Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Spuma ulei???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spuma ulei???

    Hai sa ma plang si eu, ca prea am fost mandru.Bine, in ideea de a afla daca a mai patit cineva asa ceva din cauza frigului la ragaliile astea de A class.
    Am schimbat marca uleiului, am trecut la LIQUI Moly Super Leichlauf 10-w40.Super multumit pana a dat frigul, si de aceea intreb sa va verificati si voi poate manifesta aceleasi simptome deoarece am mai intalnit fenomenul si la alte masini.
    Nu am spalat motorul cu solutii miraculoase, pur si simplu l-am lasat pe cel vechi sa se scurga ~1ora.
    Acum dupa 2000km m-am trezit cu spuma pe motul in care turnam ulei(nu si pe capac,acolo am uneori putin condens), si pe motul acela de langa clapeta de acceleratie in care se racordeaza acel furtun cotit.
    Spuma este bej spre alb.
    Uleiul pe joja este la nivelul masurat la schimb, fara a prezenta vreo urma de spuma.
    Apa e la locul ei.
    Iarna trecuta nu am sesizat asa ceva la ragalia mea*nici nu am verificat ) si de aceea inclin sa cred ca ori este din cauza contaminarii uleiului nou cu resturi din cel vechi, fiind marci diferite, ori este din cauza frigului.
    Fenomenul apare cel mai des din cauza frigului la masinile ce fac drumuri scurte; eu merg 2 drumuri a 5km zilnic.
    Ia vedeti la voi cum sta treaba??
    Oricum sambata fac schimbul de ulei, tot cu ultima marca, daca vine comanda, sa am siguranta ca nu infund filtrul epurator la cati km fac eu....

    PS: ultima data cand am verificat nivelul de lichide nu era spuma, acum 2 weekenduri.
    Last edited by flavyus1987; 12-13-2012, 20:49 PM.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Salutare Flaviu!
    Aia nu e spuma. E emulsie, adica un amestec de doua substante insolubile una in cealalta. In cazul de fata, apa(condens) + vapori de ulei. Asa am gasit si eu furtunasul ala si clapeta de acceleratie cand am luat masina. Erau pline. Din cate am citit( parca pe aclassinfo), uleiul ar fi de vina si o rezolvare ar fi schimbul de ulei mai des.
    Eu am ales Castrol ca ulei si sincer sa fiu, nici picatura de emulsie nu mai am, clapeta de acceleratie e curata ca lacrima.
    Ce numesti tu filtru epurator Flaviu? Benzinarele nu poseda asa minunatie de piesa!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Mai incerc o data Liqui Moly daca ajunge maine sau sambata, sa fiu sigur ca e uleiul pur, fara resturi de la cel vechi.Daca tot face figuri ori revin la Mobil1 ori trec si eu la Castrol.
      Am trecut la Liqui Moly deoarece nu am intalnit pe nici un bidon ca fiind de origine China sau UE; scrie Germania.
      Plus de asta nu am citit nicaieri vorbe de rau despre acest ulei, pe cand despre Mobil1 si Castrol...parerile sunt impartite. "Cate gospodine atatea retete."
      Chestia e caci cu acest ulei motorul e silentios, creste repede in turatie. O fi doar o impresie, dar am sesizat acestea de la prima cheie.
      Ramane de vazut...
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Si eu m-am intors la Mobil 1, dupa ce anul in curs am avut Castrol Edge TD, Liqui Moly 10w 40 MOS2, iarasi Castrol Edge TD. Am cumparat deja Mobil 1 ESP 5w30, cand s-o mai lasa caldura il schimb.
        LM n-a fost rau, insa l-am gasit pe buza turbinei, ceea ce mi-a dat de gandit.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Salutari Flavius. Stai linistit ca nu este nici o problema, ti-a explicat Laur exact din ce cauza se intampla asa ceva. Eu iarna trecuta fortat de imprejurari sa plec repede de pe loc, nu am mai incalzit masina cum fac de obicei si dupa cca 3 km mi-a aruncat tot uleiul pe la joja.O cauza probabila a acestui fenomen a fost inghetarea furtunui care iasa din capacul culbultorilor si intra in admisie, (are 2 coturi la 90 grade) si gasezele care se formeaza in baie nu au mai avut pe unde sa iasa, sa facut presiune care trebuia sa iasa pe undeva si a ales ....joja. Am bagat ulei ce am gasit sa reusesc sa ajung acasa ( cel mai ieftin de la petrom) Cand am ajuns la service sa fac schimbul de ulei, tot uleiul din motor era....emulsie. "Meseriasii" si-au dat cu parerea ca este garnitura de chiuloasa arsa. Antigelul fiind la nivel, nu am crezut asa ceva.Sa fiu sigur ca nu este garnitura, am facut totusi schimbul, dar cu acelasi ulei ieftin de la petrom si am urmarit in decursul unei saptamani ( aprox. 300km ) rezultatul fiind cam acelasi, doar ca de data asta nu mai avea culoarea chiar atat de deschisa.Concluzia a fost incompatibilitatea dintre uleiuri plus condensul care se formeaza in anotimpul rece.
          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

          Comment


          • #6
            Am avut vreo 6 masini, iar la sfatul unui mecanic, la toate am folosit ca ulei mobil 1, chiar daca producatorii dadeau o alta marca. Nu am mai avut niciodata probleme. Nicio spuma, iar motorul mergea mult mai silentios. Mi-am luat A140 si am bagat castrol... una din cele mai tari specificatii. De abia astept sa vina primavara sa trec din nou pe mobil 1.
            Cam asta-i parerea mea.
            1. Conduc de o gramada de timp si am trecut prin multe... Daca pe joja nu ai lichidul crescut, nu ai probleme. Spuma de pe capac, chiar si gri poate insemna eventual, ca uleiul tau nu este cel mai bun.
            2 Functie de nr. de km, un mecanic destept sau un magazin destept iti recomanda o marca de ulei cu o anume vascozitate. Mereu mai adauga vreo 25-50000 km in plus la km din bord cand ceri uleiul... ca nu stii cati km a avut masina...
            ps. Mobil 1 la bidon e facut in Belgia...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Flaviu, azi, dupa vreo 15 minute de functionare a motorului la - 8 grade, am scos capacul de la ulei. Cel mare... Urat inauntru... un clei maro inchis si foarte inghetat. Cel mai rau erau insa picaturile de apa inghetate pe acel maro... si aburul care a iesit din baie cum am deschis capacul...
              Ps. acum vreo 3 luni cand am schimbat uleiul am curatat acel capac.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #8
                Au racit mititelele, au si ele muci pe vremea aceasta
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Am mai postat explicatia spumei.
                  Pur si simplu, ati cumparat ulei DE SPALARE. Pe post de ulei normal.
                  Cand am patit asta, am renuntat la Shell. Niciodata la VALVOLINE nu am patit asa ceva.

                  Comment


                  • #10
                    Salutari!
                    Mi-am luat A140 si am bagat castrol... una din cele mai tari specificatii. De abia astept sa vina primavara sa trec din nou pe mobil 1.
                    Da' cu ce te-a suparat Castrol?
                    Eu folosesc Castrol( prima data SLX, apoi am trecut pe Magnatec) de cand am luat masina si sunt foarte multumit. Clapeta de acceleratie nu are urma de emulsii si nici pe capacul gatului de umplere nu am gasit nimic. Doar cateva picaturi de apa razlete.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Eu am spus doar ce am patit si ce am facut. Ca sfat.
                      Nu primesc bani de la Valvoline. Doar respect obiceiul bosorogesc: ceva de uns? Da-mi o valvolina!
                      Intrebarea era alta: ceva despre spuma.
                      Pacat de experienta matale.
                      Last edited by epurare_coco; 12-14-2012, 19:03 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Da nea' Coco, am inteles perfect ce ai spus. Dar nu inteleg totusi cui te adresezi?!?!
                        Scuze colegilor pentru OFF.
                        Seara faina!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Salutari!

                          Da' cu ce te-a suparat Castrol?
                          Eu folosesc Castrol( prima data SLX, apoi am trecut pe Magnatec) de cand am luat masina si sunt foarte multumit. Clapeta de acceleratie nu are urma de emulsii si nici pe capacul gatului de umplere nu am gasit nimic. Doar cateva picaturi de apa razlete.
                          Pai... ce sa ma supere? Nu pot spune ca sunt suparat, dar... in principiu, este vorba de experientele mele cu mobil 1 de pe motoarele pe benzina si diesel pe care le-am avut.
                          1. Niciodata nu am avut picaturi de apa pe acel capac. Sau ori fi fost, dar cand controlam eu... nu erau! Apoi... am depasit de nenumarate ori cei 10000 km recomandati de mecanici. La 15000... era inca bun.
                          2. Zgomotul motorului. Acelasi motor cu mobil 1, fata de castrol, facea mult mai putin zgomot si parca mergea mai bine.
                          3 Si ultima - cand 3 mecanici iti spun sa folosesti mobil 1 (atentie! cumparat de tine, nu pus in service din butoi... si daca e posibil din cel belgian), inclin sa le dau dreptate.
                          Ps. cred ca magnatec am si eu, dar nu mai stiu pe langa 10w40 ce alte specificatii are, doar ca a costat o gramada de bani...
                          Cam asta e.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Pai tocmai din cauza faptului ca mobil1 nu il gasesc mereu ca fiind fabricat in Belgia, am schimbat marca.
                            Cu cel fabricat in turcia cum treceam de 8000km, incepeau tacanelile alea urate la rece,pe cand cu cel fabricat in Belgia am trecut de 10000km.

                            Va doresc o zi frumoasa tuturor!
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Si eu am gasit aceasta Mazga galbuie pe buson si in interiorul conductei de la buson.... si pe joja... dar dupa ce le am curatat vad ca nu a mai aparut.... cred ca a fost un conflict de ulei mai vechi sau filtru ulei neschimbat....

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF