Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Rulmenți SKF zice mecanicul că ar fi buni. Rulmentul de la ambreiajul de la compresor cică e ceva mai special (dublu sau ceva de genul, n-am înțeles prea bine). Îs undeva sub 100 lei.

    Ieri a "operat-o" și pe a mea Filozofie mare nu-i (să nu se înțeleagă că-i contest abilitățile mecanicului) dar contează și sculele. Avea niște inelare cu clicket, perfect drepte și lungi. Într-o jumătate de oră era gata. Mai mult am stat până s-a răcit motorul și a ascultat fiecare rolă în parte (are ceva stetoscop, e al dracului de chițibușar) + batjocura că am rupt cureaua. Acuma se aude altceva. Pompa de apă. Altă fericire.

    @Nedved ziceai să dai la automat scurt ca să vezi dacă e așezată bine cureaua. Am mers mai departe cu un șurub de 17 băgat în locașul de la fulia de pe vibrochen și cu două piulițe în capăt merge angrenat cu o clicketul (n-am imbus, am improvizat). E un moment când merge destul de greu, dar sincer mă așteptam să aibe compresie mai bună. De sub ea am reușit să învârt motorul cu metoda asta de am derulat cureaua de câteva ori. M-au cam trecut apele că pe fulia de la vibrochen rămâne un spațiu de cca 2mm între partea dinspre motor a fuliei și cureaua vieții. Am crezut că am pus-o iar pe lângă și o fac fâșii.

    Știu că sună aiurea, după ce i-am pus cureaua m-am dus cu ea la mecanic să-i schimbe rolele Oricum cel mai important e că sună altfel. Bâzâitul ăla mă zgâria pe ceea ce unii numesc creier A si încă ceva. Luați-vă ochelari d-ăia de protecție că vă cad tot felul de bâzdâgănii de pe sub în ochi. Și nu-i distractiv deloc. Și mai trebuie și ceva lampă. Pe mine ridicatul capotei nu m-a ajutat. Poate-s eu mai orbete.

    Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus. Și nu în ultimul rând multumesc LauLaur și Nedved pentru sfaturi acum am iar gărgăriță de birjărit.

    Toate cele bune.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #62
      Rulmentul de la ambreiajul de la compresor cică e ceva mai special
      Compresorul de pe A Class nu are ambreiaj!
      Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus
      Aia cu vorbele de duh si sfintii din calendar? . In fine, bine ca s-a rezolvat. Data viitoare sti exact ce ai de facut, fara emotii. Nu conteaza prea mult cureaua rupta, important este ca ai reusit cu a doua! Well done!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #63
        Cuplaj, ambreiaj, dracu să le pieptene. E ceva șmecherie acolo că altfel nu s-ar putea învârti și în sarcină și decuplat. A zis să-i dau pace după ce le-a ascultat. Nu mi-am bătut capul deocamdată să văd ce-i pe acolo, dacă mecanicul zice că încă e în regulă. Oricum eu nu cuplez / decuplez clima decât la ralanti. N-are sens să le forțez aiurea, compresorul pare să opună destulă rezistență.

        Cureaua se montează cum ai zis mai sus. Problema mea e că încă nu realizez unde naiba am greșit. Cel mai probabil n-am pus-o bine pe fulia de la vibrochen, sau nu s-a așezat întinzătorul cum trebuie, a patinat când am dat la cheie și aia a fost. Dar cum ai zis mai sus, totul e bine când se termină cu bine. Mecanicul avea o cheie de 15 "pregătită" pentru întinzător. Eu l-am "convins" tot cu levierul și cricul hidraulic. Totuși vă recomand să dați niște ture cum am făcut eu cu un imbus / șurub și să rotiți motorul, pâna sunteți siguri că e pusă exact cum trebuie. Cel puțin la benzinare ar trebui să meargă ușor. La diesel mă gândesc ca e mai dificil din cauza compresiei.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #64
          La mine buba a fost până la urmă rulmentul compresorului AC.... 120 ron.... Dimensiunea 52x35x12 dacă nu ma înșel.... 100 ron manopera celui care l-a schimbat și 200 celor de la service cere l-au demontat/montat! Cam scump halatul pentru un rahat de rulment dar sa speram ca nu trebuie prea curând repetată operațiunea!

          Comment


          • #65
            Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

            Fi amabil,te rog,si detaliaza toata operatiunea de schimbare a rulmentului.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Cureaua se montează cum ai zis mai sus. Problema mea e că încă nu realizez unde naiba am greșit. Cel mai probabil n-am pus-o bine pe fulia de la vibrochen, sau nu s-a așezat întinzătorul cum trebuie, a patinat când am dat la cheie și aia a fost
              Eh, se intampla... Era s-o comit si eu cu fulia de la alternator. Norocul meu a fost ca am obiceiul sa verific de doua ori dupa ce termin orice lucru. Cu o lanterna puternica, verific asezarea curelei pe fiecare fulie.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Originally posted by nituionutdaniel View Post
                Fi amabil,te rog,si detaliaza toata operatiunea de schimbare a rulmentului.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Salut...nu stiu ce sa detaliez pentru ca nu l-am schimbat eu... la un service au demontat compresorul dupa ce au scos freonul ... iar un nene cu atelier a schimbat rulmentul la compresor... din cate am observat cea mai dificila parte a "operatiei" a fost demontarea/montarea curelei de transmisie.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF