Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vas de expansiune - lichid dat pe dinafara la deschidere

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vas de expansiune - lichid dat pe dinafara la deschidere

    Salut,
    Probabil ca nu trebuia sa fac asta la 5 minute dupa ce am oprit motorul dar am desfacut capacul la vasul de expansiune moment in care a dat putin pe dinafara, sa zicem 10-20 ml. E normal sa se intample asa cand motorul este cald, presupun? Mentionez ca si ieri la vreo 30 de minute dupa oprirea motorului am desfacut capacul dar de data aceasta foarte putin a dat pe dinafara, motorul fiind cald inca.
    Intrebarea numarul 2 este legata de nivelul lichidului care este la un sfert din capacitatea vasului de expansiune. As putea sa completez cu 100-200 ml de apa distilata? Avand in vedere si lichidul pierdut in urma desfacerii capacului.
    Multumesc,

  • #2
    Salut!
    E normal sa se intample asa, exista un furtunel special conceput sa nu-ti arunce lichidul pe tine(la modelul cu vasul de expansiune pe radiator). Nivelul il poti mentine la jumatate, si poti completa cu apa distilata.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Ok, multumesc Laur. Am completat cu apa distilata. Thx,

      Comment


      • #4
        Chiar daca il umpli ochi, tot la jumatate il vei gasi, dupa ceva distanta.Da afara singur, are o supapa de presiune si elimina surplusul cand e motorul cald pe acel furtunel de care spune Laur.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Flaviu, mie mi-a "baut" un kil de antigel pana sa-mi dai seama de asta . Eram gata sa schimb pompa de apa.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Nu esti singurul )
            Eu ma uitam pe furtun cum pisa, si nu intelegeam.Am mers la risc si am constatat ca nu am ce-i face, lichidul tot la jumatate sta.
            Uite asa invata si altii din pataniile noastre si bagam service-urile in faliment )
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Da, La ce service-uri sunt prin Bucuresti pot sa se duca ca nu o sa le simt lipsa...
              Multumesc frumos pentru sfaturi...

              Comment


              • #8
                E... la mine e cam gol acel pahar. Ptr. ca seamna mai mult cu un pahar. Adica este mic, negru si asezat pe radiator in partea stanga cum te uiti la motor. Oricum ii apreciez capacitatea la maxim 200 ml. Ma gandeam eu prin toamna ca ar trebui sa-l umplu, dar acum o sa fac incercari si va tin la curent.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Mda... am fost am luat apa distilata si hai sa completez... Ce? Nivelul era aproape de jumatatea paharului! Nu pot decat sa trag concluzia ca fiind frig atunci cand am desfacut ultima oara busonul, lichidul era contractat...
                  Asa ca m-am facut cu 1 l de apa distilata... si m-am bagat degeaba in seama!
                  Chiar imi place masinuta asta!

                  Comment


                  • #10
                    Pai, umpleti vasul cu apa si dupa un drum mai lung, verificat daca a scazut la jumatate. Asta daca va sta rau apa in sticla
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Salutari!
                      Ma bag si eu in seama un pic cu o intrebare. Am verificat vasul pentru lichidul de racire si e gol. Initial am desfacut capacul cu motorul caldut si a curs un pic de antigel, iar de curand am vazut ca imi scuipa si pe la acel furtun pentru prea plin. Ma intreb de ce imi da pe afara daca totusi cu motorul rece vasul e gol?

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Am verificat vasul pentru lichidul de racire si e gol
                        Completeaza cam pana la jumatatea vasului.
                        Initial am desfacut capacul cu motorul caldut si a curs un pic de antigel,
                        Desfa capacul doar atunci cand motorul e rece.
                        Ma intreb de ce imi da pe afara daca totusi cu motorul rece vasul e gol
                        Pentru ca ai 5,2L de lichid in sistem si un vas de expansiune de 300 ml. Si mai apare o variabila...Supapa de pe capac:teoretic ar trebui sa deschida aproape de 2bar.

                        Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Merci de raspuns, maine o sa-i fac testul, ii pun apa distilata pana la jumate si o sa o monitorizez!

                          Seara faina!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF