Rulmenți SKF zice mecanicul că ar fi buni. Rulmentul de la ambreiajul de la compresor cică e ceva mai special (dublu sau ceva de genul, n-am înțeles prea bine). Îs undeva sub 100 lei.
Ieri a "operat-o" și pe a mea
Filozofie mare nu-i (să nu se înțeleagă că-i contest abilitățile mecanicului) dar contează și sculele. Avea niște inelare cu clicket, perfect drepte și lungi. Într-o jumătate de oră era gata. Mai mult am stat până s-a răcit motorul și a ascultat fiecare rolă în parte (are ceva stetoscop, e al dracului de chițibușar) + batjocura că am rupt cureaua. Acuma se aude altceva. Pompa de apă. Altă fericire.
@Nedved ziceai să dai la automat scurt ca să vezi dacă e așezată bine cureaua. Am mers mai departe cu un șurub de 17 băgat în locașul de la fulia de pe vibrochen și cu două piulițe în capăt merge angrenat cu o clicketul (n-am imbus, am improvizat). E un moment când merge destul de greu, dar sincer mă așteptam să aibe compresie mai bună. De sub ea am reușit să învârt motorul cu metoda asta de am derulat cureaua de câteva ori. M-au cam trecut apele că pe fulia de la vibrochen rămâne un spațiu de cca 2mm între partea dinspre motor a fuliei și cureaua vieții. Am crezut că am pus-o iar pe lângă și o fac fâșii.
Știu că sună aiurea, după ce i-am pus cureaua m-am dus cu ea la mecanic să-i schimbe rolele
Oricum cel mai important e că sună altfel. Bâzâitul ăla mă zgâria pe ceea ce unii numesc creier
A si încă ceva. Luați-vă ochelari d-ăia de protecție că vă cad tot felul de bâzdâgănii de pe sub în ochi. Și nu-i distractiv deloc. Și mai trebuie și ceva lampă. Pe mine ridicatul capotei nu m-a ajutat. Poate-s eu mai orbete.
Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus. Și nu în ultimul rând multumesc LauLaur și Nedved pentru sfaturi acum am iar gărgăriță de birjărit.
Toate cele bune.
Ieri a "operat-o" și pe a mea

@Nedved ziceai să dai la automat scurt ca să vezi dacă e așezată bine cureaua. Am mers mai departe cu un șurub de 17 băgat în locașul de la fulia de pe vibrochen și cu două piulițe în capăt merge angrenat cu o clicketul (n-am imbus, am improvizat). E un moment când merge destul de greu, dar sincer mă așteptam să aibe compresie mai bună. De sub ea am reușit să învârt motorul cu metoda asta de am derulat cureaua de câteva ori. M-au cam trecut apele că pe fulia de la vibrochen rămâne un spațiu de cca 2mm între partea dinspre motor a fuliei și cureaua vieții. Am crezut că am pus-o iar pe lângă și o fac fâșii.
Știu că sună aiurea, după ce i-am pus cureaua m-am dus cu ea la mecanic să-i schimbe rolele


Poze n-am mai făcut ca eram și mânjit și operațiunea e descrisă de LauLaur mai sus. Și nu în ultimul rând multumesc LauLaur și Nedved pentru sfaturi acum am iar gărgăriță de birjărit.
Toate cele bune.
Comment