Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina in loc de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Buna seara .Am fost la Vitan si am cumparat de la unul din magazinele care au si service auto tot in incinta tirgului si dupa ceva cautari in calculator,ne-a fost indicat un filtru MANN.Am mers cu codurile indicate de Mihai,caruia sotul meu,ii multumeste.
    Sotul meu,i-a tot spus ca filtrul nostru ,are doua tevi,insa vinzatorul/patron,a tinut-o pe-a lui.
    Va merge la service-ul lui,sa-i monteze toate filtrele cu 60 RON si vom vedea atunci.
    Din oferta de la Autokarma,sotul meu spune ca mai degraba,s-ar potrivi filtrul BOSH.
    D-le Cutareasku,sint de acord cu dvs;masinuta asta,merita ce este mai bun insa din pacate,are de-a face cu romani bugetari,care cu toate ca presteaza munci grele,cu raspundere mare,sint prost platiti,asa ca n-am ce face.Intr-o tara civilizata,unde munca mea ar fi platita corect,asa as fi procedat.Nu va mai povestesc,cum am cascat gura la masini si mai ales la Mercedes A klass,desi m-am dus acolo,dupa o tura de noapte.Sotul meu ,chiar exclama:Ti-o dau tie si-mi iau eu alta.

    Comment


    • #32
      Seara buna!
      Odata ce ati gasit filtrul corespunzator, retineti codul, si daca se poate, schimbati-l odata cu filtrul de ulei, este indicat.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Asa vom face;am cumparat 3 filtre:de combustibil,de ulei,de aer.
        Multumesc mult pentru tot ce mi-ati scris.

        Comment


        • #34
          Originally posted by cristina58 View Post
          Asa vom face;am cumparat 3 filtre:de combustibil,de ulei,de aer.
          Multumesc mult pentru tot ce mi-ati scris.
          Trebuia cumparat si filtrul de habitaclu ( de polen). La praful care este in orasele noastre acesta trebuie schimbat mai des decat este recomandat.
          Last edited by liviu_tiutiu; 04-08-2013, 09:22 AM.
          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

          Comment


          • #35
            Originally posted by liviu_tiutiu View Post
            Trebuia cumparat si filtrul de habitaclu ( de polen). La praful care este in orasele noastre acesta trebuie schimbat mai des decat este recomandat.
            Multumesc pentru raspuns;s-a zarcit sotul meu,insa daca ma lamuriti,il conving.
            Filtrul de habitaclu(de polen),te ajuta sa nu intre praf in masina.
            Poti recircula aerul din habitaclu sau poti primi aerul de afara.
            In mod sigur consumi mai mult,cand recirculi aerul,asa e?

            Comment


            • #36
              Cam cu cat consumi mai mult?
              Nu trebuie neaparat schimbat, daca iti place putoarea si vara sa nu ai AC, poti sta asa.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Siegfried View Post
                Cam cu cat consumi mai mult?
                Nu trebuie neaparat schimbat, daca iti place putoarea si vara sa nu ai AC, poti sta asa.
                M-ai lamurit...
                Daca tot insista unii,ca strici ambreiajul,daca il calci la viraje,sau daca conduci ca in scoala,pt ca esti incepator-femeie si n-ai destula pricepere si curaj,ca maresti consumul daca...daca..daca...bla,bla....
                In ceea ce ma priveste,as schimba tot,ca sa stau fara griji,nu mereu pe la service.
                Daca tot faci o treaba...o faci cum trebuie.
                Si pina la urma,mi s-a aprins becul,ca de fapt,sotul meu,ma sacaie in continuare sa nu cumva sa mai conduc masina lui....

                Comment


                • #38
                  Pai hai sa vedem cum sta treaba.
                  Filtru ulei si ulei se recomanda a fi schimbate la un an de folosire sau dupa parcurgerea a 10 000-15 000 km in functie de tipul folosit.
                  Filtru de aer admisie motor, teoretic se recomanda a fi schimbat o data la doua schimburi de ulei, adica la 2 ani sau dupa parcurgerea a 20 000-30 000 km.
                  Trebuie sa tinem cont ca in Romania si nu numai acolo aerul este mult prea imbacsit si poluat fiind necesara schimbarea filtrului de aer admisie motor odata cu schimbarea uleiului si a filtrului de ulei.
                  Filtrul de aer habitaclu se recomanda a fi schimbat in fiecare inceput primavara, pt ca are cea mai mare uzura (teoretic, pt ca se filtreaza aditional fum de tigara, praf, frunze etc etc etc).Dar cum a spus si colegul mai sus, daca nu il utilizezi crezand ca veti face prea multa economie de combustibil cu cei 0,1-0,2 l prin pornirea ventilatiei la o treapta acceptabila, e problema dumneata.
                  Filtrul de combustibil se recomanda a fi schimbat odata la 4-5 schimburi de ulei adica dupa parcurgerea unor 50 000- 65 000km (adica 5x10 000 sau 4x15 000).
                  Depinde foarte mult de calitatea combustibilului, in majoritatea cazurilor se pot parcurge si 100 000 km fara probleme sau cum se intampla(nu foarte multe cazuri) cande se schimba si de 2 ori in 30 000 km.
                  Acestea fiind spuse spor la treaba si cititi manualul de utilizare al masinii.

                  PS: Cum adica calcati ambreiajul la viraje?Pt ce anume faceti chestia asta, sunt si eu curios.

                  Comment


                  • #39
                    Deja am deviat mult de la subiectul din titlu (problema s-a rezolvat, cine e curios de solutie, citeste primele postari). Pentru discutiile viitoare ar fi bine sa se deschida un topic de prezentare al masinii sau un alt topic legat de "consumabilele" la A Klasse!

                    Bafta!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Siegfried View Post
                      daca iti place putoarea si vara sa nu ai AC, poti sta asa.
                      Off topic: dacă răspundeai civilizat, oare ce se întâmpla ?

                      On topic:
                      Recircularea ajută într-un fel ca să se menţină temperatura din interiorul habitaclului, odată atinsă aceasta, prin neadăugarea de aer de afară, care poate avea o altă temperatură. Acuma, mai pa rumânski:
                      - vara, căldură mare, porneşti AC-ul, faci frig înăuntru, dar mai iei aer şi de afară - rezultat: funcţionare mai îndelungată a compresorului de AC, ergo consum mai mare
                      - dacă, în idem situaţie, porneşti recircularea (care, apropos, în mod normal funcţionează doar cu ventilatorul pornit), îţi va "mesteca" aerul din habitaclu, fără să mai ia aer de afară, cuplând AC-ul mai rar. În această a 2-a situaţie, după un timp (vorbim de deplasări lungi, cu ore multe petrecute la bord) într-adevăr poate apărea acel miros apăsător, descris foarte plastic mai sus de colegu' ...
                      Schimbarea şi menţinerea curată a filtrului de polen nu este un aspect deloc neglijabil, mai ales în cazul persoanelor cu alergii la praf ...

                      P.S. Doamna Cristina, toată stima !!! (din toate punctele de vedere)
                      P.S.2 Soţul ştie că activaţi pe forum ?

                      Cele bune !
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        Recircularea aerului se face doar in momentul cand intra mirosuri neplacute de afara,gen treceti pe langa o ferma ,fabrica etc,apoi se schimba din nou pe normal,scrie si in cartea automobiluilui asta,daca tineti pe recirculare tot timpul,practic masina ia aerul din habitaclu si il da inapoi,mai ales daca modelul e fara AC,aer conditionat si o sa se abureasca geamurile de nu o mai vedeti nimic.Practic recircularea se face doar in astfel de momente,nu se tine tot timpul on,fiind si nesanatos,nu mai da aer proaspat de afara.

                        Comment


                        • #42
                          Levi: Pai cu ce am fost necivilizat? Am folosit un cuvant care reflecta realitatea. Daca nu-l schimbi pute ca intr-un taxi vechi din care abia astepti sa cobori si aer rece nu baga.
                          La benzina poti sa nu schimbi filtrul de combustibil mult si bine, 100k merge absolut sigur si in romania daca bagi benzina buna, dar la diesel trebuie schimbat la fiecare revizie in romania, si la doua in germania.

                          Dna Cristina, cat priveste lupta dvs. cu sotul, din pacate, nu va putem ajuta.
                          Last edited by Siegfried; 04-08-2013, 12:59 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Levi View Post
                            Off topic: dacă răspundeai civilizat, oare ce se întâmpla ?

                            On topic:
                            Recircularea ajută într-un fel ca să se menţină temperatura din interiorul habitaclului, odată atinsă aceasta, prin neadăugarea de aer de afară, care poate avea o altă temperatură. Acuma, mai pa rumânski:
                            - vara, căldură mare, porneşti AC-ul, faci frig înăuntru, dar mai iei aer şi de afară - rezultat: funcţionare mai îndelungată a compresorului de AC, ergo consum mai mare
                            - dacă, în idem situaţie, porneşti recircularea (care, apropos, în mod normal funcţionează doar cu ventilatorul pornit), îţi va "mesteca" aerul din habitaclu, fără să mai ia aer de afară, cuplând AC-ul mai rar. În această a 2-a situaţie, după un timp (vorbim de deplasări lungi, cu ore multe petrecute la bord) într-adevăr poate apărea acel miros apăsător, descris foarte plastic mai sus de colegu' ...
                            Schimbarea şi menţinerea curată a filtrului de polen nu este un aspect deloc neglijabil, mai ales în cazul persoanelor cu alergii la praf ...

                            P.S. Doamna Cristina, toată stima !!! (din toate punctele de vedere)
                            P.S.2 Soţul ştie că activaţi pe forum ?

                            Cele bune !
                            Nu inteleg cum merit stima dvs(din toate punctele de vedere),insa multumesc tuturor ca sinteti atat de amabili. Sotul stie,insa s-ar supara daca as sti ca-l invinovatesc de ceva.Nu m-am suparat pe colegul cu "putoarea";nici nu cred ca a vrut sa spuna ceva urit.
                            Imi este rusine ca stiu atat de putine si incerc sa recuperez.
                            Ma voi juca mai mult cu butonul AC,pentru a intelege cum e cu ventilarea masinii,fara a deschide geamul;iarna asta n-am putut,pt ca se abureau geamurile.
                            Apas iconul cu masina care primeste aer de afara=primesc doar aer de afara?
                            Apas AC=primesc aer de afara la temperatura si viteza dorita?
                            Scuze pt discutii off topic.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by ichbin View Post
                              ... daca tineti pe recirculare tot timpul, practic masina ia aerul din habitaclu si il da inapoi, si o sa se abureasca geamurile de nu o sa mai vedeti nimic, fiind si nesanatos, nu mai da aer proaspat de afara.
                              Corect şi asta ! ... şi ajungem la un răspuns final să n-o mai ardem off topic: cu recircularea consumă mai puţin, dar pute (să mă iau şi eu după Siegfried) ; cu recircularea oprită şi AC-ul pornit consumă mai mult (dar nu vă speriaţi, e irelevant, cu juma' de kil' în plus nu e de sărit în apă), dar adie vânt proaspăt de munte ...

                              Edit - AC-ul porneşte DOAR CU VENTILAŢIA PORNITĂ în cel puţin prima treaptă de viteză, de aici deducem că viteza aerului îl vom regla tot de acolo. Temperatura o vom regla de la rotiţa cealaltă, în zona albastră: mai aproape de zona roşie va fi mai puţin frig, iar spre capătul celălalt al zonei albastre va da maxim de rece, ce poate şi el sărăcuţu ...

                              P.S. Dacă aveaţi climă automată, trebuia doar să reglaţi temperatura dorită şi ea era menţinută pe tot timpul funcţionării, în timpul călătoriei, dar ăsta e alt film ...
                              Last edited by Levi; 04-08-2013, 13:34 PM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #45
                                Filtrul de polen nu va mirosi a acru intepator doar primele zile de folosire.
                                In general multe persoane nu stiu ca dupa un drum cu AC pornit trebuie sa mai lase putin ventilatia pornita dar cu AC oprit pentru uscarea filtrului.
                                Eu am facut o icnercare.
                                Am oprit pe loc masina cand am ajuns la destinatie.A doua zi putea in masina la pornirea ventilatiei de ma dadea afara.
                                A 2-a proba: la destinatie am lasat motorul si ventilatia pornite dar cu AC oprit, pentru a usca filtrul.Iar a doua zi nu mai aveam acest miros.
                                Problema persistenta mai ales vara pe caldurile acelea naucitoare.

                                Pe instalatia de ventilatie si mai ales in filtrul de polen care este mai mereu umed apar bacterii si ciuperci, grav daunatoare sistemului respirator.
                                Filtrul vechi cantarea foarte mult, era imbacsit si umed.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF