Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W168 cutie manuala: intra greu in viteze dupa 10-15 minute.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W168 cutie manuala: intra greu in viteze dupa 10-15 minute.

    Buna,

    Am cumparat un A170 diesel 200 W168, si sunt foarte mandru de el.
    Imi place foarte mult cum arata si este atat de spatios, mai ales fiindca se pot demonta scaunele din spate atat de usor.

    Insa masina este din 2000 si binenteles ca au aparut problemele.

    Daca folosesc masina dimineata cat inca este racoare afara (stiu ) schimbatorul de viteze functioneaza bine.
    Dar dupa 10-15 minute incepe sa functioneze mai greu, iar dupa inca 10 minute functioneaza foarte greu.


    Ce anume inseamna ca functioneaza greu:
    - cand pun din punctul mort in orice viteza se simte secvential cum intra, adica in 4-5 trepte
    - cand scot din viteza in puntul mort trebuie sa trag tare pana incepe sa se miste maneta, parca ar agata ceva
    - nu prea gasesc punctul mort, nu este senzatia aceea de eliberare cand o scoti din viteza, ci se simte ca si cand sunt ceva trepte de miscare si in punctul mort.
    - odata ce functioneaza greu, face la fel si cu motorul oprit.

    Efectul acesta il are mai ales daca incerc pe zi cand este cald afara.
    Am verificat uleiul de frana (fiind folosit si la ambriaj) si este ok.
    Motorul nu scoate zgomote, si odata intrata in viteza masina merge foarte bine fara nici un sunet.

  • #2
    Verivica uleiul din cutie, eventual schimbal.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Am patit asta la un golf 4. S-a rezolvat prin schimbarea uleiului din cutie care era negru de zici ca era ulei de motor ars.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Poti schimba uleiul din cutie, asa cum ti-au sugerat colegii mai sus, e util. Dar dupa parerea mea, nu se va rezolva. Cel putin incearca o aerisire a ambreiajului. Arunca o privire pe aici si aici
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Am schimbat uleiul din cutie, nu era asa rau, si nici un rezultat.

          Merge greu si cand este motorul oprit, nu cred ca este din ambriaj.


          Am fost la service, a decuplat tijele acelea de la schimbator pana la cutie si am vazut ca ele functioneaza foarte usor.
          Dar se simte cu mana ca merge greu direct deasupra la cutie.

          Comment


          • #6
            K, am reusit sa vb cu Abdul din Cluj, specialist in cutii de viteze, si am inteles ca problema este in 'cautatorul de viteze' si nu chiar in cutie.

            Vestea buna este ca ar costa doar 200 reparatul (comparativ cu 800-900 cat cerea inainte pt reparatul cutiei).

            Vestea rea este ca jugul care sustine motorul este foarte ruginit, si nu poate sa fie desfacut pt a umbla la cutie decat daca este rupt si schimbat cu altul. Asta ar costa 800 ron plus pretul la alt jug. O alta varianta ar fi sa scoatem motorul pe deasupra, varianta care costa tot 800-900.

            Deci tot la pretul precedent sunt, doar ca este mai complicat acum.

            Ceva solutii?

            Comment


            • #7
              Salut! Aproximativ aceeasi problema o am si eu.Singura diferenta este ca fara motorul pornit intra usor in viteze."Specialistii" mi-au spus ca este kitul ambreiaj.Masina este A 160 CDI din 2000.Iti urez spor la treaba.Sanatate!

              Comment


              • #8
                Daca merge bine cu motorul oprit, este probabil de la ambriaj.

                Comment


                • #9
                  Sigur schimbati ambreiajul adica tot kitul si masina fa functiona in parametri bafta

                  Comment


                  • #10
                    Salutare! Am o problema la A160L - 2003 la cutia de viteze:dimineata sau la prima pornire din ziua respectiva cand incerc sa o scot din viteza(deoarece in stationare o tin asigurata in treapta intai) trag cu mainile si imping cu picioarele sa o scot din viteza.In prima faza am zis ca e uleiul care poate de 11 ani e marmelada acolo, dar l-am schimbat si mi-a parut rau, ca citeai ziarul prin el.Asa face doar la prim apornire din zi, apoi rar se intampla sa se repete.Dimineata a 2-a zi...problema se repeta. Cu un sfat ceva ma poate ajuta cineva?Mentionez ca problema dispare dupa ce pornesc motorul si reapare dupa 15-20 de ore de nefolosire a masinii.
                    Last edited by alyStar; 12-16-2014, 02:16 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Ti-ai dat singur o varianta ajutatoare. Ce-ar fi daca nu ai mai lasa-o in viteza peste noapte?
                      Incearca intai...
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #12
                        Mda...la asta nu m-am gandit, dar in panta cum o asigur, ca frana de mana nu tine, desi am fost de 3 ori in service cu ea pe problema asta si am schimbat tot mecanismul, dar degeaba?

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF