Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Schimbator A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Schimbator A140

    Salut, as avea si eu o intrebare pentru mecanicii mai priceputi de pe acest forum. Am un mercedes a140 din 1998 w168 si problema la el ar fi ca uneori imi sare din viteza sau nu intra "complet", mercedesul are cutie semi-automata iar cei de la mercedes mi-au spus ca ar fi timoneria dusa si pretul acesteia s-ar ridica la 40 si cea de milioane bani pe care nu vreau sa-i mai investesc in masina. A mai schimbat cineva timoneria? se schimba greu? Eu as putea gasi una la mana a doua in Italia si sa incerc sa o montez dar cei de la mercedes mi-au spus ca e foarte complicat.

    Astept un raspuns. Multumesc
    1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
    2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

  • #2
    Salut!
    Nu sunt mecanic si nici nu pretind. Timoneria ar trebui sa fie identica cu cea de pe manuala.
    In cazul asta, poti incerca un reglaj al sufelor. Din butoanele portocalii poti face un reglaj. Trebuie sa incerci ca in fiecare viteza schimbatorul sa aiba un pic de joc inainte si inapoi. Asa te asiguri ca este intrat definitiv in viteza. Pe neutru schimbatorul trebuie sa stea vertical.
    Informatii despre tipul tau de cutie: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59b.htm
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      E deja reglat la maxim, trebuie schimbata..pe mine ma interesa daca as putea sa incerc sa o schimb singur.
      1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
      2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

      Comment


      • #4
        Atunci apuca-te de treaba.
        1 Scoti capacul cu fusta schimbatorului
        2 Urmeaza partea din spate a consolei centrale
        3 Urmatoarul e capacul consolei centrale
        4 Bineinteles urmeaza consola
        5 Cobori motorul impreuna cu ansamblul fata, aprox 10 cm
        6 Desfaci cablurile de pe selector si de pe firewall
        Timoneria se scoate prin interior. Grija, pentru ca in cazul ambreiajelor automate pe timonerie parca este un senzor ceva.
        Bafta si spor la surubarit!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Colegul a uitat sa-ti spuna ca daca nu ai rampa sau un elevator, te cam tavalesti pe sub masina. Parerea mea este sa cauti un mecanic pentru aceasta operatiune.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Daca motorul trebuie coborat 10 cm clar ca nu ma apuc, am mai stat de fata odata cand am dat motorul ca sa schimb discul de ambreiaj si am vazut cata munca impune....inseamna ca iar trebuie sa dau cel putin 5-10 mil pe manopera ca sa montez o timonerie...
            1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
            2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

            Comment


            • #7
              La una de la dezmembrari, cauta un mecanic care stie, nu te duce la toti nepriceputii.
              Last edited by Zeus; 09-14-2013, 23:50 PM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF