Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

furtune apa tari, pierde antigel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A scos cineva doar chiuloasa la masina? E prea complicat sa dau jos singur motorul si in service mi s-au cerut scoruri cam cat pretul unui motor second, deci nu are rost. Vreau sa ii scot chiuloasa sa schimb garnitura si gata. Ma interesau pasii de urmat, caci caut de 4 ore pe net si nu am gasit nimic sa ma ajute.

    Comment


    • #17
      Nu stie nimeni nimic despre aceasta operatie? Am demontat admisia, cu tot ce mai e pe acolo, dar nu stiu daca dupa ce scot injectoarele si turbina o sa am acces la intinzatorul de lant pt a putea sa il scot de pe roti.

      Comment


      • #18
        presiune mare in instalatia de racire.mercedes vito 111cdi

        Va salut!
        Am o problema care imi tot da batai de cap;am un mercedes vito 111cdi,an fabric.2004,...am reconditionat motorul in Italia(am schimbat segmenti,un piston,cuzineti,tacheti,etc...garnitura de chiuloasa,) si de atunci in sistemul de racire al motorului se face o presiune foarte mare,furtunele sunt foarte tari,cateodata imi dispare apa din vas dar cand deschid busonul la vasul de expansiune ca sa completez,antigelul revine in vas aproape sa dea afara,deci in concluzie nu pierd antigel.Am cumparat alt capac pentru vasul de expansiune,tot asa in continuare;am schimbat termostatul,la fel.Nu sunt urme de ulei in antigel,nu a crescut nivelul la ulei...Ce credeti ca ar putea fi?Daca ma puteti ajuta macar cu un sfat va rog frumos sa o faceti!

        Comment


        • #19
          Din descriere suna a chiuloasa fisurata sau garnitura nu a fost montata corect si scapa gaze in sistemul de racire. Apa in vas dispare fiindca furtunele se umfla de la gaze si implicit le creste volumul, iar cand scoti capacul vasului de expansiune ele revin la volumul lor initial si apa reapare in vas. Asta este cel mai bun semn ca in circuitul de racire exista aer sau gaze. Se mai intampla uneori, imi zicea mecanicul, ca aceste gaze sa provina din racitorul de ulei fisurat, dar sunt rare cazurile astea.

          Comment


          • #20
            Am și eu o problema cu mașina mea, un A 170 CDI an 2000. Pierde lichid de răcire și nu știu pe unde, dar am observat ca pierde mai ales când mașina sta pe loc fără sa fie pornita. Cred ca pana acum s-a întâmplat de vreo 3 sau 4 ori, cald dau sa plec cu mașina și pornesc motorul se aprinde indicatorul de la apa și la completare intră aproximativ 500 ml lichid. După ce completez, de exemplu la ultimul drum am completat, am parcurs circa 130 km în doua zile, am ajuns acasă și nu pierduse deloc lichid. Iar după câteva zile când sa plec iar vasul de expansiune gol, a intrat circa 500 ml lichid. Dacă ma poate ajuta cineva cu o informație cât de mica, contează.
            Mulțumesc.

            Comment


            • #21
              Sigur chiuloasa fisurata,trebuie data jos si dusa la un test de presiune

              Comment


              • #22
                Dacă ar fi chiuloasa fisurata nu ar trebui sa crească nivelul de ulei?

                Comment


                • #23
                  Nu pentru ca nu ajunge apa in baie,fisura este prea mica si la ce presiune este..........iti dai seama. Motorul nu ar mai trage daca ar intra apa in baie,dar nu e asa.Sper sa nu am dreptate dar aceeasi problema am avut si eu.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF