Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Error Start

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!
    daca nu e bobina la fel nu o ia in veci
    Corect ce ti-au spus la service! Avand in vedere ca in electromotor se afla un imobilizator, piesa trebuie comandata la reprezentanta, la fel ca o cheie cu cip. De-aia iti apare START ERROR.
    Vezi daca se mai observa cod pe bobina veche, poate poti sa o comanzi.
    Nasoala treaba, uite ceva aici
    De-asta ai luat-o defecta, pentru ca reparatia e dificila...
    Last edited by LauLaur; 03-03-2017, 00:15 AM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Salut Laur cod scris pe bobina nu avea mam uitat de la inceput.
      Din ce mi-ai trimis bobina de pe electromotorul Sh nu e buna,chiar daca au aceleasi coduri, pentru ca nu e virgina a mai fost folosita in paralel cu Ecu de pe masina de la dezmembrari.
      Astazi ma duc sa caut electromotor nou pe acealasi cod si sa fiu atent sa nu comand piesa compatibila, sa fie pe acelasi cod.

      ..... If the starter motor has been removed from the vehicle and has a code of D7ED28 or D7ED281 the required part number is 458165....
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Să mă bag și eu în seamă ... nu se poate schimba doar imobilizatorul de pe o bobină pe alta? Sau și pe cea inițială aveai start error?
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #34
          Salut poate se poate schimba, pe bobina originala nu aveam START ERROR, dar bobina originala a fost taiata cu flexul, se vede imobilizerul acuma nustiu nu a facut nimeni pana acum schema asta din ce mam documentat.

          Comment


          • #35
            Salut!
            Să mă bag și eu în seamă ... nu se poate schimba doar imobilizatorul de pe o bobină pe alta? Sau și pe cea inițială aveai start error?
            Solenoidul e capsulat si nu se poate desface indestructibil...De adus in starea initiala dupa operatie, cred ca e imposibil.
            chiar daca au aceleasi coduri, pentru ca nu e virgina a mai fost folosita in paralel cu Ecu de pe masina de la dezmembrari.
            Tocmai asta e smecheria, trebuie sa se "pupe" cu ECU de pe masina ta. Ce nu stiu este daca ECU este imperecheat cu imobilizatorul de pe electromotor(precum cipul din cheie). Daca e asa, piesa trebuie comandata dupa seria de sasiu si pentru siguranta reusitei, la reprezentanta.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Ia un cutter incins si decupeaza carcasa solenoidului.sau un pistol cu aer cald daca poti sa il desfaci.fa o poza de calitate ridicata, cati mai multi megapixeli.Sa vedem ce are in el.Poate merge swap cu unul sh, daca si cel sh e identic.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                LauLaur, n-am ştiut, d-aia am întrebat. Dar cum a zis şi flavyus1987 tot ar fi intersant de văzut ce-i prin el.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #38
                  Salut ,
                  Am bobina originala taiata cu flexul se vede inauntru tot, si am o bobina taiata de la primul mecanic de la un prieten cu un a class 2002 1,6 benzina la care a mers faza cu fir tras de pe electromotor la baterie si contact, lucru ce a mers la el, masina lui fiind fara imobilizer pe bobina.
                  Am gasit pe net pe epiesa.ro electromotor cu imobilizer in bobina cu cod 458165 la 709 ron dar nu au pe stoc, normal ), o sa cumpar cu 10 mil de la un magazin de piese auto pe codul asta, cu posibilitate de returnare in caz ca nu merge, dar cred ca merge, multumesc inca odata lu Laurlaur cu ce a pus aici ca acolo iti explica ce cod trebuie sa ai la electromotor
                  Am fost la 3 magazine de piese auto azi si se uitau ca la OZN ce le spuneam cu imobilizer in bobina de la electromotor, habar nu aveau.
                  Apropo a fost cineva azi la service cu tester sa incerce sa viriginizeze/imperecheze electromotorul sh care il am pe cod pe masina cu ECU si imobilizer cheie si nu a mers, se pare ca nu prea se poate din tester din ce am vazut azi.
                  Revin cu poze zilele astea cu pozecu doua bobine taiate, una cu imobilizer una fara, pot sa va zic ca sunt identice, nici nu mai stiu care mai e a mea din ele doua.
                  Deci la o masina de asta daca o dezmembrezi si vinzi kitul de pornire la cineva, trebuie sai dai omului si electromotorul obligatoriu clientului ca altfel nui porneste, zic asta ca am vazut pe cineva sus ca a luat kit pornire si nui merge ii apare START ERROR, in mod sigur a cumparat un kit de pornire de pe o masina cu imobilizer pe bobina la electromotor si vanzatorul nu stie de treaba asta cum nu am stiu nici eu si 90 % dintre noi cred.
                  Last edited by yodany; 03-03-2017, 23:48 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Dar cum a zis şi flavyus1987 tot ar fi intersant de văzut ce-i prin el.
                    Pai cam asta e in el:

                    Deci la o masina de asta daca o dezmembrezi si vinzi kitul de pornire la cineva, trebuie sai dai omului si electromotorul obligatoriu clientului ca altfel nui porneste, zic asta ca am vazut pe cineva sus ca a luat kit pornire si nui merge ii apare START ERROR, in mod sigur a cumparat un kit de pornire de pe o masina cu imobilizer pe bobina la electromotor si vanzatorul nu stie de treaba asta cum nu am stiu nici eu si 90 % dintre noi cred.
                    De la o masina ca asta nu se vinde kitul de pornire decat pentru a se utiliza pe acelasi tip de masina. Masinile "normale" nu vor porni cu asa kit(chiar daca e complet), pentru ca nu au instalatia electrica aferenta.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #40
                      Laur, nu ai niste poze in care sa se vada si scrisul de pe chestiile alea cu picioruse?
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Atat mai am...

                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Cu partea cealalta nu ai?acolo am vazut ceva de interes.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #43
                            Salut
                            Am pus electromotor virgin pe masina tot nu o ia, tot start ERROR, pe tester arata ca imobilizerul de la cheie nul citeste calculatorul, cred ca ma dau batut dupa atatea bani pierduti.

                            Comment


                            • #44
                              Ai mai reusit sa rezolvi ceva?
                              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF