Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problemă: ambreiaj sau..?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă: ambreiaj sau..?

    Bună ziua din nou.

    Speram să nu revin așa pe forum, cu o problema tehnică, dar... inevitabilul s-a produs, drept pentru vă cer ajutorul, ceva sfaturi vă rog

    Prima problemă ar fi faptul că după ce dau prima cheie pornește, apoi moare imediat, când pornesc iar, merge. Am citit pe forum prin alte topicuri cam care ar fi problema, ceva gen filtru sau pompa.

    A doua problemă e următoarea: După ce pornesc mașina, bag în viteză și dau să plec, moare motorul. Uneori intră în viteză ușor, alteori nu vrea deloc.

    Taicamiu a mai "cochetat" cu reparatul mașinilor și m-a rugat să vă intreb cum se aerisește pompa de ambreiaj, crezând că de aici este problema..

    Uitasem să menționez că problema este la un MB A140, W168, an 1998, cu cutie SEMI-AUTOMATĂ

    Dacă doriți și alte detalii, sa explic altfel să-mi spuneți vă rog.

    Mulțumesc anticipat!
    Last edited by Silviu91; 08-10-2013, 16:24 PM.

  • #2
    Lectura placuta: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59b.htm
    cdi

    Comment


    • #3
      Mulțumesc mult, mâine încep "distracția" cu taicamiu la mașină

      Comment


      • #4
        Originally posted by ak2000 View Post
        Am resetat-o dupa cei 11 pasi de acolo, se pare ca merge

        Comment


        • #5
          Salutare dragi colegi.

          Speram sa folosesc acest forum doar pentru a-mi imbogati cunostintele (destul de mici ) citind...despre aceasta minunata masina . Dar spre surprinderea mea mai sunt lucruri care mai trebuie si facute...nu numai citite. Asadar sa va povestesc despre ce este vorba...
          Atunci cand eliberez pedala de ambreiaj ,( bineinteles dupa ce o calc pana la blana si bag in viteza intai) , la limita cand ar trebui sa se puna in miscare, se aude un zgomot la cutia de viteze... cred...mai pe direct explicatia ar fi ca ambreiajul nu se cupleaza silentios ci cu zgomot oricat as incerca sa eliberez pedala de incet. Am observat ca si masina are o ,, smucitura'' atunci cand se face trecerea de la o viteza la alta. Daca o turez un pic mai tare ...parca si specific ...parca... (e doar parerea mea) cuplarea nu se face atat de brusc ..dar in mod normal nu ar trebui sa se intample asa.
          Sperand ca nu v-am plictisit cu problema mea va multumesc anticipat tuturor celor o sa-si faca mila de mine sa ma lumineze in aceasta problema. Mentionez ca masina este un MB 140 Clasic 98 cu, cutie manuala.

          Comment


          • #6
            Ai o problema la rulmentul de presiune ori placa as miza pe rulment dupa cum spui ca se manfesta te poti astepta oricand sa cada ceva . Disc placa rulment. sper ca nu team descurajat cu ceva e doar o prevenire

            Comment


            • #7
              Buna stimati colegi
              Am o problema ciudata .
              (Story)
              In 18 ian, un vitezomanu' Gica pierde controlul masinii sale si loveste frontal doua masini parcate, din pacate una dintre ele era a mea, mentionez ca masina era in treapta 1 si cu frana de mana trasa, in urma impactului Michiduta al meu parcheaza cu 9m mai in spate.
              (Problema)
              Atunci cand mentin o viteza constanta 2-3 min (ex: treapta 4 /2500 RPM/70-80KMH) deodata motorul se tureaza si pierde cuplul cu rotile (adica ca si cum asi apasa ambreajul ) mentionez ca eram cu mana pe maneta schimbator si nu a iesit din viteza , nu sa simtit absolut nimic pe maneta in prima faza am avut tendinta de a apasa mai tare acceleratia masina sa turat ma tare dar nu a cuplat inapoi, am lasat acceleratia si cand a coborat sub 2500 RPM a cuplat singura inapoi
              Mai mentionez ca am facut cate sute de km cu ea de atunci si nu se intampla in accelerare nici in decelerare ci la pozitie constanta timp "indelungat" , figura mi-a facut-o de vreo 5-6 ori intr-o saptamana de cand am repus-o pe sosea
              Last edited by mihai.salajan; 02-21-2014, 13:54 PM.
              Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Problema se remediaza prin schimbarea kitului ambreiaj, e clar ca patineaza.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LauLaur View Post
                  Salut!
                  Problema se remediaza prin schimbarea kitului ambreiaj, e clar ca patineaza.
                  Salut
                  Dar daca era de la ambreaj nu trebuia sa patineze atunci cand e "fortat" adica la accelerare sau decelerare?
                  Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                  Comment


                  • #10
                    Neata buna!
                    Cred ca problema va deveni mai acuta odata cu trecerea timpului, deocamdata patineaza cand se incalzeste.
                    Ar mai fi o posibilitate: kitul ambreiaj sa fie "contaminat" cu ulei. Am patit asta la alta masina. Oricare ar fi cauza trebuie demontata cutia si inspectat atent.
                    Bafta multa si numai bine!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by LauLaur View Post
                      Neata buna!
                      Cred ca problema va deveni mai acuta odata cu trecerea timpului, deocamdata patineaza cand se incalzeste.
                      Ar mai fi o posibilitate: kitul ambreiaj sa fie "contaminat" cu ulei. Am patit asta la alta masina. Oricare ar fi cauza trebuie demontata cutia si inspectat atent.
                      Bafta multa si numai bine!
                      Exista posibilitatea demontarii cutiei fara sa "cobor" motorul?
                      Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                      Comment


                      • #12
                        Fara a cobori macar motorul nu ai nici o sansa in a scoate cutia.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Operatiune care se poate face doar in service?
                          Nu face aceeasi gresala de doua ori, cand sunt atatea greseli noi pe care le poti face.

                          Comment


                          • #14
                            Nu neaparat in service. Exista pe aici un topic deschis de un coleg care a dat cutia jos, singurel acasa. Iti trebuie multe cunostinte, rabdare si pricepere in ale mecanicii. Cel mai comod ar fi service-ul, intr-adevar.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Bună ziua !
                              Am fost la un service (cu aceeași problemă, vechiul ambreiaj) și mi-au spus că-mi trebuie un nou kit de ambreiaj, m-am hotărât să-l iau de la un parc de dezmembrări, buburuza mea e din '98(w168), iar mașina de la care găsisem kit-ul e din 2005(w169,nu?), i-am intrebat dacă se potrivește, dorel de la dezmembrări a sunat mai departe pe cineva de la birouri..și spre surprinderea mea au spus că se potrivește. Vă cer și vouă, cu mulțumirile de rigoare, să-mi confirmați(sau nu) lucrul acesta.
                              (serie buburuză: WDB1680311J011629)

                              Drumuri bune!

                              Re-edit, după ce-am recitit, parcă m-aș intrebă singur de specificațiile celelalte mașini de la care iau kitul de ambreiaj, dar nu stiu prea multe detalii, doar că e din 2005.. și.. din ce a au spus, tot 1.4 e, cred că mai bine reformulez intrebarea, se poate să fie compatibil kit-ul de ambreiaj de la un w168 cu vriunul de la o mașină w169?
                              Last edited by Silviu91; 02-27-2015, 12:30 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF