Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutia de viteze... A Classe 140 Benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutia de viteze... A Classe 140 Benzina

    Buna ziua.Bine v'am gasit.Sunt nou pe acest forum.
    Am si eu o intrebare de ce cateodata la cutia de viteze imi intra greu in treapta I ? Mentionez (A fost la service si a fost verificata daca nu are scurgeri de ulei iar uleiul este OK )
    Last edited by Nicu_1991; 03-27-2014, 13:57 PM.
    Mercedes-Benz
    The best or nothing

  • #2
    Salut, si bine ai venit!

    Subscriu mesajului lui Nicu, cu mentiunea ca nu am fost la service pentru acest motiv, dar nu am vazut sa aiba scurgeri. Eu obisnuiesc sa procedez astfel: cand vad ca nu intra in treapta I, introduc mai intai in treapta a III-a, si apoi intra normal in prima.
    Last edited by cezarkage; 03-27-2014, 15:32 PM.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Uzura ambreiajului.
      Si la mine se mai intampla, se cunoaste ca a mers o incepatoare cu ea.
      Eu daca nu intra scot la liber, iau piciorul de pe ambreiaj, o accelerez un pic-un zvac-, apoi intra perfect in viteza I.
      Fac asa numita dubla debreiere si merge la orice masina indiferent cat de uzata este cutia.

      Comment


      • #4
        La mine sigur a fost o incepatoare pentru ca masina a fost a unei domnisoare Facultate.
        Iar cum a zis colegul "cezarkage" am incercat si eu si merge perfect.
        Dupa ce intra intr-o viteza oarecare apoi intra in treapta I perfect. Cutia are ulei si nici nu se aud zgomote suspecte din ea.Problema este ca nu patesc mereu uneori knd fac opriri...Ex: (la semafor...etc..).
        Mercedes-Benz
        The best or nothing

        Comment


        • #5
          Originally posted by valyvis10 View Post
          Uzura ambreiajului.
          Si la mine se mai intampla, se cunoaste ca a mers o incepatoare cu ea.
          Eu daca nu intra scot la liber, iau piciorul de pe ambreiaj, o accelerez un pic-un zvac-, apoi intra perfect in viteza I.
          Fac asa numita dubla debreiere si merge la orice masina indiferent cat de uzata este cutia.
          O alta cauza - mult mai grava - ar putea fi sincroanele. Ptr. cine nu stie ce-s, acestea au ca rol egalizarea vitezelor perferice ale rotilor dintate de pe arborii cutiei de viteza, astfel incat, sa se poata angrena (rotile...). De regula un astfel de defect ar trebui sa apara la foarte multi kilometrii (cred ca peste 500.000). Din acest motiv se practica dubla debreiere. Un simptom este caraitul la schimbarea vitezelor.

          Inca o cauza poate fi levierul si in general sistemul de angrenare al furcii vitezelor. Poate este dereglat pur si simplu. O introducere in alta treapta poate modifica cursa furcii care apoi revine in pozitia optima vitezei 1.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Salut, levierul schimbatorului e greu de reglat, trebuie mers la service pentru asta?
            Am vrut sa dau jos bucata aia de piele de pe schimbator jos dar am renuntat nestiind cum sa procedez si ce trebuie sa fac mai intai.
            Modelul e A140 din 2001.
            Multumesc.

            Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
            Service romanesc de prima mana :
            - Cât mã costã reparația mașinii?
            - Ce problemã are?
            - N-am cea mai vagã idee.
            - 843 lei și 50 bani!

            Comment


            • #7
              Salut, problema mea e urmatoarea: odata lasat schimbatorul pe liber nu revine la centru si ramane pur si simplu in pozitia lasata, pe liber manevrez greu schimbatorul. Care ar putea fi cauza?

              Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
              Service romanesc de prima mana :
              - Cât mã costã reparația mașinii?
              - Ce problemã are?
              - N-am cea mai vagã idee.
              - 843 lei și 50 bani!

              Comment


              • #8
                Cred ca revenirea la centru se face cu arcul care este in ansamblul nucii. altceva nu are ce sa aduca levierul la punctul mort. E singurul arc de acolo.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF