Hai sa ma plang si eu, ca prea am fost mandru.Bine, in ideea de a afla daca a mai patit cineva asa ceva din cauza frigului la ragaliile astea de A class.
Am schimbat marca uleiului, am trecut la LIQUI Moly Super Leichlauf 10-w40.Super multumit pana a dat frigul, si de aceea intreb sa va verificati si voi poate manifesta aceleasi simptome deoarece am mai intalnit fenomenul si la alte masini.
Nu am spalat motorul cu solutii miraculoase, pur si simplu l-am lasat pe cel vechi sa se scurga ~1ora.
Acum dupa 2000km m-am trezit cu spuma pe motul in care turnam ulei(nu si pe capac,acolo am uneori putin condens), si pe motul acela de langa clapeta de acceleratie in care se racordeaza acel furtun cotit.
Spuma este bej spre alb.
Uleiul pe joja este la nivelul masurat la schimb, fara a prezenta vreo urma de spuma.
Apa e la locul ei.
Iarna trecuta nu am sesizat asa ceva la ragalia mea*nici nu am verificat
) si de aceea inclin sa cred ca ori este din cauza contaminarii uleiului nou cu resturi din cel vechi, fiind marci diferite, ori este din cauza frigului.
Fenomenul apare cel mai des din cauza frigului la masinile ce fac drumuri scurte; eu merg 2 drumuri a 5km zilnic.
Ia vedeti la voi cum sta treaba??
Oricum sambata fac schimbul de ulei, tot cu ultima marca, daca vine comanda, sa am siguranta ca nu infund filtrul epurator la cati km fac eu....
PS: ultima data cand am verificat nivelul de lichide nu era spuma, acum 2 weekenduri.
Am schimbat marca uleiului, am trecut la LIQUI Moly Super Leichlauf 10-w40.Super multumit pana a dat frigul, si de aceea intreb sa va verificati si voi poate manifesta aceleasi simptome deoarece am mai intalnit fenomenul si la alte masini.
Nu am spalat motorul cu solutii miraculoase, pur si simplu l-am lasat pe cel vechi sa se scurga ~1ora.
Acum dupa 2000km m-am trezit cu spuma pe motul in care turnam ulei(nu si pe capac,acolo am uneori putin condens), si pe motul acela de langa clapeta de acceleratie in care se racordeaza acel furtun cotit.
Spuma este bej spre alb.
Uleiul pe joja este la nivelul masurat la schimb, fara a prezenta vreo urma de spuma.
Apa e la locul ei.
Iarna trecuta nu am sesizat asa ceva la ragalia mea*nici nu am verificat

Fenomenul apare cel mai des din cauza frigului la masinile ce fac drumuri scurte; eu merg 2 drumuri a 5km zilnic.
Ia vedeti la voi cum sta treaba??
Oricum sambata fac schimbul de ulei, tot cu ultima marca, daca vine comanda, sa am siguranta ca nu infund filtrul epurator la cati km fac eu....
PS: ultima data cand am verificat nivelul de lichide nu era spuma, acum 2 weekenduri.
Comment