Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut!
    Daca tot este deschis topicul, as dori sa ma adreses voua cu o intrebare.
    Ieri venind de la munca am pornit AC-ul fiind foarte cald. Eu de regula pornesc doar ventilatia( AC pe modul EC, din cauza unor probleme de sanatate). Eh.... dupa ce mi-au inghetat toate cele, am trecut instalatia din nou in modul economic(EC). Surpriza a aparut atunci cand am observat ca nu s-a oprit imediat compresorul, a mai functionat inca 2 km pana am ajuns acasa.
    Ma gandesc ca ar trebui sa se opreasca atunci cand apas pe buton nu ?
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #17
      La fel face si a mea,dupa ce opresc aerul ea continua sa dea rece mult timp(nu doar 2 km).Cred ca asa fac toate si tare sunt curios daca stie cineva de ce.

      Comment


      • #18
        Este cat se poate de normal sa bage in continuare aer rece, pentru ca pana ajunge vaporizatorul la temperatura mediului dureaza ceva timp. Eu ma refeream la faptul ca simt, chiar si dupa ce am trecut pe economic, motorul mergand un pic cam greu semn ca inca nu s-a oprit compresorul.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Din diferite surse am auzit si citit ca este indicat ca pornirea compresorului sa se faca cat mai aproape de turatia de relanti.Deci si decuplarea lui tot pe acolo ar trebui sa se faca.
          Daca ati observat cand mergeti la la relanti in treapta 1, compresorul nu cupleaza imediat in primi metrii parcursi, adica imediat, defapt are un timp stabilit.Timp in care poti parcurge diferite distante in functie de viteza de deplasare.Cam asta se intampla si la decuplarea lui.
          Dar totusi 2km pentru decuplare mi se pare o imensa intarziere.Daca viitoare opreste si ventilatia, ar trebui sa decupleze imadiat.
          Apropo, eu dupa ce am temperatura de 22-24grade in masina ii dau pe recirculare, deoarece ma usuca de tot; astfel nu mai e nevoie de o racire atat de mare a aerului de afara care e mult mai cald decat cel din habitaclu.
          Nici eu nu ma impac prea bine cu aerul rece si uscat.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #20
            Nu... nu se mai opreste atunci cand apas pe EC. Am pornit-o la o plimbare scurta si am incercat cum spui tu Flavius, la diferite trepte de turatie. Nici de-al dracu nu se opreste. Am observat ca nici atunci cand apas recirculare nu se opreste. Inainte daca apasam recirculare trecea automat in modul economic si se oprea compresorul.
            Aveti idee care-i buba? Sau macar are cineva amabilitatea sa faca o proba cu AC-ul avand in vedere cele relatate mai sus ? In cat timp se opreste compresorul de la trecerea in modul economic, daca apasarea butonului de recirculare trece automat insatalatia in modul economic si opreste compresorul?
            Astept raspunsurile voastre, macar sa stiu daca-i vre-o "buba" sau "bubele" sunt doar in imaginatia mea molesita de caldura
            Zi faina sa aveti!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              La fel face si a mea..dupa ce apas pe AC.compresorul merge incontinuu..numai daca opresc ventilatia se opreste.

              Comment


              • #22
                Astept raspunsurile voastre, macar sa stiu daca-i vre-o "buba" sau "bubele" sunt doar in imaginatia mea molesita de caldura
                Zi faina sa aveti![/QUOTE]

                La mine, 170CDI, indiferent de treapta de turatie a ventilatorului, 1-5, cand opresc AC se simte ca nu mai baga compresorul, este decuplat.
                Adica motorul isi schimba mersul (1 consumator in minus), nu mai vajie asa tare ventilatia, este ca si cum ar fi pe silentios.
                De obicei apresc AC-ul cu ceva timp inainte de a ajunge la destinatie pentru ca sa se usuce tubulatura interioara. Am observat ca astfel nu mai miroase la o noua poinire a ac-ului.
                Pe recirculare merg in general cand fac drumuri scurte si la semafor (nu mai trage gazele de espament de la masinile din fata) dar am observat ca la drum lung, dupa ce a fost trecut pe recirculare, trece automat in mod normal (aer din afara) dupa circa 30 minute (nu am cronometrat). Am crezut ca este un defect dar se pare ca face acest lucru pentru a preveni vicierea aerului din interior.

                Comment


                • #23
                  Merci fain de raspunsuri!
                  La tine valyvis10 e ok instalatia , din cate spui. Eu opresc AC trecandu-l pe EC(economic) si las ventilatia pornita , la fel cum spui si tu, pentru a nu apare condensul pe vaporizator si de aici izurile neplacute. Problema e ca atunci cand apas pe butonul EC(led aprins) compresorul functioneaza in continuare. Se opreste doar daca inchid si ventilatia.
                  Nu stiu care ar putea fi problema si nu am nici un punct de plecare... ce sa verific si unde?
                  Sa fie o problema electrica ma gandesc ?
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Problema e ca atunci cand apas pe butonul EC(led aprins) compresorul functioneaza in continuare. Se opreste doar daca inchid si ventilatia.
                    Nu stiu care ar putea fi problema si nu am nici un punct de plecare... ce sa verific si unde?
                    Sa fie o problema electrica ma gandesc ?[/QUOTE]

                    Nu stiu ce sa zic, dar la un focus cu o problema asemanatoare a fost un releu.
                    Si aici poate fi acelasi lucru, ma gandesc ca butonul taie/cupleaza alimentarea unui releu. Bineinteles ca daca ai climatizare intervine pe circuit si senzorul de temperatura care presupun ca da comanda tot unui releu in functie de temperatura setata si asta doar daca este pornit ac-ul.

                    Comment


                    • #25
                      M-am uitat in schema de sigurante, si relee nu par sa existe pe instalatia de climatizare. Sunt doar 2 sigurante ( 45 si 38 parca...) care sunt bune. Toate comenzile se trimit catre modulul de climatizare si de aici mai departe la periferice. Cred ca acolo e "buba".
                      Nasoala treaba....
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #26
                        Si a mea face la fel...dupa ce trec pe recirculare compresorul merge in continuare...numai daca opresc ventilatia sau motorul atunci se opreste.

                        Comment


                        • #27
                          Sal,

                          Cred ca asa functioneaza in modul economic compresorul,imposibil sa avem toti defectul asta pentru ca si la mine se comporta la fel cand apas pe butonul economic,ac-ul continua sa merca circa 5 min apoi se opreste...

                          Comment


                          • #28
                            Toate documentatiile tehnice pe care le-am studiat indica butonul EC ca buton ON/OFF pentru instalatia de aer conditionat. Vara trecuta nu trecea un minut de cand dadeam comanda de oprire si deja compresorul era oprit. Acum nu stiu ce l-a apucat... . Ii dau eu cumva de cap sau .... in cap .
                            Pana atunci studiu
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Are idee cineva cate grame de freon intra in instalatia unui A170 CDI?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by aurel_200819 View Post
                                Are idee cineva cate grame de freon intra in instalatia unui A170 CDI?
                                salut. vezi ca scrie pe placuta de pe ansamblul AC...cum ridici capota in stanga sus ,aproape de parbriz. De exempu la mine , la A 140, scrie 680 g

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF