Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot motor dimineata sau dupa ce motorul a stat mai mult timp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot motor dimineata sau dupa ce motorul a stat mai mult timp

    Buna tuturor.Sunt posesorul unui A140,w168.Cand dau cheie dimineata se aude un tacanit .Dupa mai multe cercetari se pare ca zgomotul se aude din partea din fata a motorului . Acest zgomot dispare dupa ce motorul se incalzaste sau dupa ce merg circa 2-3 km. Am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Uleiul a fost un 5w40 de la castrol. Rog sa-mi spuneti daca a-ti mai intalnit aceasta problema si daca nu cumva nu este de la tacheti.
    Last edited by cutaresku; 05-14-2012, 22:21 PM. Reason: Corect: am intalnit, ati intalnit...

  • #2
    Inca un indiciu pe care am uitat sa-l amintesc.Zgomotul nu este continu,el apare 2 secunde dupa care dispare,apoi iar apare ,asta la relanti. In timpul mersului il aud dar problema este ca dupa 2-3 km el dispare,la mersul in relanti nu se mai aude cand motorul se incalzeste.

    Comment


    • #3
      Salutare!
      Intr-adevar zgomotul provine de la tacheti. La mercedes A class tachetii sunt hidraulici, asta insemnand ca tachetii sunt tinuti permanent presati pe axul cu came de presiunea uleiului. Tacanitul provine din uzura unuia sau mai multor tacheti, care , nu mai retin presiune de ulei indepartandu-se de came.Zgomotul se accentueaza in sezonul cald,cand uleiul poate iesi pe langa supapa de retinere mai repede (in functie de uzura). Se aude mai pregnant la pornire pentru ca ia putin timp tachetului sa se umple cu ulei si astfel sa ramana presat pe axa cu came.
      Ca si solutii rapide temporare... ma gandesc la un ulei mai vascos. Dar ATENTIE! e doar o solutie temporara pana schimbi tachetii.
      Chiar daca zgomotul este doar pentru cateva secunde la pornire, inlocuirea tachetilor e e necesara pentru a evita uzura axei cu came.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Da, poti incerca cu un 10W 40, macar incerci solutia cea mai putin costisitoare.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Pe cartea de service a automobilului vad ca nemtii i-au pus numai 10W40 dar eu ,dupa ce m-am sfatuit cu un tip care lucreaza la reprezentant mercedes,am pus 5w40 facand un calcul privint temperaturile din Romania fata de cele din Germania.
          dar daca ar trebui schimati tachetii,care am vazut ca nu sunt asa de scumpi,sau se pot scoate afara pentru a fi curatati.Deci pentru a schimba acesti tacheti ma puteti ajuta cu vreun filmulet ceva sau cum se face mei exact aceasta operatie.Sau mai bine sa ma duc la un mecanic.

          Comment


          • #6
            Tot ca si solutie mai putin costisitoare (daca iti apare problema si dupa ce bagi 10W 40) poti incerca sa reglezi tachetii , dar asta doar la cineva care are cheia speciala de reglat . Si eu am avut aceasi problema si am rezolvat-o din reglaje .
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Originally posted by predatoralien View Post
              Pe cartea de service a automobilului vad ca nemtii i-au pus numai 10W40 dar eu ,dupa ce m-am sfatuit cu un tip care lucreaza la reprezentant mercedes,am pus 5w40 facand un calcul privint temperaturile din Romania fata de cele din Germania.
              dar daca ar trebui schimati tachetii,care am vazut ca nu sunt asa de scumpi,sau se pot scoate afara pentru a fi curatati.Deci pentru a schimba acesti tacheti ma puteti ajuta cu vreun filmulet ceva sau cum se face mei exact aceasta operatie.Sau mai bine sa ma duc la un mecanic.
              Eu zic ca este "ok" un 10w40(poti pastra marca uleiului). Este destul de fluid chiar si la -25 de grade. Eu folosesc 5w40, imi apare si mie zgomotul respectiv al tachetilor dar atunci cand se apropie data la care trebuie sa schimb uleiul( 10 - 12000 km).
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Problema e ca nu se auzea asa cand am venit cu ea. Oricum va tin la curent cu ce am rezolvat si Va Multumesc !!! pentru ca am invatat tare multe de la voi.

                Comment


                • #9
                  Eu am bagat 10W 40 Castrol si nu se mai aude nimic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Sashatm View Post
                    Tot ca si solutie mai putin costisitoare (daca iti apare problema si dupa ce bagi 10W 40) poti incerca sa reglezi tachetii , dar asta doar la cineva care are cheia speciala de reglat . Si eu am avut aceasi problema si am rezolvat-o din reglaje .

                    Super tare.......reglare mecanica la tacheti hidraulici......cred ca ai incurcat masina. Si eu am avut un tachet care tacanea la pornire si din cand in cand si in timpul mersului. I-am schimbat singur...si totul este OK acum.

                    Comment


                    • #11
                      Mda... cu cheie speciala si cu lere...Old style !?!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu o intrebare:este greu sa schimbi tachetii la Mercedes A 140?si din ce consta toata operatiunea?Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          Salut am un mercedes a Class din 2002.intro intersectie am oprit sa dau prioritate cand sa plec a murit motorul dar ea fiind automata.am bagato pe N dãdea sa pornesca 2. 3. Secunde si se oprea.aveti idee ce poate fi?
                          Eu zic ca e pompa de benzina ca nici nu se aude cand pun contactul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by moisedan View Post
                            Super tare.......reglare mecanica la tacheti hidraulici......cred ca ai incurcat masina. Si eu am avut un tachet care tacanea la pornire si din cand in cand si in timpul mersului. I-am schimbat singur...si totul este OK acum.
                            Chiar nu e de ras, se pot regla si culbutorii hidraulici.
                            In interiorul culbutorului se pun distantieri (pastile) nu stiu exact denumirea lor care sunt de diferite grosimi si in functie de cat este nevoie adaugi.
                            Reglajul se face cu lera si micrometru.
                            Verifici distanta intre axa cu came si culbutor si cu micrometru masori grosimea distantierului care trebuie adaugat.

                            De precizat este faptul ca nu vorbesc de motoare de mercedes si sub nici o forma nu exista la benzinare(eu nu am vazut/auzit).
                            Un exemplu ar fi motorul SOFIM de la iveco .





                            stima
                            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by zavelk View Post
                              Chiar nu e de ras, se pot regla si culbutorii hidraulici.
                              In interiorul culbutorului se pun distantieri (pastile) nu stiu exact denumirea lor care sunt de diferite grosimi si in functie de cat este nevoie adaugi.
                              Reglajul se face cu lera si micrometru.
                              Verifici distanta intre axa cu came si culbutor si cu micrometru masori grosimea distantierului care trebuie adaugat.

                              De precizat este faptul ca nu vorbesc de motoare de mercedes si sub nici o forma nu exista la benzinare(eu nu am vazut/auzit).
                              Un exemplu ar fi motorul SOFIM de la iveco .





                              stima
                              Salut!
                              Ce rost are un astfel de reglaj Zavelk?? Daca tot desfaci motorul , de ce sa incerci astfel de carpeli? Cred ca mai mult timp iti trebuie sa faci "reglajul" asta decat ai schimba tachetii. La 40-50 RON/buc nici nu merita sa te gandesti la desfacut si bagat distantiere in culbutori.
                              @Grecuradu
                              Eu zic ca e pompa de benzina ca nici nu se aude cand pun contactul
                              NU prea se potriveste cu ceea ce se discuta in topicul asta. Totusi, verifica mai intai releul pompei.
                              Last edited by LauLaur; 12-02-2012, 16:58 PM.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF