Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Se poate mai multe lamuriri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate mai multe lamuriri

    Salutare. Am un A 170 CDI din 99. Problema pe care o am eu s-a mai discutat< am cautat, bineinteles, inainte de a deschide un nou topic, dar nu am gasit discutii care sa ma lamureasca...
    Problema...de cand a venit frigul, la pornire, se aprinde in bord spira galbena...pentru maxim 1 minut apoi se stinge...banuiesc ca ar fi o bujie, dar un coleg de serviciu m-a speriat ca ar fi un injector...bla..bla...
    Rog nu va suparati, dar as vrea mai multe lamuriri...
    Multumesc!

  • #2
    Sugestiv titlul...
    Bujie sau releu bujii, dupa mintea-mi.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut.
      Din cate stiu acela este martorul de la bujii !
      Mercedes-Benz
      The best or nothing

      Comment


      • #4
        Din cunostintele mele... acel martor indica functionalitatea bujiilor incandescente. El trebuie sa setea aprins o scurta perioada, dupa care se stinge singur. Cum toate masinile, la punerea contactului se aprind o serie de martori in bord, la scurt timp se sting si apoi pornesti motorul. La motoarele diessel are si acel martor care trebuie sa astepti sa se stinga si apoi pornesti motorul. Daca acel martor nu se aprinde sau ramane aprins, inseamna ca este o problema la instalatia bujiilor incandescente. Motorul pleaca si daca nu ai rabdare sa se stinga, in timp bujiile se ard inainte de termen sau poate alte piese din instalatie cedeaza (relee, sigurante), Nu mai vorbim ca pe timp rece, pornirea motorului diessel este mai greoaie si de aici necesita o supra solicitare a electromotorului. Sper sa fi inteles cum functioneaza acel martor si ca un sfat, la fiecare pornire a motorului, ca este vara sau iarna, ca motorul este cald sau rece, pune contactul, asteapta sa se stinga martorul respectiv si apoi pornesti motorul.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Multumesc, m-am linistit...
          Asa ca ... trebuie saa trec pe la service...
          Numai bine...

          Comment


          • #6
            Originally posted by magdone82 View Post
            Multumesc, m-am linistit...
            Asa ca ... trebuie saa trec pe la service...
            Numai bine...
            La mine se stinge la pornire dar imediat dupa apare si sta aprins cca. 1 min.
            Cred ca 99% este cel putin o bujie dusa deoarece cu cat este mai frig cu atat porneste mai greu.
            Am lasat-o asa toata vara si acum injur

            Comment


            • #7
              100% ai bujie arsa.

              Grija mare cu bujiile astea, sa nu fortezi cand vrei sa le schimbi, se rup foarte usor.
              Recomand un service , alfel risti sa dai chiulasa jos.



              Stima

              Sent from my PAP4500TDUO using Tapatalk 2
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #8
                Nici macar service, aia le rup sigur!
                Lasa-le asa, rolul lor e DOAR la pornire.
                Insa poti verifica releul, la un service.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Verifica cu un multimetru sa vezi daca ai alimentare pe releu si daca la iesire din releu pe cele 4 fire ai la punere contact 12V .
                  Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                  Comment


                  • #10
                    Da. Va multumesc pentru informatii. Dimineata a pornit la prima cheie la -19 grade. Dupa ce a pornit, la 10 secunde s-a aprins din nou - spira galbena si a ramas asa pentru mai putin de un minut. S-a stins si motorul a luat un mers linistit... Am sa merg la un service sa verific bujiile...
                    Cat de greu se ajunge la bujii? Ma gandeam la bujiile BERU...le-am avut pe un golf 4 1,9,tdi. Am inteles ca sunt bune...
                    Sa aveti o zi buna... cu porniri fine si fara temperaturi scazute...

                    Comment


                    • #11
                      Cat de greu se ajunge la bujii?


                      Azi la -14 grade platesc faptul ca am lasat-o asa, fara sa-i schimb bujiile, .

                      A pornit pana la urma, la a 5 a cheie, noroc ca baterie este noua.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by magdone82 View Post
                        Da. Va multumesc pentru informatii. Dimineata a pornit la prima cheie la -19 grade. Dupa ce a pornit, la 10 secunde s-a aprins din nou - spira galbena si a ramas asa pentru mai putin de un minut. S-a stins si motorul a luat un mers linistit... Am sa merg la un service sa verific bujiile...
                        Cat de greu se ajunge la bujii? Ma gandeam la bujiile BERU...le-am avut pe un golf 4 1,9,tdi. Am inteles ca sunt bune...
                        Sa aveti o zi buna... cu porniri fine si fara temperaturi scazute...
                        Poti mai intai sa-i faci o diagnoza ... poate este releul si nu bujiile . Problema nu este sa ajungi la bujii ci faptul ca bujiile se pot rupe la demontare si atunci sa vezi distractie . Pentru cei care stiu ca au ceva bujii arse , acum ca a dat gerul , pot pune contactul de mai multe ori inainte de a da la automat .
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Salut.Daca dupa pornirea motorului se aprinde din nou martorul galben cu spira, este aproape sigur cel putin o bujie incandescenta arsa,treba verificata la mai multe tipuri de motoare dizel inclusiv mercedes.Daca nu ai macar putina experienta in mecanica, mai bine megi la un mecanic sau service(sfatul meu).Numai bine si drumuri fara gropi.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF