Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina in loc de motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzina in loc de motorina

    Buna ziua tuturor.
    Ieri,am alimentat din greseala,cu peste 9 litri de benzina.
    Aveam deja 1/4 litri de motorina in rezervor.
    La sfatul celor de la benzinarie,am alimentat in continuare,pina la refuz,cu motorina.
    Indicatorul arata 3/4,cu toate ca nu mai intra nimic,in rezervor.
    Am pornit si am mers cam 10 Km,fara incidente si am observat ca era mai sprintena.
    La indicatia unui mecanic,am adaugat 100 ml de ulei T2 dizolvat in 2 litri motorina,care culmea...a intrat desi la benzinaria OMV,dadea pe dinafara.
    Am discutat cu multi si parerile sint impartite.
    Am hotarit sa n-o mai misc pina nu ma hotarasc ce sa fac.
    A mai patit cineva asta?
    Cum ati rezolvat-o?
    Este Mercedes A Klass 170 CDI,fabricata in 2000.
    Luna viitoare,se implinesc 2 ani,de cand am cumparat-o si urmeaza sa-i fac ITP-ul .
    Ce ma sfatuiti sa fac?

  • #2
    Bine ca nu ati pus motorina in loc de benzina, daca masina era pe benzina. Era mai nasol.

    Comment


    • #3
      In locul tau puneam 1L de ulei 2T si mergeam linistit!
      Daca ahiar vrei sa scapi de benzina din rezervor si ai posibilitatea fai plinul fuullll si asteapta 24 de ore benzina se separa de motorina si se ridica sus deoarece are densitatea mai mare dupa care cu un surtunas scoti din rezervor 12-13 litri dar trebuie sa tii furtunul cat mai la partea superioara a lichidului e un pic mai complicat de facut.Mai bine mergi asa insa parerea mea este sa mai pui ulei!

      Comment


      • #4
        Nu prea tine faza cu furtunul colegu ! Nu ajunge pana in rezervor .
        Dupa mine , puteai sa pui mai mult ulei si sa-i faci plinul cu motorina . Asta ar fi varianta mai usoara .. sau ai putea sa mergi la un service sa-ti demonteze rezervorul si sa-l goleasca . Bafta!
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          O alta varianta ar fi sa mergi la un mecanic, sa-ti scoata conducta de tur sau poate retur, pui contactul/pornesti motorul pana golesti rezervorul... o sa mai ramana ceva dar nu conteaza... Decantezi motorina de benzina si apoi umpli rezervorul.
          Dar eu unul care sunt mai lenes din fire, as mai pune niste ulei, poate nu chiar 1 l si, cat e cald, as gasi un drum lung de facut.
          O sa vezi... niciodata motorul nu-ti va mai merge asa bine!
          Parerea mea!
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Asa cu colegii te-au sfatuit , mai pune ceva ulei mineral si fa plinul , chiar daca o sa ai fum in spate ..asta e dar mai bine fum decat pompa sau injectoare.



            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Parerea mea este sa o lasi asa. 9 L de benzina nu are ce sa-i faca daca ai alimentat pana la plin cu motorina. Este putin mai fasneata. Despre noxe nu cred sa ai probleme. De altfel poti sa-i spui baiatului ce ai facut si poate se rezolva problema. Nu mai baga ninic in dezervor (ulei sau alte minuni) Dupa consumarea amestecului minune de la tine din rezervor, schimba-i filtru de carburant. Mare grija sa nu se opreasca motorul din lipsa de combustibil. Sau mai este o varianta: Golesti rezervorul cum te pricepi mai bine, schimbi filtrul de motorina si bagai mororina curata.
              Last edited by nora-marian; 04-01-2013, 07:32 AM.
              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
              Onorez comenzi si in Bucuresti
              Tel. 0736375626 Marian

              Comment


              • #8
                Eu as merge pe golirea rezervorului... Schimbat si filtrul de carburant.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Eu am patit invers, am lasat masina cuiva sa vina sa ma ia de la aeroport, si din greseala a bagat 5 litrii de motorina, peste benzina din rezervor, dupa care a bagat vreo 10 de benzina, ulterior am mai bagat eu 15 litrii de benzina, masina nu a avut nici un comportament anormal, dar am mers pana aproape de limita , dupa care am schimbat filtrul de benzina, in momentul in care s-a schimbat filtrul am golit pe cat de mult rezervorul, am mers la peco am bagat benzina si nu a fost nici o problema, sper sa te ajute , parerile sunt impartite, dar cred ca cel mai bine este golirea rezervorului si schimbarea filtrului, dupa care o alimentare cu motorina buna si km cat mai multi fara probleme.

                  Comment


                  • #10
                    Solutia ieftina.Nu este necesar inlocuirea filtrului de combustibil decat daca sa alimentat invers(adica in loc de benzina sa bagat motorina, se aplica doar la benzinare) nu vorbesc la ghici ci din cunostiinta de cauza.Pe scurt, aveam un coleg care baga benzina in loc de motorina cam o data la trei luni, tot cam 9-12 litri.
                    Se face plinul cu motorina, se merge 100-150km, iar se face plinul, iar se merge 100-150 si tot asa macar de 10 ori.Apoi se merge pana la consumarea a 3/4 din rezervor, se face plinul iar si gata treaba.

                    PS:Benzina curata filtrul de motorina.Ce este mai ieftin pt curatat injectoare, 5l de benzina la un plin de motorina sau un flacon de smecleu de-l vand astia special pt asa ceva ce contine cherosen?Think!

                    Comment


                    • #11
                      Stiu pe cineva care apatit-o in Ungaria cu un Audi. I-a facut ungurul plinul cu benzina. Recomandarea celor care asigurau servisarea masinii a fost sa adauge 1 litru de ulei, iar la fiecare benzinarie sa adauge motorina. Evenimentul s-a petrecut nopatea. A mers cu 60 km/h si a trecut cu bine peste eveniment. Deci solutia ar fi putin ulei + plinul facut cu motorina. Succes!

                      Comment


                      • #12
                        Daca iti este frica sa mai mergi cu ea, pentur linistea ta goleste rezervorul.
                        Pe cat posibil.Nu trebuie neaparat dat jos.
                        Urci masina pe rampa, dai scuturile jos, si scoti de la rezervor furtunul de alimentare ce vine la baza inverioara.
                        Acolo o sa gasesti o supapa, defapt clapeta.O impingi cu surubelnita si lasi sa curga lichidul.
                        Daca vrei poti salta masina de bot.
                        Uite asa mai faci si o spalare a rezelvorului, mai partiala, dar nu strica.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Daca iti este frica sa mai mergi cu ea, pentur linistea ta goleste rezervorul...
                          Si eu sunt de aceeasi parere.

                          Dar stiu caz in care un prieten a patit la fel, in Slovenia, noaptea, a bagat vreo 15 litrii de benzina intr-un Passat 1.9TDI. A incercat el sa scoata benzina (de fapt amestecul de motorina si benzina) din rezervor, dar nu a avut nici un fel de scule la el, nici furtun... nimic, si dupa cateva incercari "dramatice" a renuntat si a facut plinul pana la refuz cu motorina si si-a continuat drumul. De atunci a facut mii de km cu masina fara sa goleasca rezervorul sau alte operatii si nu a intampinat probleme!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc mult pentru rapunsuri.
                            A mers cu ea vreo 30 KM,a discutat cu mai multi si intocmai ca si aici,parerile sint impartite.
                            Azi,vine un prieten sa-l ajute sa goleasca rezervorul.
                            Cica ar exista un orificiu sub bancheta din spate.Unde este?
                            Cica ar exista si o pompa,pe care daca o ataseaza va putea goli rezervorul.
                            Caut informatii,pt ca cel care vine,este mecanic de Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Ma uit la ei pe fereastra;au deschis compartimentul motorului,au atasat un furtun si curge motorina,intr-un bidon.
                              Va scriu mai tirziu.
                              Vor sa schimbe si filtrul de combustibil.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF