Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot ca de masinuta teleghidata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se poate sigur colegule ? daca e asa nici nu-l mai dau jos sooper!
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #32
      Compresorul este in spatele alternatorului.Aceasta e singura diferenta intre a fi cu/fara compresor; si lungimea curelei de accesorii.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #33
        Va rog sa-mi spuneti ca am uitat ! ce cheie ne trebuie pt rola intinzatoare ca vreau sa-mi fac una cu prelungire nu mai retin 15 ?
        Last edited by alexcristian200; 03-25-2013, 20:34 PM.
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #34
          13....sau 15??? uit mereu.
          Dar folosesti o bucata de plat-banda de 3-4-5mm in carne, lunga la vreo 35-40cm si sudezi pe ea un cap de inelara
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #35
            Nu asi strica 2 chei !
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #36
              Cand ai strici.E buna pe viitor.
              Plus ca se tensioneaza intinzatorul si se leaga de sasiu, si apoi lucrezi in voie la AC sau alternator cu cureaua pe pozitie.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #37
                Compresorul e ok ! pompa de apa e problema si maine ma duc la sv sa o schimb ):
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #38
                  Am schimbat pompa de apa foarte greu dar a iesit treaba buna manopera 300 lei la bucovina bus suceava ! meseriasi oamenii !!!
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #39
                    300lei manopera?Tinand cont ca pompa costa 150lei, prefer sa imi belesc mainile de restul banilor; din care mai beau si o bere :P
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #40
                      pompa a costat 220 lei HEPU cauta pe net e 290 lei ! dar sa sti ca este o operatiune destul de complicata la mine in oras nici un mecanic nu a vrut sa se bage cel putin la diesel nici o sansa poate la benzina e mai aerisit motorl ,S-au demontat scuturi tobe am lasat motorul din cadru si din tampoane intr-o parte ,am scos suportul care tine rolele alternatorul....e foarte farte greu iti spun ca am muncit cu mecanicul 6 ore in continu
                      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Crb View Post
                        De ieri am observat ca masinuta mea scoate un zgomot ciudat, ceva in genul unei masinute teleghidate. Sunetul creste in intensitate odata cu acceleratia si se aude si cand masina este in viteza si cand este scoasa din viteza.
                        A mai avut cineva problema asta? Are cineva idee care este sursa zgomotului?
                        Originally posted by Crb View Post
                        Problema a fost rezolvata. Era vorba despre rulmentul de la compresor. Dupa ce l-am schimbat mi se pare ciudat de tacuta.
                        Ok.
                        Am aceleasi simptome! Maine ma bag sub masina sa vad ce si cum... Oricum vad ca sunt rulmenti... Ori de la compresor ori de la alternator. Flaviu, cu care am vorbit, m-a sfatuit sa nu ma bag in alternator ca-i greu cu rulmentii... Dar in compresor se pot schimba de un... casnic?
                        Inca nu stiu care rulment si de unde este, asa ca va rog sa ma ajutati cu codurile lor, de la alternator, respectiv compresor.
                        Multumesc.
                        PS. O intrebare Crb. Cati km avea masina ta cand s-a intamplat?
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #42
                          Eu am dus masina la cineva, a urcat-o pe rampa, i-a scos o curea si a invartit manual fiecare rulment. S-a dovedit a fi rulmentul de la compresor. Un rulment nou m-a costat 180ron.
                          Masina am luat-o de curand si nu stiu daca a mai avut sau nu schimbati rulmentii astia. Am luat-o cu 180.000km pe bord si a inceput sa faca zgomote pe la 189.000km.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #43
                            Job done…
                            Intai si intai, toata admiratia mea prentru cei care au facut aceasta lucrare singuri. Eu sigur nu as putea nici cu toate facilitatile.
                            Deci, mers la service, ridicat masina, dat jos scutul mic, pornit motorul pus mana… vibreaza alternatorul… adica rulmentii dusi. Apoi desfacute ambele aparatori de plastic de la roti, dati jos suporti de motor cel din stanga doar surubul, scoase placutele suportilor de la, apoi compresorul si alternatorul…
                            Surprise! Cureaua cam dusa… Surprise! Rolele duse! Toate 3. Desi, scoasa cureaua, apoi suportul rotilor, apoi… asteptat piesele si montat.
                            Concluzie… daca nu ai mainele subtiri, rabdare (foarte multa), putere si spirit ingineresc… mergi la service!
                            Observatii:
                            - motorul nu a fost dat jos, masina a fost pe elevator.
                            - alternatorul a fost reparat la o alta firma, fiind schimbati rulmentii si carbunii.
                            Total: 800 lei si 7 ore (4 ore am stat dupa piese... ca nu aveau rola intanzatoare in depozit si au adus de cine stie unde...)

                            Ce m-a suparat? Mecanicii mi-au spus ca o curea tine cam 40.000 km! Asa o fi?

                            PS. Multumesc Mastermario!
                            Last edited by adip1962; 07-30-2013, 20:13 PM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #44
                              Salut,

                              Am un A140 din 98, n-am scut, stau intr-o zona neasfaltata si de-a lungu' timpului am busit aproape tot ce se putea de la apa si noroi : bobina inductie, servo directie, role transmisie.
                              Mi-a mai ramas sa mai stric compresorul si alternatorul, ceea ce cred ca s-a si intamplat.

                              De ceva timp ( dupa o perioda ploiosa cu balti imense ) a aparut un zgomot ca de masina teleghidata care creste odata cu turatia, pe la 2-3000 mii este foarte suparator .
                              Initial am schimbat o rola si cureaua, dar nimic. Din ce am citit pe forum par a fi rulmentii de la alternator .

                              Care credeti ca-i cea mai buna metoda sa aflu daca este alternatorul sau compresorul ?


                              Am citit aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm ca ar exista o metoda prin blocarea fuliei compresorului , a incercat-o cineva ?

                              "It was the pulley bearing between the compressor and the alternator. By removing the small nut and end cap off the compressor I managed to isolate the drive to the compressor without taking it completely out.(there is a sir clip which holds the pulley in place) Then I turned the engine over and the noise still there, so not the compressor"

                              Comment


                              • #45
                                Salutare!

                                Eu zic sa incerci sa verifici intai rulmentii. Simtomele sunt fix care erau si la mine.
                                Pentru verificare mie mi-a urcat masina pe rampa, si cu un levier mi-a scos cureaua de pe role dupa care a inceput sa invarta manual fiecare rola si sa asculte atent.

                                Procesul n-a durat mai mult de 5 minute (cel mai mult a durat desfacutul plasticurilor) si diagnosticul a fost corect (rulmentul de la compresor).

                                Nu prea ma pricep la mecanica dar cred ca daca se strica compresorul aveai probleme cu aerul conditionat iar daca ti se strica alternatorul nu cred ca mai porneai masina (baterie moarta).
                                Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF