Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontare-montare bord A class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut!
    Parerea mea(de care poti sa tii seama sau nu) e sa lasi ceasurile alea in pace...pentru binele tau si al masinii.Nu cred ca-i de ajuns sa semene...
    Last edited by Dethave; 11-03-2017, 19:51 PM.

    Comment


    • #77
      @cipy2007: pe scurt: DA. Totusi ai nevoie de STAR si mai ales de cineva care are cunostintele necesare pentru recodare ceasuri. E oarecum tricky la MB. Vrei ceasurile cu alb de pe W245? Daca reusesti lasa un semn aici, candva si eu vroiam sa fac aceeasi operatiune dar documentarea e stufoasa si timpul f pretios (cel putin pt mine). Succes!

      Comment


      • #78
        Salutare,am cumparat si eu ceasuri de bord cu fundal alb de la un a class 2000 si le-am montat pe masina mea a class 2002(facelif) dar nu merg,nu imi arata nimic pe ele si stau in permanenta becurile de la semnalizare aprinse

        Comment


        • #79
          @ DavioForce
          Cauta ceasuri tot de facelift.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #80
            Am inteles,ms pt sfat,am crezut ca trebuiesc scrise sau altceva in memoria ECU

            Comment


            • #81
              Dar electromotorul se potriveste de la 1.4(2000) simplu la 1.4 facelif(2002)?

              Comment


              • #82
                Sunt diferente...Ca sa fii sigur trebuie sa iei electromotor cu acelasi cod. Trebuie, in primul rand, sa stii ce cod are al tau.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #83
                  Buna ziua! Cine ma poate ajuta pentru rezolvarea urmatoarei probleme la Aclass 170 diesel (2001):
                  dupa ce pornesc motorul, toate indicatoarele de bord se comporta total anormal, adica toate beculetele indicatoare se aprind si se sting alternanad cu displayul de la kilometraj (cand beculetele se aprind, displayul cu cristale lichide se opreste sin invers), ceasurile pentru turatie si vitezometru arata valori mari 3000RPM respectiv 40km/h stand cu masina pe loc iar litrometrul are acul indicator peste valoarea maxima in cnditiile in care rezervorul este doar un sfert cu motorina. Daca plc de pe loc cu masina , accelerez, pun frana, schimb viteza, nu se intampla nimic toate arata la fel de eronat. Am incercat in schimb sa opresc motorul, sa scot borna minus de la baterie sa o las asa cateva minute si sa o reconectez. Totul este normal pentru o perioada de timpcare de regula daca nu apare din nou anomalia in mers atunci apare sigur dupa urmatoarea repornire a motorului. Nu stiu ce sa ma fac, poate ma ajutati voi sa gasesc cauza si sa am o functionare normala a plansei de bord.
                  Va multumesc cu speranta ca ma veti ajuta.

                  Comment


                  • #84
                    Salut!
                    Cauze: scurtcircuit, contacte oxidate(sigurante sau mufe), cluster defect.
                    Ia la mana fiecare siguranta si verific-o sa nu fie oxidata, foloseste spray de contacte electrice. Poti incerca chiar sa faci proba cu alt cluster...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #85
                      @vali_cotofana
                      Verifica starea bateriei si a sistemului de incarcare a ei. Ambele pot da simptome extrem de ciudate daca nu sunt in parametri.
                      Deo juvante

                      Comment


                      • #86
                        Salutare! In incercarea de-a schimba becul de la rotita de caldura, ars fiind, am spart becul in soclu. Aveti solutie cum sa s ot restul de bec din soclu? Trebuie demontata consola? Daca da, cum? Multumesc

                        Comment


                        • #87
                          Salutare. Arunca un ochi peste acest video. Incearca sa scoti resturile becului cu o penseta mai lunga. Verifica inainte de a baga noul bec ca ai scos toate resturile. Bafta!
                          Last edited by cezarkage; 10-17-2018, 14:30 PM.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            Uite aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.45.htm , pentru modelul facelift, iar pentru modelul prefacelift(inainte de 03.2001) urmezi linkul din subsolul paginii.
                            Buna seara,

                            Recent am inlocuit ceasurile pe un W168 cu unele din dezmembrari, intrucat cele originale aveau o eroare la semnalizare (semnaliza dreapta cand actionam stanga).

                            Bordul a fost inlocuit de un electrician, care a dispus si de un tester (varianta mai veche din ce am inteles de la el), dar prin care mi-a putut sterge erorile date de montarea noului bord, insa nu a putut reseta indicatorul de combustibil.

                            Din documentari (pe pagina lui Lofty si canalul de youtube al lui Forrera) am inteles ca, daca s-au inlocuit ceasurile trebuie mers in service autorizat MB cu vechiul cluster pt a coda noul cluster cu datele din cel vechi (kilometraj si indicator combustibil) - aici intrebarea mea este: un tester diagnoza STAR poate face aceste lucruri ? Aveti o recomandare pt Bucuresti?

                            Mentionez ca toate celelalte functii ale bordului functioneaza corespunzator, masina porneste si ruleaza fara probleme, inchiderea centralizata la fel, de aici deduc ca nu ar fi probleme de compatibilitate intre cele doua ceasuri (seria lor este aprope identica, terminatia este aceeasi, iar momentul in care au fost produse are o diferenta de o luna de zile).

                            Poate fi o alta cauza care sa genereze aceasta eroare, de exemplu circuitele de pe placa sa fie intrerupte?

                            Va multumesc!

                            Comment


                            • #89
                              Salut!
                              Ce an de fabricatie are masina? Eu stiu ca doar la facelift apare problema cu sonda litrometrica...
                              Vezi aici topicurile sticky, pentru diagnoza Star in Bucuresti.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by LauLaur View Post
                                Salut!
                                Ce an de fabricatie are masina? Eu stiu ca doar la facelift apare problema cu sonda litrometrica...
                                Vezi aici topicurile sticky, pentru diagnoza Star in Bucuresti.
                                Multumesc pentru raspuns!
                                Masina este din 2002, modelul facelift. La sonda m-am gandit si eu, dar tipul de la care am luat ceasurile a dat-o deja. Varianta ar fi, cred eu, sa ii cer seria de sasiu si sa iau o pompa/sonda noua, daca nu merge cu STAR.

                                Seara buna!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF