Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb antigel !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutzxp87 View Post
    Pfff o groaza de raspunsuri din toate partile multumesc mult la toti . Este si asta o idee sa bag seringa la congelator , dar testul de concentratie chiar nu stiu cu ce se face . si astazi m-am uitat si la busonul de evacuarea lichidului de racire si cred ca tre sa dau scutul jos.asa e ?
    Dihania de testare este asemanatoare si pentru antigel si pentru lichidul din acumulator. Costa intre 7 - 8 lei ron.
    Maine trimit foto cu cele doua dihanii.
    Analiza cost-beneficiu/niste ani o faci matale!

    Comment


    • #17
      Scuze.
      Cauta test antigel concentratie pe goagla si gasesti ce vrei si ce nu vrei. Vezi chestiile alea cu para de cauciuc in capat. Ca a venit sezonul rece, derbedeii au facut pretul la 12-14 lei-ron.

      Comment


      • #18
        Se numeste densimetru si arata ca o eprubeta cu o bila de cauciuc in cap; are in interior o "pluta" care in functie de concetratie se ridica sau coboara.
        Era 25lei in Carrefure, dar erau 2 la set: baterie si antigel.
        Eu am -43grC
        Attached Files
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Merci. M-ai salvat sa fac fotografii.
          Daca are acumulator capsulat nu merita sa le cumpere pe amandoua.
          Problema mea vis-a-vis de problema este: eu nu-mi permit sa platesc chestii ca le pot face singur.

          Comment


          • #20
            Multumesc pt raspunsuri si pt poze.problema este ca eu sunt in Italia si nu stiu daca gasesc densimetru pe la astia....si ca sa fiu mai sigur deja am cumparat antigel gata preparat pt - 20 de grade dar cred ca pana la urma tot la service ma duc ca la mine ca sa ajung la busonul de golire tre sa dau scutul jos...

            Comment


            • #21
              Apropo stiti cum arata o pompa de apa cu corp de aluminiu atacat de antigel/apa??
              Ca branza mucegaita rontaita de soareci, si curge pe la toate incheieturile.
              Sa il speri putin pe colegu'
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                asta se intampla daca il schimbi rar nu ?

                Comment


                • #23
                  Nu este chiar asa de grav.
                  Oxidarea accentuata apare doar in prezenta aerului. Adica mai excesiv la exterior.
                  Atata timp cat exista ceva lichid in circuit, nu sunt probleme.
                  Doar corpul de aluminiu MB nu este asa de prost ca cele de la dacie.
                  Trebuie sa cauti DOAR lichid cu mentiunea: NONCOROZIV PT. AL(uminiu). Poate in Italia sa se gaseasca ceva serios.
                  Eu am efectuat pregatirea de iarna. Temperatura antigel - 34grd. Se uita deseori ca daca afara sunt - 20grdC, temperatura fieroaicelor este -26grdC.
                  Am pus si cele 4 specialitati de Dura-Lube- conditionator de metale.
                  (Poate sa vina iarna. Nu ma doare daca ploua. Am palarie noua!).

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by flavyus1987 View Post
                    Se numeste densimetru si arata ca o eprubeta cu o bila de cauciuc in cap; are in interior o "pluta" care in functie de concetratie se ridica sau coboara.
                    Era 25lei in Carrefure, dar erau 2 la set: baterie si antigel.
                    Eu am -43grC
                    Atentie Flaviu! Daca este densimetrul de dinainte de '89.. (cel din poza atasata - este desfacut ca sa se vada mai bine) rezultatele obtinute sunt influentate de temperatura lichidului de racire. Din acest motiv sunt 2 scale pe una fiind un termometru. In general, producatorii au o scara de echivalente publicata. In general.

                    Felicitari lui GMihai24 pentru descrierea foarte pertinenta din link-ul http://www.clubmercedes.ro/despre-an...ol-t31105.html
                    Attached Files
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #25
                      Densimetrele (cel putin cele care se gasesc acum in comert, cu două scale, una verde si una alba, pentru antigel rece si respectiv fierbinte) mint, sunt extrem de imprecise. daca faceti 4-5 teste veti vedea ca diferentele intre masuratori sunt intr-o plaja de 6-8 grade. Am si eu densimetru, are si prietenul fiicei mele, ambele sunt numai bune de aruncat. Acelasi lichid de racire, masurat cu cele doua „scule” chiar zilele trecute, a dat valori de -17 și -22 de grade C. După care mă iau? Sunt niste porcarii fara nicio legatura cu ceea ce se cheama instrument de masura.
                      Mai concludent este congelatorul, al meu este in stare să produca -22 de grade, si daca antigelul ramâne lichid dupa o noapte, sunt mai linistit decât dacă-l masor cu densimetrul ăla infect. Dar, fiecare procedează cum doreste.

                      Comment


                      • #26
                        Eu am masurat la un prieten la garaj.Merg pe mana lui deoarece stiu ce scule cumpara si cat investeste in ele.
                        Cel mai sigur a se pune antigel in concentratie mai mare si gata
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Buna ziua la toata lumea. Am inercat sa schimb antigelul si in loc sa iasa 5,5 litri au iesit doar 2,5 litri. De si unde este buba ?

                          Comment


                          • #28
                            Mentionez, am un MB din 1998 pe benzina de 1400 cc. Am complectat doar cu antigel. Cel scos, masurat cu densimetru, cel mult 15 grade.

                            Comment


                            • #29
                              Ziua buna!
                              Nu s-a golit instalatia, de-asta a iesit doar atat.
                              Radiatorul are un dop, dedesubt pe partea din dreapta a masinii iar blocul motor unul in spatele galeriei de evacuare.


                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by SSpe00 View Post
                                Mentionez, am un MB din 1998 pe benzina de 1400 cc. Am complectat doar cu antigel. Cel scos, masurat cu densimetru, cel mult 15 grade.
                                Parca pe bidonul de antigel concentrat scrie asa:

                                - nediluat cel mult -15 grade celsius;
                                - diluat 1/2 cel mult - 40 grade celsius;

                                Nu stiu ce ai masurat cu densimetrul dar cel nediluat are pragul de inghet mai mic decat cel diluat 1/2.
                                Citeste pe bidon o sa ai o surpriza.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF