Se poate sigur colegule ? daca e asa nici nu-l mai dau jos sooper!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Zgomot ca de masinuta teleghidata
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Compresorul este in spatele alternatorului.Aceasta e singura diferenta intre a fi cu/fara compresor; si lungimea curelei de accesorii.Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
Va rog sa-mi spuneti ca am uitat ! ce cheie ne trebuie pt rola intinzatoare ca vreau sa-mi fac una cu prelungire nu mai retin 15 ?Last edited by alexcristian200; 03-25-2013, 20:34 PM.diagnoza reparatii mb dezmembrari auto
Comment
-
13....sau 15??? uit mereu.
Dar folosesti o bucata de plat-banda de 3-4-5mm in carne, lunga la vreo 35-40cm si sudezi pe ea un cap de inelaraVand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
Cand ai strici.E buna pe viitor.
Plus ca se tensioneaza intinzatorul si se leaga de sasiu, si apoi lucrezi in voie la AC sau alternator cu cureaua pe pozitie.Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
300lei manopera?Tinand cont ca pompa costa 150lei, prefer sa imi belesc mainile de restul banilor; din care mai beau si o bere :PVand jante A class cu anvelope vara 600lei.
https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html
Comment
-
pompa a costat 220 lei HEPU cauta pe net e 290 lei ! dar sa sti ca este o operatiune destul de complicata la mine in oras nici un mecanic nu a vrut sa se bage cel putin la diesel nici o sansa poate la benzina e mai aerisit motorl ,S-au demontat scuturi tobe am lasat motorul din cadru si din tampoane intr-o parte ,am scos suportul care tine rolele alternatorul....e foarte farte greu iti spun ca am muncit cu mecanicul 6 ore in continudiagnoza reparatii mb dezmembrari auto
Comment
-
Originally posted by Crb View PostDe ieri am observat ca masinuta mea scoate un zgomot ciudat, ceva in genul unei masinute teleghidate. Sunetul creste in intensitate odata cu acceleratia si se aude si cand masina este in viteza si cand este scoasa din viteza.
A mai avut cineva problema asta? Are cineva idee care este sursa zgomotului?Originally posted by Crb View PostProblema a fost rezolvata. Era vorba despre rulmentul de la compresor. Dupa ce l-am schimbat mi se pare ciudat de tacuta.
Am aceleasi simptome! Maine ma bag sub masina sa vad ce si cum... Oricum vad ca sunt rulmenti... Ori de la compresor ori de la alternator. Flaviu, cu care am vorbit, m-a sfatuit sa nu ma bag in alternator ca-i greu cu rulmentii... Dar in compresor se pot schimba de un... casnic?
Inca nu stiu care rulment si de unde este, asa ca va rog sa ma ajutati cu codurile lor, de la alternator, respectiv compresor.
Multumesc.
PS. O intrebare Crb. Cati km avea masina ta cand s-a intamplat?Chiar imi place masinuta asta!
Comment
-
Eu am dus masina la cineva, a urcat-o pe rampa, i-a scos o curea si a invartit manual fiecare rulment. S-a dovedit a fi rulmentul de la compresor. Un rulment nou m-a costat 180ron.
Masina am luat-o de curand si nu stiu daca a mai avut sau nu schimbati rulmentii astia. Am luat-o cu 180.000km pe bord si a inceput sa faca zgomote pe la 189.000km.Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.
Comment
-
Job done…
Intai si intai, toata admiratia mea prentru cei care au facut aceasta lucrare singuri. Eu sigur nu as putea nici cu toate facilitatile.
Deci, mers la service, ridicat masina, dat jos scutul mic, pornit motorul pus mana… vibreaza alternatorul… adica rulmentii dusi. Apoi desfacute ambele aparatori de plastic de la roti, dati jos suporti de motor cel din stanga doar surubul, scoase placutele suportilor de la, apoi compresorul si alternatorul…
Surprise! Cureaua cam dusa… Surprise! Rolele duse! Toate 3. Desi, scoasa cureaua, apoi suportul rotilor, apoi… asteptat piesele si montat.
Concluzie… daca nu ai mainele subtiri, rabdare (foarte multa), putere si spirit ingineresc… mergi la service!
Observatii:
- motorul nu a fost dat jos, masina a fost pe elevator.
- alternatorul a fost reparat la o alta firma, fiind schimbati rulmentii si carbunii.
Total: 800 lei si 7 ore (4 ore am stat dupa piese... ca nu aveau rola intanzatoare in depozit si au adus de cine stie unde...)
Ce m-a suparat? Mecanicii mi-au spus ca o curea tine cam 40.000 km! Asa o fi?
PS. Multumesc Mastermario!Last edited by adip1962; 07-30-2013, 20:13 PM.Chiar imi place masinuta asta!
Comment
-
Salut,
Am un A140 din 98, n-am scut, stau intr-o zona neasfaltata si de-a lungu' timpului am busit aproape tot ce se putea de la apa si noroi : bobina inductie, servo directie, role transmisie.
Mi-a mai ramas sa mai stric compresorul si alternatorul, ceea ce cred ca s-a si intamplat.
De ceva timp ( dupa o perioda ploiosa cu balti imense ) a aparut un zgomot ca de masina teleghidata care creste odata cu turatia, pe la 2-3000 mii este foarte suparator .
Initial am schimbat o rola si cureaua, dar nimic. Din ce am citit pe forum par a fi rulmentii de la alternator .
Care credeti ca-i cea mai buna metoda sa aflu daca este alternatorul sau compresorul ?
Am citit aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm ca ar exista o metoda prin blocarea fuliei compresorului , a incercat-o cineva ?
"It was the pulley bearing between the compressor and the alternator. By removing the small nut and end cap off the compressor I managed to isolate the drive to the compressor without taking it completely out.(there is a sir clip which holds the pulley in place) Then I turned the engine over and the noise still there, so not the compressor"
Comment
-
Salutare!
Eu zic sa incerci sa verifici intai rulmentii. Simtomele sunt fix care erau si la mine.
Pentru verificare mie mi-a urcat masina pe rampa, si cu un levier mi-a scos cureaua de pe role dupa care a inceput sa invarta manual fiecare rola si sa asculte atent.
Procesul n-a durat mai mult de 5 minute (cel mai mult a durat desfacutul plasticurilor) si diagnosticul a fost corect (rulmentul de la compresor).
Nu prea ma pricep la mecanica dar cred ca daca se strica compresorul aveai probleme cu aerul conditionat iar daca ti se strica alternatorul nu cred ca mai porneai masina (baterie moarta).Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.
Comment
Comment