Salutare, de curand am cumparat un a class 190 an de fabricatie 2000, ma lovesc si eu cu problema vidului in rezervorul de benzina , cand deschid busonul de alimentare combustibil fasie de te sperii dupa care urmeaza trosnituri ale rezervorului de benzina care revine in starea originala.
Am citit cele scrise de Laur dar si de ceilanti care se lovesc de aceasta problema, am urmat pasii respectivi pentru a face un control asupra valvei 320 pentru ca doream sa schimb si filtrul de benzina , stupoare eu nu valva 320 lipseste in totalitate.
E normal? stie cineva daca la A190 este normal sa lipseasca aceasta valva?
Azi daca timpul imi permite am sa fac un test pentru valva 170, inteleg din experienta voastra ca poate fi si ea vinovata pentru vid/presiune si deformarea rezervorului.
Am facut si acel test care cred ca Laur la mentionat, am scos furtunul care trebuia sa contina valva 320 si am suflat in el si imediat a inceput sa se auda zgomot in rezervor parca se umfla si daca scot busonul de la rezervor fasie si revine rezervorul in starea reala.
Am pornit motorul cu furtunul care trebuia sa contina valva 320 scos din filtrul de carbune si nu mai scoate zgomote rezervorul si nici presiune sau vid nu mai are, daca re-conectez acel furtun si pornesc motorul chiar si 10 secunde si desfac busonul de la rezervor se lasa cu de toate, te cam sperii .
Sper ca imi poate explica cineva daca este normala lipsa valvei 320 sau cineva a umblat acolo probabil a scos valva din circuit.
STIMA
Am citit cele scrise de Laur dar si de ceilanti care se lovesc de aceasta problema, am urmat pasii respectivi pentru a face un control asupra valvei 320 pentru ca doream sa schimb si filtrul de benzina , stupoare eu nu valva 320 lipseste in totalitate.
E normal? stie cineva daca la A190 este normal sa lipseasca aceasta valva?
Azi daca timpul imi permite am sa fac un test pentru valva 170, inteleg din experienta voastra ca poate fi si ea vinovata pentru vid/presiune si deformarea rezervorului.
Am facut si acel test care cred ca Laur la mentionat, am scos furtunul care trebuia sa contina valva 320 si am suflat in el si imediat a inceput sa se auda zgomot in rezervor parca se umfla si daca scot busonul de la rezervor fasie si revine rezervorul in starea reala.
Am pornit motorul cu furtunul care trebuia sa contina valva 320 scos din filtrul de carbune si nu mai scoate zgomote rezervorul si nici presiune sau vid nu mai are, daca re-conectez acel furtun si pornesc motorul chiar si 10 secunde si desfac busonul de la rezervor se lasa cu de toate, te cam sperii .
Sper ca imi poate explica cineva daca este normala lipsa valvei 320 sau cineva a umblat acolo probabil a scos valva din circuit.
STIMA
Comment