Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pornire!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    Off Topic
    In principal la redactare s-a referit, cred, colegul/moderator Cutaresku. Nici acum nu ai respectat regula( litera mare la inceput de propozitie).
    On topic
    Ai verificat sigurantele ?
    Cheia lama iti functioneza ? Ar trebui sa ai cip si pe ea, incearc-o.
    Bafta!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      Colegilor la aceasta masina treaba e destul de incalcita stiu despre ce e vorba dar nu se poate rezolva curatand o mufa care nu oxideaza niciodata ca nu sta afara si nu e dacie ,problema e de la ymo si nu se rezolva cum credeti o interventie de asta la reprezentanta ustura rau ,plus ca nu se face batand din palme !dureaza cateva ore ! eu i-am propus colegului nostru ca il pot ajuta insa nu am mai dat nici un semn
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #18
        Ca un bun samaritean ce esti, poti lua legatura cu el prin telefon, are numarul la profil.Ori te bagi in seama de dragul de a posta pe aici ori esti profi' si ajuti colegul.Si tare curios sunt cum repari tu (Ymo) imobilizatorul.Pentru cultura generala, contactele oxideaza si in lucru nu doar la expunerea lor intemperiilor.Bafta.

        Comment


        • #19
          Deja m-a sunat colegul el ca el are nevoie de mine am vb am zis ca il ajut ! mai mult ce sa fac? daca avea nevoie urgenta ma suna ca tot am mai asteptat.Problema e complicata se citeste cu o interfata memoria din ymo se ia un cip nou si se rescrie ...ceva de genu e complicat de scris aici
          diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

          Comment


          • #20
            Pai si era greu colegu sa spui ca detii modul pentru Flash Eprom Programmer?Prin scrierea acestui mesaj '''m-a sunat colegul el ca el are nevoie de mine''' dai dovada ca nu esti profi'.Unii dintre noi chiar stim cu ce se mananca Flash-uirea.In multe cazuri chiar daca rescrii memoria si sincronizezi cheile cu pc-ul, poti intampina problema ca modulul sa nu comunice cu ECU.Deci mai trebuie sa schimbi unele componente pe placa.Intradevar sunt multe de discutat.

            Comment


            • #21
              Chill down... Discutia continua pe un ton mai calm, pajalusta.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #22
                Salut din nou! Imi cer scuze ca nu am mai posat, dar am fost plecat din localitate.
                Sotia a ajuns cu masinuta la service, tractata bineinteles. Sigurantele in regula, insa pe tester am inteles ca ar fi iesit electromotorul...Ar fi incercat baietii de la service cu curent de la alta baterie...invarte dar nu porneste. Aceeasi problema START ERROR. Cineva mi-a recomandat reprezentatnta MERCEDES BACAU. Cred ca problema vine de la transponder sau YMO...cat despre electromotor am inteles ca trebuie dat jos motorul. Mi se pare tare ciudat sa dai motorul jos ca sa ajungi la electromotor, dar dupa pozitia sa este foarte posibil sa fie asa. Ce nu au stiut cei de la service, a fost sa dea jos plasticul de sub volan. Explicatia lor a fost ca acel plastic nu are nici un surub. Oare cum se desface? Ajutati-ma!

                Comment


                • #23
                  Salut din experienta proprie pot spune ca aceesi probl cu electromotorul am intampinat o si eu si la fel mecanicii multor ateliere mi au recomandat sa dau motorul jos dar am zis ca s cu capu; solutia mea a fost sa dau admisia jos si sa tai un furtun(e furtunul ce intra in corpul pompei de apa si termostat; apoi i am pus un manson si 2 coliere) ce trecea desupra unui surub al electromotorului si implicit ingreuna scoaterea lui. La mine a fost dusa bobina; iar in ceea ce priveste start erorr am avut cand am umblat la cipul din cheie sa l clonez la brocostore operatie ce a esuat;aaa si daca invarte cum sa fie dus electromotorul? si nu cred ca i l dape tester ; spersa ii dai de cap
                  Last edited by bujor ciprian; 09-07-2012, 14:02 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Buburuza a ajuns la doctor! Va tin la curent.
                    Sa tai furtunul de care tu vorbeai mi se pare o interventie neortodoxa...Dar daca trebuie...
                    Un prieten zicea ca trebuie scos volanul ca sa ajungi la circuitele de sub volan. Astept si eu vesti mai bune.

                    Comment


                    • #25
                      Eu nu am spus sa l tai tu ci doar a fost solutia in cazul meu decat sa dau motorul jos la cererea mecanicilor,succes in rezolvarea problemei

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by magdone82 View Post
                        Salut din nou! Imi cer scuze ca nu am mai posat, dar am fost plecat din localitate.
                        Sotia a ajuns cu masinuta la service, tractata bineinteles. Sigurantele in regula, insa pe tester am inteles ca ar fi iesit electromotorul...Ar fi incercat baietii de la service cu curent de la alta baterie...invarte dar nu porneste. Aceeasi problema START ERROR. Cineva mi-a recomandat reprezentatnta MERCEDES BACAU. Cred ca problema vine de la transponder sau YMO...cat despre electromotor am inteles ca trebuie dat jos motorul. Mi se pare tare ciudat sa dai motorul jos ca sa ajungi la electromotor, dar dupa pozitia sa este foarte posibil sa fie asa. Ce nu au stiut cei de la service, a fost sa dea jos plasticul de sub volan. Explicatia lor a fost ca acel plastic nu are nici un surub. Oare cum se desface? Ajutati-ma!
                        Salutare!
                        Ca sa ajungi la transponder si la modulul DAS (Driver Authorization System) trebuie sa incepi prin a desface volanul, airbag-ul, spirala, etc. . Deschide linkul si gasesti mai multe informatii : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.50.htm . Am atasat si o fotografie in care ai si pozitionarea modulului.
                        Referitor la electromotor, el nu apare pe tester, chiar daca baietii l-au alimentat separat, fara conditiile indeplinite de modulul DAS, masina nu va porni.
                        Plasticul de sub volan iese dupa ce dai volanul jos( se observa in foto).
                        Si eu sunt de parere ca cea mai sigura varianta de rezolvare este Reprezentanta Mercedes, nu insa, din pacate si cea mai ieftina.
                        Bafta multa!
                        Attached Files
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Salutare din nou! Problema s-a rezolvat cu second - 500 lei. Calculator, imobilizator si alte doua chei. Masinuta a pornit la sfert de cheie. Mai gasisem la Iasi piese de schimb, dar la 1300 lei. toate bune si frumoase, insa la bord a ramas aprins Bas, Abs si Esp. Sa fie oare de la senzorul ax volan? Poate vreo mufa dislocata. Oricum ar fi trebuie rabdare. Sunt multe de demontat. Mii de multumiri pentru sfaturi. Faceti o treaba minunata.

                          Comment


                          • #28
                            Salut!
                            Foarte ieftina rezolvarea , ma bucura!
                            Referitor la problema aparuta:
                            Este posibil ca eroarea sa provina de la senzorul de pe axul volanului sau poate va trebui sa resetezi modulul ESP(nesincronizare intre modulul ESP si ECU cel "nou" ).
                            In orice caz, pune STAR-ul pe masina si vezi sigur unde e problema.
                            Bafta !
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Salutare din nou! S-a rezolvat si cea din ultima problema! Am pus testerul pe ea. Montat si demontat de trei ori volan plus toate plasticurile. Parca ceva nu era de acolo. Marea problema cu Abs,Esp si Bas aprinse era ... ce sa crezi ... UN SURUB de la senzor ax volan prea strans...A fost desurubat putin. Toate plasticurile, inclusiv volanul nu mai ,,scârţâia,,.
                              Acum totul a reintrat in normal. Multumiri de suflet celor pricepuţi - ce este al lor este al lor.

                              Comment


                              • #30
                                Am un Aclasse din 2000,motor 1400 cc si nu prea il folosesc.Pot scoate bateria de la masina si sa o montez cand am nevoie...sau dauneaza calculatorului sau setarrilor masinii?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF