Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

furtune apa tari, pierde antigel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • furtune apa tari, pierde antigel

    Salut, am o noua problema cu masina. Din cand in cand imi apare in bord semnul de apa. Opresc si verific si intradevar nivel scazut, completez si dispare dar dupa cateva zile iar apare, in special daca ii dau o forja peste 3000 de ture. Insa zilele trecute am urmarit si furtunele si am vazut ca sunt extrem de umflate, parca stau sa explodeze, nici nu pot fi apasate. Ideea este ca pierd antigel dar nu se vede pe unde. Cateodata se vad unele urme de refulare pe la o gaurica de sus din vasul de expansiune. Care poate fi cauza?

  • #2
    Pompa de apa functioneaza? Scoate fum alb? Vreun zgomot ciudat? Ce "apa" pui?

    Comment


    • #3
      Ceva urme de ulei in lichidul de racire observasi?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Nu am ulei in apa si nici sunete ciudate, nu am scurgeri, nu scoate fum alb; efectiv apa dispare iar furtunele se intaresc. Am avut un multivan la care era fisurata chiulasa si facea la fel dar imi si explodau furtunele unul dupa altul. S-a rezolvat cand am schimbat chiulasa, dar sper sa nu fie aceeasi problema aici ca m-am scos.
        Apropo, am antigel nu apa.

        Comment


        • #5
          Sunt mai multe explicatii:
          1 Ai cocoloase pe furtune. Nu impuritati ci furtunul s-a umflat in interior. Aceasta conduce la o crestere a presiunii, iar unde a gasit loc, antigelul a iesit...
          2 Pompa de apa e dusa si scapa antigel.
          3 Radiator infundat partial. Pompa baga, termostatul lasa sa curga antigelul spre radiator, el nu poate asigura debitul, presiunea creste, si... idem pct. 1
          Furtunele, cand motorul este rece sau sta, pot fi apasate? Daca da, umflarea lor e clar din cauza presiunii prea mari. Mai verifica caloriferul. Poate e infundat. Baga caldura? Daca da... si nu este ceva din ce-am spus mai sus, este posibil sa ai probleme cu garnitura de chiulasa. Asta baga gaz, gazul iese din vasul de expansiune impreuna cu bolboci de apa... E posibil.
          Tine cont ca din mers este posibil sa nu se vada pe unde curge...
          Trebuie sa incalzesti masina pe loc si sa-i dai forja.... apoi uita-te la motor si sub ea! Stiu ca nu e vreme buna, dar nu vad alta solutie.
          Doar vazand pe unde curge poti gasi un remediu...
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Mai intai prima data verifica busonul vasului de expansiune acesta se ocupa cu reglarea presiunii din sistemul de racire.
            Mergi fara sa inchizi busonul de tot daca da apa afara ai alte probleme sau cand e rece motorul scoate busonul(nicodata cu motorul fierbinte nu scoate busonul) si dupa ce pornesti vezi daca apar bule de aer e posibil ca garnitura de chiuloasa sa fie dusa si scapa copresie in apa.

            Comment


            • #7
              Pare-se ca este vorba despre garnitura de chiuloasa! Din pacate este posibil sa fi fost chiar vina mea caci am tot pornit-o cu spray inainte de a fi reparat pompa si injectoarele, iar detonatiile i-au venit de hac. Garnitura nu cred ca este scumpa insa manopera este cu siguranta o mica avere caci se scoate motorul afara!

              Comment


              • #8
                Nu ca te-as incuraja sa dai singur motorul jos, insa depinde unde mergi pentru operatiunea asta.

                Nu e chiar o avere daca nu este 90 de lei ora de manopera, ca la reprezentanta...

                Comment


                • #9
                  La care reprezentanta e 90, ca la Ploiesti e 170?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stefanivlad View Post
                    Nu ca te-as incuraja sa dai singur motorul jos, insa depinde unde mergi pentru operatiunea asta.

                    Nu e chiar o avere daca nu este 90 de lei ora de manopera, ca la reprezentanta...
                    Nu stiu cat de greu pare pentru voi, dar eu la benzinar am dat singurel motorul "jos"( nu definitiv, l-am lasat agatat in 2 suruburi). Problema apare la montarea lui, fiind necesara o platforma hidraulica cu care sa-l poti ridica si pozitiona la prinderea cadrului pe caroserie.
                    Asta offtopic, acum revenind la problema discutata, eu sunt de parere ca se poate da chiulasa jos si cu motorul montat, eventual doar coborat pentru spatiu mai mult(daca e nevoie).
                    Toate cele bune!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Salut,

                      Ai verificat daca toate racordurile de pe motor sunt fierbinti si inclusiv radiatorul pana jos?
                      Daca demontezi chiulasa si garnitura este buna nu te aventura degeaba sa mai remontezi chiulasa deoarece are fisura interna si se deschide numai la temperatura mai ridicata.
                      Atentie,viata nu are ...roata de rezerva.

                      Comment


                      • #12
                        Problema se agraveaza se pare si deja scoate bule serioase si nori de fum alb. Porneste greu dimineata, probabil fiindca intra antigel in camera de ardere. In final dau jos motorul ca nu am incotro. Ma gandeam sa schimb motorul cu totul.

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred ca o inlocuire de chiulasa e mai durabila decat inlocuirea motorului.Ce garantie ai ca dupa 30 000km nu se buleste si la ala garnitura.?

                          Comment


                          • #14
                            Sunt de acord cu Mihai....asa e mult mai "safe"

                            Comment


                            • #15
                              "Ma gandeam sa schimb motorul cu totul...."

                              Daca gandesti asa, cred o inlocuire de masina ar fi si mai buna!
                              Sfatul lui Bibanu47 este insa adevarat. Verifica foarte atent garnitura de chiuloasa de pe motor.
                              Last edited by adip1962; 02-05-2013, 14:44 PM.
                              Chiar imi place masinuta asta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF