Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb antigel !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc pentru ajutor. Nu stiam de al doilea surub de golire. Le mai masor o data pe amindoua.

    Comment


    • #32
      Originally posted by SSpe00 View Post
      Multumesc pentru ajutor. Nu stiam de al doilea surub de golire. Le mai masor o data pe amindoua.
      Respecta ce scrie pe eticheta(50/50) si nu ai probleme.

      PS.
      Nu-l confunda cu cel pentru centrale termice.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Salut!
        Ce ne arati pe prima eticheta contrazice ceea ce ai scris mai sus:
        - nediluat cel mult -15 grade celsius;
        - diluat 1/2 cel mult - 40 grade celsius;
        Pe eticheta se specifica :
        30% antigel-70% apa-- punct de gel -15grade
        40% antigel-60% apa-- punct de gel -24grade
        50% antigel-50% apa-- punct de gel -36grade
        Deci, cu cat concentratia de glicol e mai mare cu atat punctul de inghet e mai mic. Nediluat are punctul de inghet foarte mic, nicidecum -15.
        Last edited by LauLaur; 06-12-2015, 16:35 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #34
          Scuze trebuia sa precizez ceva:

          La etilen-glicol:
          - amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -37C
          - amestec 70% antigel 30% apa - ingheata la -64C
          - amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -14C - Atentie mare.

          La propilen-glicol:
          - amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -32C
          - amestec 60% antigel 40% apa - ingheata la -47C
          - amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -57C

          A si inca ceva:
          Folosirea de antigel concentrat si nediluat duce la posibile avarii ale motorului, racirea nefacandu-se corespunzator, datorita densitatii mult mai mari a antigelului nediluat.
          Attached Files
          Last edited by valyvis10; 06-12-2015, 19:54 PM.

          Comment


          • #35
            Salutare tuturor. Acu o saptamana m-am hotarat sa schimb termostatul, si am zis sa-mi schimb si antigelul, pentru a nu completa peste cel vechi. Cel vechi era de culoare galbena inchisa. De pe la magazine mi s-a recomandat sa pun "de-ala roz ca e fara silicati si e pentru radiatoare de-aluminiu, si e cel mai antigel, bla bla bla", dar am zis NU.
            In primul rand, manualul masinii nu specifica un anumit tip, ci doar "anticoroziv". In al doilea rand trebuie sa aiba normele MB 325.0/325.2 sau MB 0009890825/10.
            Pe piata am observat ca se gasesc o sumedenie de antigeluri, dar nu au aceaste norme. Cu specificatiile dorite de mine am avut de ales intre SWAG, Febi si HEPU. Am mers pe HEPU albastru care are aceste specificatii.
            In link-ul urmator este catalogul celor de la HEPU unde sunt toate tipurile de antigel produse si comercializate de ei. http://www.hepu.de/cms/controls/docu...er.aspx?ID=221
            Eu din pacate nu am reusit sa desfac surubul pentru a scoate si apa din blocul motor. Am pus 1 litru de antigel si 0,5 apa, apoi am completat cu solutie combinata 50%/50%.
            La urma urmei, fiecare pune ce vrea, dar eu unul am vrut sa respect normele.
            W168 or nothing!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF