Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ABS ars, frana de mana reparata - A140 - Schimba la turatii mari?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ABS ars, frana de mana reparata - A140 - Schimba la turatii mari?

    Salut.

    M-am dus la service, sa-i fac frana de mana la un A140. Era iesit cablu din roata de spate, de pe saboti.. In fine..

    Plec, si dupa vreo 400 metrii, mi se aprinde ABS-ul in bord.. Ma intorc la service, si-mi gaseste un senzor ars..

    Treaba e ca pornesc, imi merge cu ABS-ul stins, dar imi schimba la turatii mari, peste 3000.. (Am cutie automata). Apoi, mi se aptrind led-urile in bord, turatia revine la 1,5 si la stopuri o ia greu din loc. In bord, cu ABS-ul aprins, am litera F, in loc de D..

    De la ce s-a ars? Doar ca i-am intins cablu de la frana de mana?

    MS.

  • #2
    stie cineva?

    Comment


    • #3
      Sigur e ars?Senzorul defect e pe spate?Ai facut o testare in mers sa verifice daca senzorii indica aceiasi viteza de deplasare?Toate elementele ce pot fi verificate la o prima actiune sunt OK?
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Cel putin asa mi-au zis aia de la Mercedes, cand au pus-o pe tester la ugente.. mi l-a gasit pe dreapta fata, defect, ars, nu stiu.. Pt ca daca ieri mi se stingea si aprindea ABS-ul temporar, de azi imi sta mereu aprins.. Am mai postat un reply aici.. http://www.clubmercedes.ro/showpost....5&postcount=17

        De unde e problema?

        Comment


        • #5
          Degeaba au gasit eroare prezenta pe pozitia senzorului.Asta se testeaza in mers pentru a exclude orice dubiu cu privire la el/ce traduce el
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            .Asta se testeaza in mers pentru a exclude orice dubiu cu privire la el/ce traduce el
            Precum am zis, de astazi, imi ramane mereu aprins.. Nu se mai stinge deloc.. Nici intamplator.. Si schimbarea vitezelor se realizeaza normal, cand nu am "F", in bord..

            Comment


            • #7
              Cand ai "F" in bord nu ar trebui sa se schimbe vitezele. Din cate imi aduc aminte cutia este blocata in viteza a 2-a. Dar poate gresesc...
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Am fost la Mercedes. Initial doream sa-i fac la cutie diagnoza. Dar cica n-au facut-o, ci au repus softul. Mi-au gasit o eroare, si-au sters-o..

                p.s. oare sa-i cred?

                Comment


                • #9
                  Daca nu au facut diagnoza cutiei cum crezi ca au descoperit eroarea ? Si cu ce au sters-o, cu guma de sters?
                  Citirea erorilor, stergerea lor si mai ales rescrierea softului nu sunt posibile decat cu echipament de diagnosticare.
                  In fine, important este ca problema ti-a fost rezolvata (sper..) .
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Daca nu au facut diagnoza cutiei cum crezi ca au descoperit eroarea ? Si cu ce au sters-o, cu guma de sters?
                    Citirea erorilor, stergerea lor si mai ales rescrierea softului nu sunt posibile decat cu echipament de diagnosticare.
                    Era vorba sa-mi faca diagnoza la cutie si i-am intrebat si de pret.. Mi-au zis 300 RON, si le-am spus ca e ok. Cand m-am dus azi, am lasat masina, si cand am luat-o (peste 2 ore) am gasit sub volan clapeta de la borna calculatorului (langa deschizatorul capotei), atarnata, adica se vedea ca au bagat mufa de la tester acolo..

                    Acum, nu stiu cum se face o diagnoza de cutie, dar treaba cu resoftarea inclin s-o cred.. Mai ales ca, va spun, nu mi-au luat niciun ban.. Mi-au dat cheile si gata. Deci nu-mi faceau o diagnoza, asa, pe degeaba.. Repet, nu era o problema de bani. Ci optiunea lor de a rezolva problema

                    Comment


                    • #11
                      deci......?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by attosoft View Post
                        deci......?
                        Deci... m-ai ai "F" in bord? Laur ti-a spus ce trebuia sa-ti spuna. Sigur au pus testerul pe ea... Apropo, testerul este o cutie (de regula neagra) care este legata la un calculator pe o mufa usb. De vazut, vezi ce trebuie pe display-ul calculatorului (laptop). Numai prin calc. poti sterge erorile...
                        Nu ti-au spus altceva?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adip1962 View Post
                          Deci... m-ai ai "F" in bord?
                          Nu. Merge perfect. Si am facut si 500 km cu ea. (in concediu).

                          Intrebare: ce diferenta e intre punerea pe tester (si stergerea unei erori) si diagnoza cutiei?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by attosoft View Post
                            Nu. Merge perfect. Si am facut si 500 km cu ea. (in concediu).

                            Intrebare: ce diferenta e intre punerea pe tester (si stergerea unei erori) si diagnoza cutiei?
                            Niciuna. Cand o pui pe tester poti diagnostica intreada masina. Adica unde ai senzori...
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Intrebare: ce diferenta e intre punerea pe tester (si stergerea unei erori) si diagnoza cutiei?
                              Pai, colegu', masina are mai multe "module". De exemplu: functionarea motorului este gestionata de un modul(calculator, numit de regula ECU), aerul conditionat are un modul, cutia automata are si ea un calculator, etc.
                              Atunci cand apare o problema(defectiune), respectivele calculatoare, prin senzori sesizeaza lucrul asta si genereaza un cod de eroare specific defectiunii.
                              Punand testerul pe masina, poti "scana" diferite module in vederea citirii/stergerii de erori.
                              A pune testerul pe masina este oarecum sinonim cu a face o diagnoza( a citi/sterge erori).
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF