Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme instalatie Ac

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut!

    Am achizitionat toamna trecuta un w169 din 2006 160 cdi automat la care nu imi merge deloc ac-ul. Stie vreun coleg pe cineva priceput sa-mi verifice instalatia in Bacau?

    Multumesc!

    Comment


    • #77
      Originally posted by Mundexim View Post
      Salut!

      Am achizitionat toamna trecuta un w169 din 2006 160 cdi automat la care nu imi merge deloc ac-ul. Stie vreun coleg pe cineva priceput sa-mi verifice instalatia in Bacau?

      Multumesc!
      Salut
      Parerea mea e ca cel mai bine ti-o verifica testul de vid care il face aparatul de incarcat. Astfel daca instalatia e ok iti baga si freon, altfel iti va da mesaj ca nu a trecut testul. Numai bine!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #78
        Ms Cezar, am facut testul (200 lei la Skoda BC, la Tiriac mi-au cerut 380) si e dus compresorul. Aveti idee de unde as putea cumpara un compresor nou la un pret rezonabil?

        Comment


        • #79
          Originally posted by Mundexim View Post
          Ms Cezar, am facut testul (200 lei la Skoda BC, la Tiriac mi-au cerut 380) si e dus compresorul. Aveti idee de unde as putea cumpara un compresor nou la un pret rezonabil?
          Preturile specificate de tine ce reprezinta? Pretul pentru un compresor nou? Cel de pe masina nu se poate repara?
          W168 or nothing!

          Comment


          • #80
            Personal pe masina, am un compresor reconditionat de vreo 3 ani si merge perfect. Dama-mi aduc aminte a costat cam jumatate de pret fata de unul nou, dar cu compresorul defect la schimb.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #81
              Preturile sunt din pacate doar pentru constatare (verificare instalatie si umplere cu freon pt test). Nu stiu daca se poate repara compresorul meu, asta m-ar interesa si pe mine sa aflu unde sa ma duc cu el.
              Marian poti te rog sa ne spui unde ti-ai reconditionat compresorul?
              Ms,

              Comment


              • #82
                compresor ac a140 din 2002

                Daca ati putea sa ma ajutati cu un sfat: cum pot verifica un compresor ac daca e functional daca nu e pe masina? Multumesc.
                Last edited by cutaresku; 08-13-2014, 13:36 PM.

                Comment


                • #83
                  In primul rand vezi daca cupleaza ambreajul. Iei un + de la baterie si minusul de la caroserie, bagi plusul in mufa de pe compresor si minusul pe carcasa compresorului, atunci vezi daca cupleaza fulia. Apoi invarti de axul central al compresorului si trebuie sa se simta o oarecare compresie. Scurgi uleiul din compresor intr-un pahar si vezi daca in ulei ai span. Daca este span poti sa arunci compresorul. Mult succes.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #84
                    Multumesc pentru sfat Marian.


                    Urmatorul post nu ti-l voi mai edita.
                    Last edited by cutaresku; 06-24-2014, 20:13 PM.

                    Comment


                    • #85
                      Salutare stimabililor,
                      Aseara am completat cu freon instalatia de Ac, din cauza unui ventil care nu era strans cum trebuie.Cu ocazia aceasta am observat ca radiatorul nu se raceste cum trebuie din cauza faptului ca ventilatorul nu funtioneaza cum trebuie si drept urmare creste presiunea pe instalatie.
                      Am scos mufa din modulul aflat in fata radiatoarelor (Variable Fan Control parca ii zice), ventilatorul se opreste din functionare.In momentul in care bag mufa inapoi, ventilatorul pleaca pe o treapta superioara de turatie cateva secunde dupa care merge, dar foarte incet. Stiu ca inainte cand porneam A.C. pornea si ventilatorul pe treapta cea mai mare. Acum nu se mai intampla acest lucru. Care ar putea fi cauza?
                      Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by liviu_tiutiu View Post
                        Salutare stimabililor,
                        Aseara am completat cu freon instalatia de Ac, din cauza .....Cu ocazia aceasta am observat ca radiatorul nu se raceste cum trebuie din cauza faptului ca ventilatorul nu funtioneaza cum trebuie si drept urmare creste presiunea pe instalatie.
                        Am scos mufa din modulul aflat in fata radiatoarelor (Variable Fan Control parca ii zice), ventilatorul se opreste din functionare.In momentul in care bag mufa inapoi, ventilatorul pleaca pe o treapta superioara de turatie cateva secunde dupa care merge, dar foarte incet. Stiu ca inainte cand porneam A.C. pornea si ventilatorul pe treapta cea mai mare. Acum nu se mai intampla acest lucru. Care ar putea fi cauza?
                        Sincer, nu prea inteleg.Ventilatorul ventileaza. Aer. De afara sau dinauntru. Ce are de-a face cu presiunea din instalatie? Care-i izolata?
                        Pe de alta parte, cand porneai AC trebuia sa plece pe turatia stabilita, nu cum vroia el. Sau... ce clima ai? Exista cumva pe W168 pozitia auto, a.i. sa-si seteze clima turatia? Nu cred.
                        Dupa parerea mea sunt 2 chestii diferite. Ca urmare ar trebui sa le iei pe rand.
                        Dar... e parerea mea. Poate gresesc.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • #87
                          Este vorba de electroventilatorul de pe radiatorul de apa si vaporizatorul de clima. Nu este vorba de ventilatia din habitaclu.
                          Intre timp am curatat cu presiune de apa radiatoarele care aveau fagurii plini de toate gazele posibile, am facut si o diagnoza in speranta ca-mi va arata ceva, dar la diagnoza inafara de 2 erori pe aerbag-uri (din cauza ca am dat de doua ori jos scaunul din dreapta) nu a aratat nimic.Cred ca nu-i mai caut in coarne si o las asa. Important este ca am racoare in masina.
                          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                          Comment


                          • #88
                            @liviu_tiutiu: Cei unde am facut incarcarea cu freon, mi-au spus ca ventilatorul nu lucreaza corespunzator iar contactele de la mufa de conectare a ventilatorului au fost oxidate, astfel freonul este aruncat afara din instalatie. La asta te refereai si tu?
                            Ideea e ca mie deja nu-mi mai raceste corespunzator, iar la testul de vid nu a avut pierderi.
                            Imi poti spune cu cate grame de freon ai incarcat tu instalatia si cu ce pret? Multumesc anticipat!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #89
                              @cezarkage, la mine contactele sunt ok, electroventilatorul functioneaza dar nu la turatie maxima.In momentul in care sa facut incarcarea cu freon, pe manometrele de la instalatie a vazut ca nu este ok presiunea, in sensul ca crestea foarte mult iar in momentul in care puneam furtunul cu apa pe radiator(vaporizator) presiunea scadea.
                              Incarcarea mi-a facut-o un prieten care se ocupa cu agregate frigorifice, a intrat 300gr iar costurile au fost zero.
                              Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                              Comment


                              • #90
                                La A-160 intra 650 g freon.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF