Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare-montare bord A class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by liviu_tiutiu View Post
    La becuri nu ai treaba cu polaritatea, doar daca montezi leduri.
    Becul ce lumineaza LCD-ul este doar pentru LCD si lumineaza doar ecranul.
    Pentru kilometraj ai bec separat.Cel putin, la mine asa este.
    Am gasit pe net schema de la facelift. Spre deosebire de schema pusa de Laur pe prima pagina (am reatasat-o aici), in partea din dreapta in loc de becul 9 (langa 1) este un bec 8. Ei bine, la mine fix ala e ars. Daca acolo nu e un 8 ca la facelift atunci ce bec lumineaza kilometrajul?
    Attached Files
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #47
      La mine 9 din partea dreapta de langa 1, este tot 8.
      Probabil sa fie trecut gresit pe schema atasata de tine, dar la mine nu e facelift, cu toate ca ceasurile de bord pe spate arata exact ca in poza.
      Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

      Comment


      • #48
        Originally posted by liviu_tiutiu View Post
        La mine 9 din partea dreapta de langa 1, este tot 8.
        Probabil sa fie trecut gresit pe schema atasata de tine, dar la mine nu e facelift, cu toate ca ceasurile de bord pe spate arata exact ca in poza.
        E posibil sa fie gresita. Desi in imaginea asta se vede ca totusi exista langa semnalizare inca o avertizare mica (nu stiu ce model). Daca schema e gresita si in loc de 9 acolo e 8 cum zici ca ai tu, atunci unde e becul pentru avertizarea aia mica?

        Si eu sunt mai mult ca sigur ca e o greseala in schema aia ca altfel nu vad cum s-ar lumina centrul bordului. Acum ma intreb daca o fi diferit bordul atasat aici. Adica ar mai trebui inca un bec.

        Update: este o mare diferenta intre bordul facelift si pre facelift. Modelul facelift are mai putine becuri (poza atasata)


        Last edited by Crb; 10-15-2015, 08:57 AM.
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #49
          Mai mult ca sigur e strecurata o greseala pentru ca, nr.8 din centru ar trebui sa aiba alta numerotare. Becul din centru se aprinde odata cu deschiderea masinii si se stinge mult mai tarziu dupa ce masina a fost inchisa din telecomanda. Centrul bordului (LSD-ul)are alt traseu electric fata de pozitii, iar cifrele de pe cadrane sunt iluminate prin refractie de becurile de care ti-am zis, cele doua becuri din partea superioara si cele doua din partea inferioara (turometru si indicator nivel benzina).
          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

          Comment


          • #50
            Da, ai dreptate, sigur este gresit. Iar poza cu simbolul mic de langa semnalizare este mai mult ca sigur pentru varianta facelift intrucat s-au eliminat becurile iar ledurile indicatoare sunt integrate in placa respectiva de circuite.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #51
              Intr-adevar, in schema aceea e o greseala, 9 e defapt 8. Sunt 5 becuri pentru iluminarea instrumentelor de bord.
              Becul din centru se aprinde odata cu deschiderea masinii si se stinge mult mai tarziu dupa ce masina a fost inchisa din telecomanda.
              Nu se aprinde nici un bec in bord cand deschizi masina. 8-ul din centru ilumineaza display-ul.
              @ Crb
              Schimba toate becurile, sunt vechi si afumate oricum.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Am luat fiecare bec in parte si l-am verificat, astfel am schimbat doar 3 becuri, toate aveau rol de iluminare a instrumentelor. Cu ocazia asta am vazut ca exista un bec pentru centura de siguranta care nu l-am vazut niciodata aprins. Am zis ca e becul defect si l-am schimbat cu unul care stiam sigur ca merge (luat de la alt senzor)... tot nu indica nimic. Sa am vreun senzor defect sau sa fie martorul ala degeaba pe bordul meu?
                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Crb View Post
                  Cu ocazia asta am vazut ca exista un bec pentru centura de siguranta care nu l-am vazut niciodata aprins. Am zis ca e becul defect si l-am schimbat cu unul care stiam sigur ca merge (luat de la alt senzor)... tot nu indica nimic. Sa am vreun senzor defect sau sa fie martorul ala degeaba pe bordul meu?
                  Buburuzele noastre nu au senzor pentru centurile de siguranta.
                  Deci, stai linistit ca nu ai nimic defect.
                  Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                  Comment


                  • #54
                    In conditiile astea inseamna ca mereu am cel putin un bec de rezerva la mine
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #55
                      As vrea sa imi schimb si eu toate becurile din interior cu leduri smd.

                      Interior inseamna butoante geamuri,consola centrala,kilometraj and stuff ,bricheta,etc.

                      Am cateva becuri arse si zic sa le inlocuiesc cu led smd.
                      Unul ars era la indicatorul de combustibil, asa ca am desfacut ceasurile si am scos becul sa am sample.Am vazut ca este la fel si cel de la bricheta. Mai departe nu am desfacut.

                      Din ce a zis Laur am inteles ca este T5,corect?

                      Ma intreb daca si cele de la butoanele geamurilor,asr,oglinzi,dezaburire sunt la fel cu cele de la kilometraj(T5).

                      Unde mai am ars este la partea cu ventilator/caldura. Acolo stiti ce fel de bec trebuie?

                      Ma gandeam sa le cumpar inainte sa desfac,nu sa las tot bordul desfacut si sa incep sa caut leduri....
                      Last edited by Nedved; 01-19-2016, 00:18 AM.

                      Comment


                      • #56
                        Salut!
                        Schimbarea becurilor s-a mai discutat pe aici...
                        In bord, bricheta si comutatoarele de: caldura, ventilatie, dirijare aer, sunt becuri T5.
                        -In bord vad ca ai schimbat. Daca ai ceasurile albe(avantgarde) nu cred ca merita sa te ostenesti.
                        -In consola( comutatoare rotative caldura, etc) este un singur bec. Se scoate comutatorul din centru tragand spre tine sau poti sa bagi lama unui cutit intre el si consola fartandu-l. Dupa ce l-ai scos, vei vedea difuzorul de lumina si un bec inauntru. Este un singur bec pentru toate trei. Din experienta iti spun ca un bec cu led smd nu face fata, va lumina slab. Becul il scoti usor cu un furtunas incalzit la un capat, apoi introdus fortat pe bec.
                        Pentru celelalte butoane din consola, asa cum am mai spus pe undeva, sunt leduri in fiecare buton. La fel pt butoanele geamurilor.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Da,e Avantgard cu ceasurile albe.De ce zici sa nu ma ostenesc?
                          Oricum trebuie sa schimb niste becuri acolo si ma gandeam sa pun led smd mai ales ca sunt la acelasi pret.

                          In consola cu butoanele rotative pentru caldura,acolo am becul ars.
                          Zici ca nu trebuie sa desurubarsc nimic sa scot becul de acolo?
                          Doar sa scot butonul rotativ din mijloc?

                          Comment


                          • #58
                            Am incercat si eu sa pun leduri albe si albastre. A iesit un rahat... Folia de pe ceasuri face lumina galbena... Plus ca smd-urile nu distribuie lumina uniform. Incearca si te vei convinge.
                            Da, despre butonul rotativ de caldura vorbeam mai sus. Nu trebuie desfacut nimic, decat scos butonul din mijloc.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #59
                              Te cred pe cuvant. O sa iau tot becuri,ca nu-mi scot ochii.
                              Maine trag si de butonul ala de cladura sa vad ce tip de bec gasesc inauntru.
                              Multumesc

                              Comment


                              • #60
                                Hop şi eu...

                                Aş zice să nu pui leduri. Sunt rahaturi chinezeşti ce nu ţin. M-a mâncat şi am pus smd alb la odometru. O vreme a mers fain. Frumos alb, fericit, era altceva. Apoi a pâlpâit de 3 ori şi aleluia. Mortus est. Taman acum iarna.

                                Pe lângă ţigăneala de a avea cel puţin 2 culori, reglarea intensităţii luminoase nu mai funcţionează. Ledurile consumă mai puţin şi nu sunt sensibile la potenţiometrul din bord.

                                Am schimbat becul de la odometru că pe vechea maşină (Corsa) le-am avut leduri roşii. Acolo se simţea o diferenţă în locul luminii galbene stock de ziceai că are hepatită. La AK vârfurile la indicatoare îs roşii, dacă pui led albastru n-o să se mai vadă. La Corsa muiasem acele în ojă pentru a obţine rezultatul de pe AK. Plus că se demontau mai uşor toate plasticele. Am ajuns să colorez ledurile cu carioca neagră. Erau prea strălucitoare. Nu ştiu alţii dar eu nu suport străluciri noaptea în maşină.

                                Altă chestie de luat în considerare. Orice reziduu de curent o să le facă să lumineze. La Corsa aveam tot timpul plafoniera aprinsă. Foarte slab, dar era. La Ak doar odometrul avea o strălucire ciudată tot timpul. Poate faptul că era tot timpul alimentat i-a scurtat viaţa. Dacă mai găsesc pozele cu Corsa-ul şi e cineva interesat de ţigănia rezultată, o să le urc undeva.

                                Toate becurile sunt T5. Mai puţin la plafonieră e un T10 şi două C10W parcă. La număr e C5W sau pe dos. Grijă cu cele exterioare, am avut albastre la număr pe Corsa şi m-a pus să le dau jos. Noroc că aveam becurile la mine altfel mai veneam o dată la ITP.

                                Dar pe vremea aia eram mic şi prost. Acum am mai îmbătrânit
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF