Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb antigel !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimb antigel !

    Salutare la toti.Am un Mercedes A 170 CDI din 2002 si as vrea sa ii schimb antigelul.Am cautatt pe aici pe forum si am inteles ca ar fi o chestie ca antigelul sa fie verde si nu galben etc...care ma poate ajuta si pe mn cu ce tip de antigel trebuie sa bag si cum fac schimbul ( pe unde se da drumul , pe unde se aieriseste instalatia ) , ca o metoda cu scoaterea furtunului de la radiator o stiu dar ma gandesc poate e alta mai buna.Multumesc !

  • #2
    Cantitatea necesara de lichid de racire este de 5,7 litri.Evacuarea lichidului de racire se face pe aici..... , , tipul de antigel din pacate nu stiu sa ti-l spun. Poate cunoaste altcineva ce tip de antigel trebuie folosit. Aerisirea dupa cate stiu se face automat.
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #3
      Ok liviu multumesc mult pt ajutor.o sa ma apuc de treaba.multa sanatate si numai bine

      Comment


      • #4
        Antigel rosu obligatoriu ! pe acolo se goleste instalatia ! dupa ce dai drumul la antigel strangi busonul bine ,umpli vasul pornesti motorul si dupa tot completezi ! atentie ca sa intre apa si in radiator trebuie sa ajunga apa la 90 grade sa deschida termostaul ! deci trebuie lasata pornita cel putin 20 minute .Pui 3 litri de antigel concentrat si restu apa distilata iar dupa verifici cu un densimetru la cate grade este ,sa nu pui doar antigel concentrat ca dupa mananca furtunele si garniturile
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          ok multumesc mult alex.dar pot sa cumpar antigel deja gata preparat nu ?

          Comment


          • #6
            De ce vrei neaparat sa schimbi antigelul? Are ceva?
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Nu are nimic.Doar ca a fost schimbat anul trecut si deja si-a facut datoria,am mers un an cu el si acum ca vine iarna vreau sa il schimb ca sigur si-a pierdut din proprietati si imi este teama sa nu inghete

              Comment


              • #8
                Pai nu-i mai simplu si ieftin sa-i faci un test de concentratie? Pe acelasi cilindru ai si concentratia si temperatura minima. Mai scazuta de -30grd, mai adaugi 1l concentrat si poti merge la pol (N sau S).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionutzxp87 View Post
                  Nu are nimic.Doar ca a fost schimbat anul trecut si deja si-a facut datoria,am mers un an cu el si acum ca vine iarna vreau sa il schimb ca sigur si-a pierdut din proprietati si imi este teama sa nu inghete
                  De unde stii ca si-a pierdut din proprietati?

                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Pai nu-i mai simplu si ieftin sa-i faci un test de concentratie? Pe acelasi cilindru ai si concentratia si temperatura minima. Mai scazuta de -30grd, mai adaugi 1l concentrat si poti merge la pol (N sau S).
                  Iei o seringa... Il bagi in vasul de expansiune... Il umplii... Bagi seringa in congelator peste noapte! Si ai testul! (Multumiri domnului Nelu Patrascu pentru idee!)

                  Bafta si costuri minime!


                  P.S. Citeste si tu pe Forum informatiile esentiale... nu te bloca la culoarea antigelului...

                  L.E. Am mers cu antigel trei ani (trei ierni la rand) si nu a patit masina nici la -20 de grade. Ghici de ce? Antigelul nu a avut nimic... Doar am completat nivelul periodic!
                  Last edited by dan500se; 10-31-2012, 16:14 PM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Valabil daca acel congelator merge si la mai putin de -18grdC. Daca nu, testul este pentru -18grdC.
                    Iar obiectul de masurat nu cere consumabile si il ai pe viata (daca nu te enervezi si il spargi!)..

                    Comment


                    • #11
                      @ionutzxp87
                      Intreaga operatiune s-o faci cu caldura la maxim.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Pfff o groaza de raspunsuri din toate partile multumesc mult la toti . Este si asta o idee sa bag seringa la congelator , dar testul de concentratie chiar nu stiu cu ce se face . si astazi m-am uitat si la busonul de evacuarea lichidului de racire si cred ca tre sa dau scutul jos.asa e ?

                        Comment


                        • #13
                          antigelul se inlocuieste odata la 5 ani . la este inlocuit la 3 ani este suficient.
                          cercetatorii britanici , afirma ca dupa aprox 5 ani , antigelul capata proprietati acide si corodeaza aluminiul.
                          acela din poza e busonul de golire.
                          umplerea cu 3 litri de pu si completarea cu apa , e corecta. va iesi la -27 grd. este arhisuficient.
                          nu conteaza culoarea . sunt coloranti folositi la identificare producator.
                          daca are un an , nu renteaza efortul . masoara densitatea si completeaza

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ionutzxp87 View Post
                            Pfff o groaza de raspunsuri din toate partile multumesc mult la toti . Este si asta o idee sa bag seringa la congelator , dar testul de concentratie chiar nu stiu cu ce se face . si astazi m-am uitat si la busonul de evacuarea lichidului de racire si cred ca tre sa dau scutul jos.asa e ?
                            Salut!
                            Daca esti in Romania, poti merge la un service care schimba fluid de racire si pentru 5 Lei iti masoara concentratia. Anul trecut atat am platit eu.
                            Busonul, dopul, din fotografia atasata de colegul Liviu se afla pe radiator in partea de dedesubt in stanga cum privesti radiatorul. Nu cred ca ajunge scutul pana acolo.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Sal.Aici am creat un thread despre antigel, sper sa va ajute si sa va elucideze misterele lui.http://www.clubmercedes.ro/despre-an...ol-t31105.html

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF