Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A140 - merge in trei pistoane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A140 - merge in trei pistoane

    Salut,

    Sunt membru nou pe forum, am cumparat acum o sapatamana un A140 din 1998 adusa din Germania ( evident )

    Toate bune si frumoase, masina in stare mai mult decat OK, motorul silentios, interior in stare foarte buna, nu batea nu troncanea.

    La cateva zile de folosire am remarcat ca a inceput sa trepideze mai ales imediat dupa pornire, apoi trepidatul a inceput sa apara din ce in ce mai des si era din ce in ce mai evident la ralanti .
    Mi-au atras atentia pana si vecinii ca masina merge in trei pistoane.

    Am fost astazi la Norauto Berceni, am facut o constatare electronica si o constatare pentru articulatii/tinuta de drum.

    Au aparut doua erori :
    1. Senzor temperatura aer adminiune
    Semnal neplauzibil

    2. Rateu ce poate avaria catalizatorul, cilindru 1
    Recunoscut

    Baietii de acolo mi-au spus ca prima eroare putem s-o ignoram, iar a doua este exact ceea ce semnalasem eu, mersul in trei pistoane.
    Mi-au spus ca pot fi mai multe cauze: buji, bobina,injectoare, si mi-au recomandat sa incepem cu ce-i mai usor/ieftin si am schimbat bujiile.
    In plus mi-au spus sa nu mai merg pe rosu ca pot aparea diverse gunoie din rezervor.

    Pana acum n-au mai aparut acele trepidatii, o singura anomalie am mai observat la acceleratiile bruste mai "da in nas" uneori...
    Precizez ca eu stau intr-o zona neasfaltata si sunt foarte multe balti destul de adanci prin care trec zilnic, am vazut ca bobina si bujiile sunt undeva in partea de jos, parte care este udata zilnic .

    O alta problema este o bataie foarte zgomotoasa ce apare pe teren accidentat, la constatare mi-au spus ca este bucsa bascula spate stanga si ei nu au nu stiu ce presa s-o poata schimba.


    Am nevoie de ajutorul vostru sa-mi spuneti parerile voastre despre aceste probleme si eventual sa-mi recomandati un service pentru schimbarea acelei bucse .


    Multumesc,
    Madalin

  • #2
    Rateul in cilindrii iti poate pleca de la bujii sau bobina de inductie . Bobina e un punct slab la a-klasse . Esti sigur ca bobina e ok ?

    Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
    Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

    Comment


    • #3
      Nu sunt sigur, cum as putea sa verific ?
      Last edited by Zeus; 03-25-2013, 14:17 PM. Reason: Majuscula!

      Comment


      • #4
        Poi nu prea ai alta solutie decat daca pui una buna sa faci diferenta . Eventual daca te ajuta vreun coleg cu a-klasse de pe langa tine ..

        Sent from my GT-S5670 using Tapatalk 2
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          Dar scut nu ai si tu sa protejeze citusi de putin chiar daca e de plastic sau lipseste ,cu bucsa te ajut cautama sint in zona ta SALVE

          Comment


          • #6
            n-am scut, am vorbit cu cel care mi-a vandut masina si mi-a zis ca masina avea un scut demontat in portbagaj da a uitat sa mi-l dea, o sa ma intalnesc cu el sa-l recuperez.

            vad ca n-am drepturi sa-ti scriu mesaj privat.
            Ma intereseaza daca ai putea sa ma ajuti cu bucsa, cum te pot gasi ?

            merci

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF