Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemă: ambreiaj sau..?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    In primul rand nu exista w169 cu motor 1400cmc. Cea mai mica motorizare pe benzina este de 1500cmc(1498).
    Pe w168 sunt disponibile doua kituri de ambreiaj, cu doua diametre diferite. Unul are diametrul de 220mm, montat pe cutii semiautomate ACS si celalalt 215mm pentru cutii manuale.
    Pe w169 sunt diametrele:215mm, 220mm, 230mm, 280mm.
    Sincer eu nu as risca. Sfatul meu este sa iei kit ambreiaj nou, indiferent ca se potriveste sau nu.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Salut! Multumesc de răspunsul prompt, da am văzut că nu există motorizare de 1400 cmc, nu știam exact din ce puncte de vedere să le compar(observasem doar diametrul ce l-ai menționat și tu)
      De ce să nu risc? Doar din punct de vedere al compatibilității? Norocul meu e ca parcul de dezmembrari e din oraș și am negociat să duc inapoi piesa dacă nu se potriște.


      O seara placuta!

      Comment


      • #18
        De ce sa nu risti? Ca sa fii sigur de reusita operatiei, ca sa nu fii nevoit peste doi sau chiar un an s-o iei de la capat... Ce garantie iti ofera tie piesele rulate cel putin 100k km? La numarul asta de km de obicei se schimba ambreiajul si tu-l iei de bun?? Think about that...
        L.E
        Un kit nou te-ar duce pana in 1000ron.
        Last edited by LauLaur; 03-01-2015, 20:34 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          am eu placa de presiune si discul de ambreiaj de pe masina .......nu au gram de uzura, se desface pasajul parte stanga si se apleaca motorul ca sa poti scoate cutia, eu am fost nevoit sa schimb rulmentul de presiune , dar am apucat sa cumpar si placa de presiune si disc.....cele date jos de pe masina sunt foarte bune , cine le vrea le dau , pretul e negociabil , eu detin un a140 din 1999.....operatiune e destul de anevoioasa!

          Comment


          • #20
            Originally posted by LauLaur View Post
            De ce sa nu risti? Ca sa fii sigur de reusita operatiei, ca sa nu fii nevoit peste doi sau chiar un an s-o iei de la capat... Ce garantie iti ofera tie piesele rulate cel putin 100k km? La numarul asta de km de obicei se schimba ambreiajul si tu-l iei de bun?? Think about that...
            L.E
            Un kit nou te-ar duce pana in 1000ron.
            Off topic
            Laur, nu mai pierde timp si nervi.
            Nu vor intelege... Asa cum nu au rabdare sa caute ce-i intereseaza.
            Deschid topicuri peste topicuri si pun intrebari la care au raspunsuri. Iar atunci cad iar le raspunzi nu te cred. Tot ca ei vor face...
            Deci... i-a exemplul lui Flaviu. Eu tot incerc sa fac ca el...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Originally posted by adip1962 View Post
              Off topic
              Laur, nu mai pierde timp si nervi.
              Nu vor intelege... Asa cum nu au rabdare sa caute ce-i intereseaza.
              Deschid topicuri peste topicuri si pun intrebari la care au raspunsuri. Iar atunci cad iar le raspunzi nu te cred. Tot ca ei vor face...
              Deci... i-a exemplul lui Flaviu. Eu tot incerc sa fac ca el...
              Sa stii ca nu si-a pierdut deloc timpul cu mine. Chiar ii multumesc enorm de mult.
              Normal ca e o piesa noua.. e o piesa noua.. si nimic nu se compara cu ea, dar nici eu nu intentionez sa fac piesa de muzeu dintr-o masina din '98. Vreau sa plec din tara cat mai curand, nu am chef sa bag cel putin 700lei(manopera) + 970(kitul) + posibil 700(rulmentul de presiune) cand gasesti pe toate site-urile, MB mai noi la 1500 euro. Sper sa intelegi de ce vreau sa o fac mai ieftin, preluand toate riscurile aferente.

              Drumuri bune!

              Comment


              • #22
                aventura continua

                Va scriu din nou.... aceeasi masina, aparent aceeasi problema...singura diferenta e in atitudinea mea, sunt hotarat sa rezolv prolema/-ele cu masina asta !

                Intre timp tatal meu a decedat... si am ramas singur cu problemele, nu incerc sa atrag compasiune prin asta, ci poate doar sa subliniez faptul ca nu mai am cunostinte aproape deloc in domeniul asta auto mecanic.

                De cand am creat thread-ul si pana acum, defapt..de cand am luat masina(~ noiembrie/decembrie 2012) si pana acum daca a facut 3000 km e bine, a fost cumparata pentru maicamea,dar din varii motive nu a condus-o.

                Primele simtome le-am scris in postul initial, si anume la inceput ba vroia sa intre ba nu vroia sa intre in viteza, iar cand intra in viteza murea imediat.
                Acum...nu mai intra niciodata in viteza.

                Colegul ak2000 imi recomandase site-ul http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59b.htm care aparent ma ajutase un pic, dupa pasii de acolo.. cu clancanitul sub arita, la ACS Module..mersese putin..
                La un an si ceva de stat in parcare degeaba, ma hotarasem sa o duc la un service sa vada despre ce e vorba, nu s-a bagat nimeni la ea, deoarece e cutie semi-automata, dar toti ma indrumau la un service AUTO NIKKO(din Galati, eu fiind tot din Galati). Buun, am dus masina acolo, dl. Nicu nu este foarte vorbaret.. dar din ce i-am explicat eu, a spus ca e kit-ul de ambreiaj, buun, dupa niste incercari de ale mele nereusite de a gasit la dezmembrari kit-ul( tineretea, timpul liber in exces,...lipsa de experienta in domeniul auto ma facea sa cred ca gasesc ceva bun si pe acolo) au dat comanda de un kit nou, mi l-au schimbat, toate bune si frumoase, cand am mers sa iau masina si sa plec, cand cuplam prima fiteza pleca singura, pentru mine era semn ca nu s-a umblat cu calculatorul la ea sa ii spuna buburizei ca are kit nou de ambreiaj si sa-si refaca parametrii, le-am spus asta.. au schimbat pe acolo.. a fost totul ok, am plecat cu masina pe propriile roti acasa .

                ..dupa legile lui Murphy, ce incepe prost se termina si mai prost...la vreo saptamana, timp in care ma interesasem sa-i fac RAR + asigurare..etc. am coborat in parcare sa o spal, sa mai pornesc motorul..dar... surprinza, cand sa bag in viteza... DIN NOU NU INTRA IN VITEZA.
                Ce cred ca este de speficicat aici pentru a ajunge cat mai aproape de adevar sunt urmatoarele:
                1. faptul ca mi-a schimbat kit-ul de ambreiaj, dar fara rulmentul de presiune, mi-a spus ca este bun si ca nu trebuie schimbat.
                2. Luandu-ma dupa site-ul http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59b.htm ar trebui schimbati carbunii, dar totusi mie nu-mi arata in bord nici un F, sa fie acel ACS Module defect chiar si fara F in bord?

                In continuare vreau sa schimb ulei + filtre la masina
                Sa golesc/schimb uleiul de la cutie, din documentarile mele e vorba de lichidul de frana DOT4, as vrea, va rog, daca exista vriun thread, vriun link pe vriundeva sa aflu pe unde pot da drumu la lichid, cum pot face o aerisire la ambreiaj
                Alt lucru pe care as vrea sa-l stiu, in cazul in care e de vina ACS Module, eu am gasit sa cumpar altul, intrebarea e... trebuie rescris ceva? daca da, se poate doar la service-ul MB?
                Ar mai fi un lucru...intre timp mi-au fost furate si oglinzile(doar sticla) de la masini, intamplator... nu doar de la ale mele.. ci de la vreo 6 masini din parcare, as vrea un cod daca exista a sticlei de oglinda,ca ce-am gasit in comert nu se potrivesc.. Serie Sasiu: WDB1680311J011629 , http://prntscr.com/8us8f9 am pus poza cu sistem-ul meu de prindere, are 6 varfuri in afara, in comert pe unde-am fost, am gasit sistem de prindere in 4 puncte..

                Mai jos atasez si cod-urile de erori de la testele facute pana acum, daca va ajuta cu ceva.
                2013:



                2015:






                Cel mai probabil trebuie sa ajung iar la vriun tester, aici din nou, as avea nevoie de un sfat, am inteles ca cel mai bine ar fi sa o pun pe un tester dedicat Mercedes, fapt de care nu am tinut cont pana acum, ce anume sa caut? Are careva tester de pe forum si ma poate ajuta? din Galati/Braila?

                Ce pareri aveti? Cum sa procedez in continuare? Ce sa testez/schimb intai? E posibil sa fie ceva simplu, dar la care eu sa nu ma pricep, sa piarda pe vriundeva presiune doar..sau sa scap doar daca schimb carbunii in actuator..

                Am inteles ca e un domn Bucșă mecanic la Mercedes-Benz Galati, ma ajuta cineva sa iau legatura cu el ? am nr lui dar nu raspunde la numele care nu le are in agenda din ce-am inteles

                Daca cineva de pe forum e din zona si vrea sa ma ajuta, sa vada masina, crede ca-i poate da de cap cumva, sunt dispus sa platesc !


                Vă rog ajutor !
                Last edited by Silviu91; 10-24-2015, 16:11 PM.

                Comment


                • #23
                  Salut!
                  Ambreiajul automat trebuie "invatat". Si asta se face doar cu soft dedicat Mercedes.
                  Vr'un "F" aparut in bord? Uite aici cum se aeriseste ambreiajul ACS, la sfarsitul paginii.
                  Se potrivesc si oglinzile aftermarket, cred ca nu ai reusit tu sa le montezi corespunzator. Citeste aici!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    LauLaur, iti multumesc din nou ca-ti pierzi vremea cu mine !
                    Spui de soft dedicat Mecedes pt a invata noul ambreiaj, soft dedicat = STAR ?
                    Daca da, tinand cont ca esti f activ pe forum, stii vriun coleg din Moldova..preferabil Braila/Galati care ar putea face asta ?
                    Cat despre F in bord nu am.
                    Iar la oglinzi... la inceput asa credeam, ca nu stiu eu sa le pun, dar de unde le-am cumparat l-am pus pe tipul de acolo sa mi le puna si nu a reusit nici el.. + ca am incercat la vreo 3-4 magazine. Si pe site-ul din UK observ 2 tipuri, un tip de prindere in 6 pinteni din aia, iar mai jos e doar cu 4
                    Chiar acum cobor putin la masina sa vad ce mai spune...

                    Comment


                    • #25
                      Da, la STAR ma refeream. Este un coleg din Piatra Neamt care se ocupa cu diagnoza STAR, KingKong.
                      Daca nu ai "F" in bord, ma gandesc ca trebuie doar "invatat" ambreiajul.
                      Cat despre oglinzi, nu conteaza cati "pinteni din aia" are, fixarea se face cu siguranta metalica de pe spatele oglinzii(partea de sus). "Pintenii aia" doar impiedica oglinda sa se invarta. Eu am luat oglinda aftermarket, Alkar, si s-a potrivit perfect. Citeste cu atentie ce scrie in link-ul pus in postarea anterioara si urmeaza pasii.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Ambreiajul automat nu se aeriseste decat cu STAR. Nu poti sa faci tu manual ce face calculatorul (STAR). De trei ori am resetat ambreiajul la a mea, si manual pot sa-ti spun ca nu merge.

                        Comment


                        • #27
                          Va salut din nou si revin cu noi informatii.

                          Am luat legatura cu un mecanic de la Mercedes Galati in particular, a pus masina pe tester...a umblat el la laptop acolo.. din ce-am tras eu cu ochiul, aceeasi problema P0700-002, a mai continuat el sa umble prin laptop....oarecum problema s-a rezolvat cu o simpla aerisire la cutie cu STAR. Eu sunt 99% sigur ca o sa recidiveze problema.. nu stiu de ce, asa simt eu ca se va intampla.

                          Drumuri bune !

                          Comment


                          • #28
                            Semi automat

                            Buna tuturor. Am nevoie de ajutor. Am un MB 1.6 din 1998 semi automat. Vreau sa-l fac sa fie cu 3 pedale, adica un model cu ambreaj clasic, daca a mai facut cumva cineva? daca se pote? Ce anume modificari trebuiesc facute? Ce piese imi trebuiesc? Trebuie schimbat toata cutia de viteza? Si cum se procedeaza cu partea electronica. Va mutumesc anticipat.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Nemethi Attila View Post
                              Buna tuturor. Am nevoie de ajutor. Am un MB 1.6 din 1998 semi automat. Vreau sa-l fac sa fie cu 3 pedale, adica un model cu ambreaj clasic, daca a mai facut cumva cineva? daca se pote? Ce anume modificari trebuiesc facute? Ce piese imi trebuiesc? Trebuie schimbat toata cutia de viteza? Si cum se procedeaza cu partea electronica. Va mutumesc anticipat.
                              De putut se poate, am cunoscut pe cineva care a facut asta. Daca imi amintesc bine nu trebuie schimbata cutia de viteze. Parca zicea ca toata partea electronica legata de ambreiaj a scos-o iar in loc i-a pus un ambreiaj normal. Nu cred ca au facut prea multi asta si ideal cred ca ar fi sa vorbesti cu un mecanic care sa poata compara in timp real ambele variante de ambreiaj ca sa iti zica exact ce si cum.
                              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Nemethi Attila View Post
                                Buna tuturor. Am nevoie de ajutor. Am un MB 1.6 din 1998 semi automat. Vreau sa-l fac sa fie cu 3 pedale, adica un model cu ambreaj clasic, daca a mai facut cumva cineva? daca se pote? Ce anume modificari trebuiesc facute? Ce piese imi trebuiesc? Trebuie schimbat toata cutia de viteza? Si cum se procedeaza cu partea electronica. Va mutumesc anticipat.
                                Offtopic: Salutare. Fara suparare, dar parerea mea e ca cel mai usor rezolvi (din toate punctele de vedere) cu doua acte de vanzare cumparare.
                                Last edited by cezarkage; 11-20-2015, 10:17 AM.
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF