Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va salut!

    Intorsatura de situatie!

    Am schimbat rolele si cureaua de acesorii si alternatorul tot nu merge!
    Asa ca am adus masina acasa si am inceput sa demontez la ea incercand sa dau jos alternatorul sa ma duc cu el la cineva specializat pentru a il repara!
    am desfacut toate suruburile vizibile, am dat cureaua jos , am desfacut compresorul de la Ac si alternatorul tot nu iese! aveti idee in ce mai poate tine? nu am vrut sa il fortez! ms

    PS: zgomotul ciudat pe care il aveam si il am in masina nu este de la alternator, ci de la rulmentul compresorului de Ac!

    Astept daca are cineva cumva vreo schema cu demontarea alternatorului sau ceva de genul sa imi pot da seama in ce anume mai tine....

    Va multumesc

    Comment


    • #17
      Salut, am reusit sa dau jos cureaua, compresorul de aer, am desfacut toate suruburile de jos de la alternator se misca dar nu il pot scoate... l am verificat pe masina si nu merge greu , joc sau altele... cred ca sunt carbunii sau puntea de diode! are cineva vreo schema cum pot scoate alternatorul de acolo? ms

      Comment


      • #18
        Desfaci AC, il atarni cu o sarma si mai ai 2 suruburi.Spor.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Exact asa am facut, am demontat toate suruburile compresorului , l am atarnat acolo cu ceva sa nu imi pice in cap, imediat dupa Compresor alternatorul are 2 suruburi lungi, le am demontat si pe alea si tot nu iese.... daca targ mai tare in jos mi-e sa nu rup ceva pe acolo, firele la care e conectat etc.... se misca stanga/dreapta dar in jos nu merge sa il scot... trag mai tare ? sau cum? ms

          Comment


          • #20
            re:

            Cred ca am rezolvat misterioasa problema.... pe langa cele 2 suruburi de jos mai are unul sus aproape de role care nu cred ca am cum sa il desfac.... am atasat o poza! va multumesc!
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Folosesti prelungitor scurt si crichet.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Da, am gasit intr un final un tutorial foarte interesant! si am vazut ca are foarte multe chestii interesante pe acolo! este vorba de : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm foarte detaliat, foarte multe poze, explicatii etc... va multumesc si voua pentru rabdare! stima

                Comment


                • #23
                  Problema rezolvata!

                  Am deomontat alternatorul , l am dus la reparat la o firma specializata, problema a fost : Carbunii , Colectorii , Periile si Rulmenii cost total - 230 ron!

                  l am montat si acum numai am probleme cu incarcarea insa mi a ramas un vajait strident de la rulmentul compresorului de la ac insa il voi schimba in primavara !

                  nu este o opratiune foartea grea demontarea si montarea compresorului + alternator , cures si role.... am stat langa mecanic si este foarte simplu de pus cureaua!


                  Pe viitor cine are probleme va pot ajuta! stima

                  Comment


                  • #24
                    Dupa cum povestesti inseamna ca ai pus si tu osul la treaba Asa se invata.
                    Vajait la AC mi-a aparut si mie de cand s-a lasat frigul, dar se manifesta in felul urmator:
                    -cand merg cu caldura pornita si EC aprins, are momente scurte cand apare 1-3secunde, si apoi dispare;
                    -cand am caldura pornita si compresorul pornit(adica EC stins) nu se manifesta deloc.
                    Reparatia la compresor se pare ca poate fi facuta cu el atarnand.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      Da, nu e foarte costisitoare.... am stat cu mecanicul si am vorbit destul despre masina si a zis ca sa ma duc oricand am chef sa il schimbam ca nu este mare greutate, nu trebuie dat jos dupa masina sau golita instalatia de Freon!

                      La tine e faza de inceput .... la mine face continuu oricum decand am schimbat rulmentii alternatorului e alta treaba... e mult mai liniste, dar si sunetul compresorului este asemanator....

                      nu afecteaza cu nimic... doar ca la vara nu va mai da randament AC daca nu il voi schimba....! Am avut pana acum cateva masinii si cam la fiiecare masina am schimbat ceva diferit si am idee de cateceva pe la ele, mi a placut sa desfac eu uneori ma apuca desfacutul si noaptea sa vad eu ce si cum.... spre exemplu am dat jos alternatorul acum 3 zile noaptea pe la 11 singur in garaj cu usile deschise... frig ..... auuuu)) si am rezolvat treaba.... nu sunt genul care sa dau banii si sa nu am habar de ce a avut masina...

                      Comment


                      • #26
                        Si cati ca tine, care sar noaptea din bat ca le-a mai cacat mintea o idee si dau fuga la masina ))))
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Acum mi-a aparut si mie problema descrisa mai sus.

                          De cateva zie am auzit scartait pe partea dreapta, banuiam cureaua sau niste rulmenti.

                          Am fost la mecanic si am programat pe luni o verificare, dar in week-end si-a dat duhul.
                          Am auzit un pocnet si mi-a aparut bateria in bord bateria, n-a mai mers caldura si volanul mergea greu (nu mai mergea servo directia).

                          Noroc ca mai aveam 7 Km pana acasa si am ajuns cu bine.

                          Acum urmeaza investigatiile, informatiile de pe forum ma ajuta mult.

                          Comment


                          • #28
                            Mai mult ca sigur ai cureaua de accesorii rupta.





                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #29
                              Cureaua este franjuri. Am desfacut capacul si se vad bucati din ea, o rola se misca greu, cred ca asta era cauza. O sa comand curea si role.

                              Compresorul AC se misca bine, la alternaternator nu am joc, cand rotesc de fulie nu merge chiar lin dar probabil se simte frecarea cu periile. Nu as umbla la alternator, probleme cu incarcarea nu am avut.

                              Daca schimb doar cureaua si rolele trebuie sa demontez compresorul AC si alternatorul?

                              Multumesc.

                              Comment


                              • #30
                                Nu, nu e necesar sa demontezi alternatorul sau compresorul, pentru a schimba rolele de intindere si cureaua.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF