Salut.
M-am dus la service, sa-i fac frana de mana la un A140. Era iesit cablu din roata de spate, de pe saboti.. In fine..
Plec, si dupa vreo 400 metrii, mi se aprinde ABS-ul in bord.. Ma intorc la service, si-mi gaseste un senzor ars..
Treaba e ca pornesc, imi merge cu ABS-ul stins, dar imi schimba la turatii mari, peste 3000.. (Am cutie automata). Apoi, mi se aptrind led-urile in bord, turatia revine la 1,5 si la stopuri o ia greu din loc. In bord, cu ABS-ul aprins, am litera F, in loc de D..
De la ce s-a ars? Doar ca i-am intins cablu de la frana de mana?
MS.
M-am dus la service, sa-i fac frana de mana la un A140. Era iesit cablu din roata de spate, de pe saboti.. In fine..
Plec, si dupa vreo 400 metrii, mi se aprinde ABS-ul in bord.. Ma intorc la service, si-mi gaseste un senzor ars..
Treaba e ca pornesc, imi merge cu ABS-ul stins, dar imi schimba la turatii mari, peste 3000.. (Am cutie automata). Apoi, mi se aptrind led-urile in bord, turatia revine la 1,5 si la stopuri o ia greu din loc. In bord, cu ABS-ul aprins, am litera F, in loc de D..
De la ce s-a ars? Doar ca i-am intins cablu de la frana de mana?
MS.
Comment