Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

contact marsalier!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ghitanflorin200 View Post
    Din pacate problema nu a fost rezolvata!
    Azi am fost la mecanic si dupa inlocuirea comutatorului, surpriza, luminile de mers inapoi raman aprinse permanent, indiferent de viteza in care este cutia.
    Am masurat comutatorul vechi si culmea, afara functioneaza normal. Bineinteles am montat la loc comutatorul vechi. De cateva ori chiar, si respectand regula cu schimbatorul bagat in marsalier. Degeaba, am renuntat dupa cateva incercari si am scos mufa pana cand voi gasii o solutie.
    Mentionez ca intra in viteze normal si nu prezinta alte simptome ciudate.
    Orice sfat este binevenit.
    Salutare colegilor. Cam tirziu vin si eu cu un comentariu, dar o fac in speranta ca si alti colegi, posesori de buburuze, sa nu mai treaca prin ce am trecut eu sau alti colegi. Am avut si eu aceeasi problema cu swich-ul de marsalier, am fost la un service si a inceput batalia. prima concluzie ... swich defect... comanda,curier=60 ron. NEPOTRIVIRE!!! Urmatoarea comanda+ curier=72 ron(alta marca)... La fel, nepotrivire. ... A urmat a treia comanda(marca originala) +curier= 126 ron. Degeaba!!! Mecanicul a decis ca e de vina selectorul si a ramas sa-l comand si pe acela si apoi sa revin la service. Mi-am luat inima in dinti si am inceput sa studiez forumul, apoi m-am apucat de treaba. Toata problema a fost de la pirghia din selector. Deci cu o surubelnita, o tubulara de 22 (inalta), si o tija cu magnet, dar si cu putina migala si rabdare s-a rezolvat problema. Multumesc Mihai.Salajan si tuturor celor care aveti bunavointa de a va impartasi pataniile, ideile, sfaturile dar si/sau rezolvarile. Drumuri bune.

    Comment


    • #32
      Dragi colegi problema cu lampile da mansalier o am si eu de cand am cumparat masina, am schimbat sonda nimic....din cate am inteles de la mai multi mecanici..problema este la cutia de viteze....ceea ma facut sa aprind mereu avariile cand dau cu spatele ).

      Comment


      • #33
        Originally posted by oviduta View Post
        Salutare colegilor. Cam tirziu vin si eu cu un comentariu, dar o fac in speranta ca si alti colegi, posesori de buburuze, sa nu mai treaca prin ce am trecut eu sau alti colegi. Am avut si eu aceeasi problema cu swich-ul de marsalier, am fost la un service si a inceput batalia. prima concluzie ... swich defect... comanda,curier=60 ron. NEPOTRIVIRE!!! Urmatoarea comanda+ curier=72 ron(alta marca)... La fel, nepotrivire. ... A urmat a treia comanda(marca originala) +curier= 126 ron. Degeaba!!! Mecanicul a decis ca e de vina selectorul si a ramas sa-l comand si pe acela si apoi sa revin la service. Mi-am luat inima in dinti si am inceput sa studiez forumul, apoi m-am apucat de treaba. Toata problema a fost de la pirghia din selector. Deci cu o surubelnita, o tubulara de 22 (inalta), si o tija cu magnet, dar si cu putina migala si rabdare s-a rezolvat problema. Multumesc Mihai.Salajan si tuturor celor care aveti bunavointa de a va impartasi pataniile, ideile, sfaturile dar si/sau rezolvarile. Drumuri bune.

        spune-ne concret pasii

        Comment


        • #34
          Originally posted by Gabriela S View Post
          spune-ne concret pasii
          Am inceput prin a pune maneta schimbatorului pe liber, apoi am desfacut un clips de la selector, am demontat swich-ul, cu o tija magnetica(20 lei) am ridicat pirghia din selector, am montat clipsul inapoi pt a trece maneta in pozitia marsalier, am montat swich-ul, nu inainte de a desface din nou clipsul, am adunat totul la loc si asta a fost totul. Acum mi-i se pare totul foarte simplu, dar atunci mi-a venit sa dau cu toate cele pe unde apuc. Spatiu redus de lucru.

          Comment


          • #35
            Foarte tare topicul! Pentru DIY este foarte explicit si util. Am un A Class W168 recent achizitionat si bineinteles nu functionau luminile de marsarier. Dupa ce m-am documentat aici, pe forum si aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.1.htm m-am apucat de treaba. Initial am schimbat senzorul, iar luminile stateau aprinse in permanenta dupa care, citind mai bine am vazut cat de importanta este o saiba pusa la locul ei. Am reluat operatiunea, introdus saiba si EVRIKA. Acum functioneaza.
            Multumiri moderatorului si membrilor care au pus informatiile!

            Comment


            • #36
              Am mai postat de 2 ori si cineva a sters mereu postarea mea.Am un a 140 si am fost la un mcanic sa schimb sonda de marsarier si nu a bagat maneta in pozitia marsarier,acum nu mai intra a5 a,se poate repara?multumesc

              Comment


              • #37
                Am rezolvat azi nota 10 pentru DIY este foarte explicit si util !!!
                Last edited by Zeus; 03-10-2014, 19:45 PM.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by maxx_gaby View Post
                  Am rezolvat azi nota 10 pentru DIY este foarte explicit si util !!!

                  Cum ai rezolvat????



                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #39
                    Salutare! Am o problema cu a class140. Am inlocuit bulb retur( fara sa bag in marsalier, nu stia mecanicul) apoi am citit comentariile voastre si am repetat operatiunea cu maneta in retur. Acum imi stau lampile aprinse permanent, am scos becurile de retur, dar problema mai mare este ca nu-mi intra in viteza 5. Aveti idee cum se poate remedia problema? Multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #40
                      Salut!
                      S-a detaliat si rezolvarea, trebuie doar sa cauti! Ce s-a intamplat, fizic in selectorul de viteze: parghia care apasa pe switch(bulb cum ii spui tu) a cazut de la pozitia ei normala. Pentru a o aduce la pozitia normala, urmeaza pasii:
                      1. Pui cutia pe neutru
                      2. Demontezi switch-ul
                      3. Ridici parghia si pui cutia in marsarrier
                      4. Montezi switchul.
                      Pasul 3 detaliat: Pentru a ridica parghia, folosesti o tija cu magnet. Introduci tija in gaura unde e montat switch-ul pana loveste ”ceva”. Apoi incerci sa ridici si vezi daca acel ceva agatat de magnet, se ridica. O sa-i simti si cursa pe care o are(cursa e mica), adica pana unde se ridica si cand scapa de pe magnet. Faci doua trei probe din astea doar ca sa-ti formezi o idee. Apoi, cand esti sigur pe mana, ridici parghia cu tija cu magnet si o ti ridicata. In timp ce tu o ti ridicata altcineva pune cutia in marsarrier. Dupa ce a fost pusa cutia in marsarrier poti sa scoti tija cu magnet si sa montezi switch-ul. Dupa ce ai montat switch-ul poti pune cutia pe neutru. Daca acum luminile sunt stinse, ai reusit.
                      Mai in detaliu nu am cum sa explic... Bafta!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc ptr sfaturi! Inca nu am urmat pasii pe care mi i-ai zis ptr ca mecanicul meu imi zice sa cumpar un selector de viteze SH( mi-a desfacut swich-ul si mi-a aratat ca tija nu se misca deloc atunci cand al 2-lea mecanic din habitaclu tot baga in viteze si retur si tija ramanea nemiscată!) .Acum te intreb pe tine( cu mecanicul nu prea ma inteleg)....e normal sa se miste sau nu?! Eu ii tot zic sa urmeze pasii tai, doar ca el ma pune sa cumpar selector de viteze si nu as vrea sa dau banii aiurea. Multumesc Laur ptr descriere ta detaliata!

                        Comment


                        • #42
                          Salut!
                          Parghia aia, odata cazuta de la locul ei, nu se mai misca cand schimbi vitezele. E conceputa sa se miste doar sus/jos, cand e la locul ei si cand e selectat marsarrierul. Fa ce ti-am detaliat mai sus si vei rezolva problema, asa cum au rezolvat si altii(citeste macar pagina asta din topic si vei vedea). Cat despre mecanic, e un habarnist care incearca sa-ti demonstreze ca selectorul e defect si ca nu el a creat situatia asta.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc frumos ptr sfaturi....am sa fac cum zici tu. Mai mult ca sigur am sa schimb mecanicul. Zi faina!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF