despre un furtun de vreo 5 cm care pe turbo vine prins cu un colier iar pe debitmetru se prinde cu ceva gen piulita de plastic , mie imi trebuie mai exact piulita aceea dar nu cred ca o voi gasi doar pe ea.
    Am fost pe la vreo 2 magazine sa le explic ceea ce caut dar nu prea gasesc (sau cei de acolo sunt cam ,,incepatori,,) are cineva o schema ceva sau stiti despre ce furtun cu piulita in cap este vorba?

  • #2
    N-ar fi mai simplu sa pui o pozna?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Daca as fi avut poza exacta identificam rapid furtunul la magazinele de piese , tocmai de aceea am apelat la forum poate ma ajuta un coleg cu poza o schema a motorului cu zona debitmetrului si a turbosuflantei sau poate a mai trecut cineva prin asta .

      Comment


      • #4
        Originally posted by An2r3y View Post
        Daca as fi avut poza exacta identificam rapid furtunul la magazinele de piese , tocmai de aceea am apelat la forum poate ma ajuta un coleg cu poza o schema a motorului cu zona debitmetrului si a turbosuflantei sau poate a mai trecut cineva prin asta .
        Vezi ca am scris eu pe aici cum am rezolvat-o, zic eu destul de elegant, cu un colier metalic.

        Comment


        • #5
          Nu prea am cum din cate am vazut eu , fiindca furtunul se lipeste de gura debitmetrului nu incaleca debitmetrul ca sa il strang cu un colier , piulita respectiva preseaza, lipeste furtunul de debitmetru si astfel nu mai curge ulei pe acolo .

          Comment


          • #6
            Originally posted by An2r3y View Post
            Nu prea am cum din cate am vazut eu , fiindca furtunul se lipeste de gura debitmetrului nu incaleca debitmetrul ca sa il strang cu un colier , piulita respectiva preseaza, lipeste furtunul de debitmetru si astfel nu mai curge ulei pe acolo .
            Asa este, stau "buza in buza".
            Colierul la care faceam referire este de tipul: http://www.bestautovest.ro/colier-es...a-solenza.html

            cu sectiune V, strangere intr-un singur punct, astfel incat atunci cand incepi sa strangi apropie piesele si le tine stranse.
            In prealabil intre cele 2 piese am pus silicon negru (poate sa fie si rosu) folosit la garnituri auto iar pozitia de strangere am stabilit-o, prin rotirea colierului, astfel incat sa fie usor accesibila la strans si slabit.
            Este usor si sa stii ca faci treaba buna.
            Piesa in sine pe care o cauti este greu de gasit si prost proiectata. Eu initial am luat tot ansamblul de la un motor sh (cu piesa buna) dar la montaj a plesnit si aceasta deoarece era imbatranit materialul si gulerul respectiv este foarte subtire.
            Neaparat sa iei colierul cadmiat sau zincat, nu rugineste si are un aspect placut.
            Aveam niste poze dar nu le mai gasesc, poate maine iti fac o poza.

            Comment


            • #7
              Te rog daca poti face ceva poze , la mine e ,,dusa,, piulita aia care strange furtunul , furtunul e bun ,nu are nimic ,dar nu gasesc nici macar furtunul cu tot cu piulita , voi incerca metoda ta pana la urma .

              Comment


              • #8
                Originally posted by An2r3y View Post
                Te rog daca poti face ceva poze , la mine e ,,dusa,, piulita aia care strange furtunul , furtunul e bun ,nu are nimic ,dar nu gasesc nici macar furtunul cu tot cu piulita , voi incerca metoda ta pana la urma .
                Poze facute acum:
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Surubul si piulita nu au ce cauta acolo sunt adaugate de cineva clar nu e original la mine era crpat acolo si am pus poxipol si e ok de 3 ani
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alexcristian200 View Post
                    Surubul si piulita nu au ce cauta acolo sunt adaugate de cineva clar nu e original la mine era crpat acolo si am pus poxipol si e ok de 3 ani
                    Normal ca nu este original, este modalitatea adoptata de mine, zic eu destul de eleganta.
                    Ansamblul ramane demontabil si etanseaza perfect, fara lipituri.

                    Comment


                    • #11
                      Nu reusesc deloc sa pun acel colier , loveste in gatul de plastic pe unde torni ulei in motor si nu reusesc sa il fixez sa prinda si gatul de la corpul debitmetrului si furtunul de la turbo.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by An2r3y View Post
                        Nu reusesc deloc sa pun acel colier , loveste in gatul de plastic pe unde torni ulei in motor si nu reusesc sa il fixez sa prinda si gatul de la corpul debitmetrului si furtunul de la turbo.
                        Cu putina indemanare cred ca reusesti.
                        Vezi ca mai este un tip de colier la care cele doua semicercuri se descid de la mijloc. Sunt mai subtiri, ceva de genul:



                        sau :



                        totul este sa fie pe diametru si sa tina apropiate piesele.
                        Last edited by valyvis10; 07-04-2014, 14:39 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by valyvis10 View Post
                          Cu putina indemanare cred ca reusesti.
                          Vezi ca mai este un tip de colier la care cele doua semicercuri se descid de la mijloc. Sunt mai subtiri, ceva de genul:



                          sau :



                          totul este sa fie pe diametru si sa tina apropiate piesele.
                          Am rezolvat pana la urma am scos corpul de debitmetru afara si am strans colierul pe el , dar am o alta problema acum : masina are momente cand nu se tureaza peste 3500 de ture . Ce sa fie ? Are momente cand merge bine si se tureaza , dar are momente cand nu trece de 3500 maxim 4000 . Martorul galben check engine e aprins .
                          Last edited by An2r3y; 07-05-2014, 17:13 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by An2r3y View Post
                            Am rezolvat pana la urma am scos corpul de debitmetru afara si am strans colierul pe el , dar am o alta problema acum : masina are momente cand nu se tureaza peste 3500 de ture . Ce sa fie ? Are momente cand merge bine si se tureaza , dar are momente cand nu trece de 3500 maxim 4000 . Martorul galben check engine e aprins .
                            Verifica toate furtunasele si mufa de la debitmetru.
                            Eu am patit-o cu parghia de la turbo, era intepenita aleatoriu, dar parca nu se aprindea check engine. Trage cu mana si de parghia de la turbo, schimba intre ele electrovalvele de vacuum (stanga cu dreapta).
                            Daca inainte de montarea colierului mergea, poate iti scapa ceva .

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by valyvis10 View Post
                              Verifica toate furtunasele si mufa de la debitmetru.
                              Eu am patit-o cu parghia de la turbo, era intepenita aleatoriu, dar parca nu se aprindea check engine. Trage cu mana si de parghia de la turbo, schimba intre ele electrovalvele de vacuum (stanga cu dreapta).
                              Daca inainte de montarea colierului mergea, poate iti scapa ceva .
                              Am fost cu masina pe tester , da eroare pe supapa EGR , mi-a sters eroarea dar dupa 20 de minute de mers cu masina s-a reaprins martorul de check engine in bord. A mai curatat cineva EGR-ul sau supapa aia ? Sau trebuie inlocuit EGR-ul ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF