Salut,
Sunt membru nou pe forum, am cumparat acum o sapatamana un A140 din 1998 adusa din Germania ( evident
)
Toate bune si frumoase, masina in stare mai mult decat OK, motorul silentios, interior in stare foarte buna, nu batea nu troncanea.
La cateva zile de folosire am remarcat ca a inceput sa trepideze mai ales imediat dupa pornire, apoi trepidatul a inceput sa apara din ce in ce mai des si era din ce in ce mai evident la ralanti .
Mi-au atras atentia pana si vecinii ca masina merge in trei pistoane.
Am fost astazi la Norauto Berceni, am facut o constatare electronica si o constatare pentru articulatii/tinuta de drum.
Au aparut doua erori :
1. Senzor temperatura aer adminiune
Semnal neplauzibil
2. Rateu ce poate avaria catalizatorul, cilindru 1
Recunoscut
Baietii de acolo mi-au spus ca prima eroare putem s-o ignoram, iar a doua este exact ceea ce semnalasem eu, mersul in trei pistoane.
Mi-au spus ca pot fi mai multe cauze: buji, bobina,injectoare, si mi-au recomandat sa incepem cu ce-i mai usor/ieftin si am schimbat bujiile.
In plus mi-au spus sa nu mai merg pe rosu ca pot aparea diverse gunoie din rezervor.
Pana acum n-au mai aparut acele trepidatii, o singura anomalie am mai observat la acceleratiile bruste mai "da in nas" uneori...
Precizez ca eu stau intr-o zona neasfaltata si sunt foarte multe balti destul de adanci prin care trec zilnic, am vazut ca bobina si bujiile sunt undeva in partea de jos, parte care este udata zilnic .
O alta problema este o bataie foarte zgomotoasa ce apare pe teren accidentat, la constatare mi-au spus ca este bucsa bascula spate stanga si ei nu au nu stiu ce presa s-o poata schimba.
Am nevoie de ajutorul vostru sa-mi spuneti parerile voastre despre aceste probleme si eventual sa-mi recomandati un service pentru schimbarea acelei bucse .
Multumesc,
Madalin
Sunt membru nou pe forum, am cumparat acum o sapatamana un A140 din 1998 adusa din Germania ( evident

Toate bune si frumoase, masina in stare mai mult decat OK, motorul silentios, interior in stare foarte buna, nu batea nu troncanea.
La cateva zile de folosire am remarcat ca a inceput sa trepideze mai ales imediat dupa pornire, apoi trepidatul a inceput sa apara din ce in ce mai des si era din ce in ce mai evident la ralanti .
Mi-au atras atentia pana si vecinii ca masina merge in trei pistoane.
Am fost astazi la Norauto Berceni, am facut o constatare electronica si o constatare pentru articulatii/tinuta de drum.
Au aparut doua erori :
1. Senzor temperatura aer adminiune
Semnal neplauzibil
2. Rateu ce poate avaria catalizatorul, cilindru 1
Recunoscut
Baietii de acolo mi-au spus ca prima eroare putem s-o ignoram, iar a doua este exact ceea ce semnalasem eu, mersul in trei pistoane.
Mi-au spus ca pot fi mai multe cauze: buji, bobina,injectoare, si mi-au recomandat sa incepem cu ce-i mai usor/ieftin si am schimbat bujiile.
In plus mi-au spus sa nu mai merg pe rosu ca pot aparea diverse gunoie din rezervor.
Pana acum n-au mai aparut acele trepidatii, o singura anomalie am mai observat la acceleratiile bruste mai "da in nas" uneori...
Precizez ca eu stau intr-o zona neasfaltata si sunt foarte multe balti destul de adanci prin care trec zilnic, am vazut ca bobina si bujiile sunt undeva in partea de jos, parte care este udata zilnic .
O alta problema este o bataie foarte zgomotoasa ce apare pe teren accidentat, la constatare mi-au spus ca este bucsa bascula spate stanga si ei nu au nu stiu ce presa s-o poata schimba.
Am nevoie de ajutorul vostru sa-mi spuneti parerile voastre despre aceste probleme si eventual sa-mi recomandati un service pentru schimbarea acelei bucse .
Multumesc,
Madalin
Comment