Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze... A Classe 140 Benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutia de viteze... A Classe 140 Benzina

    Buna ziua.Bine v'am gasit.Sunt nou pe acest forum.
    Am si eu o intrebare de ce cateodata la cutia de viteze imi intra greu in treapta I ? Mentionez (A fost la service si a fost verificata daca nu are scurgeri de ulei iar uleiul este OK )
    Last edited by Nicu_1991; 03-27-2014, 13:57 PM.
    Mercedes-Benz
    The best or nothing

  • #2
    Salut, si bine ai venit!

    Subscriu mesajului lui Nicu, cu mentiunea ca nu am fost la service pentru acest motiv, dar nu am vazut sa aiba scurgeri. Eu obisnuiesc sa procedez astfel: cand vad ca nu intra in treapta I, introduc mai intai in treapta a III-a, si apoi intra normal in prima.
    Last edited by cezarkage; 03-27-2014, 15:32 PM.
    W168 or nothing!

    Comment


    • #3
      Uzura ambreiajului.
      Si la mine se mai intampla, se cunoaste ca a mers o incepatoare cu ea.
      Eu daca nu intra scot la liber, iau piciorul de pe ambreiaj, o accelerez un pic-un zvac-, apoi intra perfect in viteza I.
      Fac asa numita dubla debreiere si merge la orice masina indiferent cat de uzata este cutia.

      Comment


      • #4
        La mine sigur a fost o incepatoare pentru ca masina a fost a unei domnisoare Facultate.
        Iar cum a zis colegul "cezarkage" am incercat si eu si merge perfect.
        Dupa ce intra intr-o viteza oarecare apoi intra in treapta I perfect. Cutia are ulei si nici nu se aud zgomote suspecte din ea.Problema este ca nu patesc mereu uneori knd fac opriri...Ex: (la semafor...etc..).
        Mercedes-Benz
        The best or nothing

        Comment


        • #5
          Originally posted by valyvis10 View Post
          Uzura ambreiajului.
          Si la mine se mai intampla, se cunoaste ca a mers o incepatoare cu ea.
          Eu daca nu intra scot la liber, iau piciorul de pe ambreiaj, o accelerez un pic-un zvac-, apoi intra perfect in viteza I.
          Fac asa numita dubla debreiere si merge la orice masina indiferent cat de uzata este cutia.
          O alta cauza - mult mai grava - ar putea fi sincroanele. Ptr. cine nu stie ce-s, acestea au ca rol egalizarea vitezelor perferice ale rotilor dintate de pe arborii cutiei de viteza, astfel incat, sa se poata angrena (rotile...). De regula un astfel de defect ar trebui sa apara la foarte multi kilometrii (cred ca peste 500.000). Din acest motiv se practica dubla debreiere. Un simptom este caraitul la schimbarea vitezelor.

          Inca o cauza poate fi levierul si in general sistemul de angrenare al furcii vitezelor. Poate este dereglat pur si simplu. O introducere in alta treapta poate modifica cursa furcii care apoi revine in pozitia optima vitezei 1.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Salut, levierul schimbatorului e greu de reglat, trebuie mers la service pentru asta?
            Am vrut sa dau jos bucata aia de piele de pe schimbator jos dar am renuntat nestiind cum sa procedez si ce trebuie sa fac mai intai.
            Modelul e A140 din 2001.
            Multumesc.

            Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
            Service romanesc de prima mana :
            - Cât mã costã reparația mașinii?
            - Ce problemã are?
            - N-am cea mai vagã idee.
            - 843 lei și 50 bani!

            Comment


            • #7
              Salut, problema mea e urmatoarea: odata lasat schimbatorul pe liber nu revine la centru si ramane pur si simplu in pozitia lasata, pe liber manevrez greu schimbatorul. Care ar putea fi cauza?

              Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk
              Service romanesc de prima mana :
              - Cât mã costã reparația mașinii?
              - Ce problemã are?
              - N-am cea mai vagã idee.
              - 843 lei și 50 bani!

              Comment


              • #8
                Cred ca revenirea la centru se face cu arcul care este in ansamblul nucii. altceva nu are ce sa aduca levierul la punctul mort. E singurul arc de acolo.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF