Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot alternator (sau role)! Cui ma adresez?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by marian.patru View Post
    ... eu am schimbat rulmentul de la compresor AC si toate cele 3 role !
    Salut,
    a. Le-ai schimbat singur?
    b. Ai avut elevator?
    c. Ai loc sa bagi mana acolo cu o inelara? (poti sa vezi ce faci?)
    d. Cat te-au costat cele 3 role? (si ce rulmenti aveau in ele?)
    e. Dar daca este din compresor ca la tine (sau alternator), n-ar fi mai bine sa cumpar din timp rulmentul ala, ca sa nu demontez degeaba?
    f. Dar daca este din pompa de apa, oare mai poate fi inlocuit 'DIY' fara a scoate motorul?
    g. Nu cumva ar fi mai intelept sa le cumpar pe toate (inclusiv 'fulia generator', cea de pe arborele cotit aka 'crankshaft pulley')
    h. Cat de mult am voie sa-mi imprastii paranoia, avand in vedere ca vorbim de un Mercedes? (pentru ca sincer, ma gandesc luuungg si la inlocuitul lantului...)
    Nu vca alarmati, ^^ doar retorica.. O sa-mi vand un rinichi si o sa le schimb
    eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

    Comment


    • #17
      Ia-o usurel colegu..., fara paranoia si rinichi vanduti. Schimbi doar ce-i de schimbat, n-o cauta prea mult in c**.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Ia-o usurel colegu..., fara paranoia si rinichi vanduti. Schimbi doar ce-i de schimbat, n-o cauta prea mult in c**.
        Apropo de senzorul tau MAF (ti-am citit threadurile..), uite-l (de cumparat) aici
        eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

        Comment


        • #19
          Gata ! am scapat de bazaitul ala ca de 'masinuta electrica telecomandata'.
          Zgomotul venea din rulmentul rolei intinzatoare.
          Am schimbat cureaua si cele trei role (am cumparat kitul de aici: http://www.ebay.de/itm/171077152960 )
          Am mai schimbat si sonda de oxigen (lambda), garnitura de azbest dintre catalizator si teava de evacuare gaze + arcurile si suruburile acelei articulatii mobile, bujiile si bobina de inductie.
          Motorul merge acum mai "rotund" la relanti si nu mai oscileaza (uaammm, uaammm, uaamm) asa de tare cand o ambalez (0Km/h) la cca 4200rpm (mai mult nu poate; intra intr-un fel de limitare !?)
          N-am reparat inca acoperisul cu lamele (lipit cu banda adeziva ca sa nu intre aerul..) deoarece inca n-am gasit acele piese 'tragatoare'/cleme din antimoniu (de cca 5cm lungime) care culiseaza pe cele doua cabluri melcate.

          Am schimbat toate cele de mai sus in 9 ore si am avut la dispozitie un elevator, scule si lumina (am luat si multe pauze..).
          Schimbarea rolelor si a curelei este un chin chiar si daca ai masina pe elevator.
          Nu cred ca as fi reusit s-o fac daca aveam masina ridicata doar pe butuci.

          Masina asta este o prostie tehnica.
          eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

          Comment


          • #20
            Salut am si eu o problema asemanatoare, cand pornesc masina se aude un zgomot ca un troncanit si se aprinde la bord martorul cu bateria, cand se aude uruitul acela se aprinde si martorul cand nu se aude se stinge.
            Mentionez ca am un Mercedes A 170 CDI an 2000.
            Multumesc anticipat pentru orice informatie.

            Comment


            • #21
              Salut!
              Cel mai probabil fulia alternatorului iti "scapa". Fa o verificare atenta a rulmentilor mai intai. Daca sunt ok, schimba fulia!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #22
                Originally posted by gastorro View Post
                Am schimbat cureaua si cele trei role
                Am mai schimbat si sonda de oxigen (lambda), garnitura de azbest dintre catalizator si teava de evacuare gaze + arcurile si suruburile acelei articulatii mobile, bujiile si bobina de inductie.
                N-am reparat inca acoperisul cu lamele deoarece inca n-am gasit acele piese 'tragatoare'/cleme din antimoniu (de cca 5cm lungime) care culiseaza pe cele doua cabluri melcate.
                Am schimbat toate cele de mai sus in 9 ore si am avut la dispozitie un elevator, scule si lumina (am luat si multe pauze..).
                Schimbarea rolelor si a curelei este un chin chiar si daca ai masina pe elevator.
                Masina asta este o prostie tehnica.

                Cred ca schimbarea rolelor reprezinta cea mai grea operatiune la un AK. Faptul ca te-ai descurcat este super!
                Ptr. trapa iti recomand schimbarea cu totul, daca poti. Ce doresti tu este foarte greu de procurat. Dar poate gasesti una la dezmembrari de unde sa iei piesele. Atentie insa, daca repari trapa nu inseamna ca nu mai intra apa... Ai pe fiecare lamela cate o garnitura de cauciuc... e vreo suta de lei fiecare, iar prima mai mereu trebuie schimbata.
                Pentru trapa iti recomand postarea lui Laur: http://pimvanderzwet.files.wordpress...sto-repair.pdf

                Sigur nu e o prostie tehnica. Eu nu cunosc o alta masina cu motor orizontal (probabil de aici pleaca totul...).
                Dar un cosmar tehnic e sigur!
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #23
                  Asa sunt ele ca masini fff proaste si cu multe defectiuni de aici tind sa cred ca fac o aberatie unele persoane de pe aici privind seria A , dar asta este adevarul. Si eu am vrut sa cumpar asa ceva si am gasit destule la pret bun dar cu defecte ,mai ales cutie viteze

                  Comment


                  • #24
                    Salut am un Mercede A 170 CDI din 2000 si am avut cateva mici probleme, incepuse sa piarad antigel si nu stiam pe unde. Am fost la un service si s-au apucat baietii de constatat, de schimbat rolele, cureaua de accesorii, pompa de apa si fulia de la alternator, toate m-au costat aproximativ 800 ron cu manopera cu tot, dar dupa cateva zile a inceput sa scartie din nou cureaua ce poate fi, care poate fi cauza. Oricum trebuie sa merg din nou cu masina la service-ul care a facut reparatia dar asta luni.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by eugen_b2008 View Post
                      Salut am un Mercede A 170 CDI din 2000 si am avut cateva mici probleme, incepuse sa piarad antigel si nu stiam pe unde. Am fost la un service si s-au apucat baietii de constatat, de schimbat rolele, cureaua de accesorii, pompa de apa si fulia de la alternator, toate m-au costat aproximativ 800 ron cu manopera cu tot, dar dupa cateva zile a inceput sa scartie din nou cureaua ce poate fi, care poate fi cauza. Oricum trebuie sa merg din nou cu masina la service-ul care a facut reparatia dar asta luni.
                      Ori n-au schimbat toate rolele ori role made in china.

                      Comment


                      • #26
                        Sau scartaie intinzatorul ??
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Vă salut, am un AK W168 , și are acel zgomot de mașinuță teleghidată.
                          Plănuiesc să merg la un service din oraș (fost Daewoo service) mecanicii sunt OK și nu sunt genul să "te jupoaie" cu minciuni despre piesele cu defect închipuit (orașul fiind Drobeta Turnu Severin ).
                          Când am fost la constatarea pe partea mecanică, inginerul mi-a spus că am probleme la role și trebuie să verifice, mi-a comunicat prețurile maxime cu manoperă pentru piesele lor.

                          Acum am citit aici că acest zgomot îl poate produce și alternatorul, în mașină am instalat un modulator FM , care știe toată lumea cum funcționează, până să găsesc o frecvență OK , vâjâitul (zgomotul de mașină teleghidată) se auzea și in boxe. Am facut teste doar pe RADIO, pe Radio vâjâitul nu se mai auze în boxe ci doar afară.

                          Pot suspecta doar rolele ?
                          Alternatorul ?
                          Sau rolele și alternatorul ?

                          Ceva păreri ? mulțumesc !

                          Comment


                          • #28
                            Salut!
                            Ce-ti pot spune este ca bazaitul din difuzoare, inainte ca modulatorul sa fie acordat pe o frecventa , nu prea are legatura cu zgomotul produs(mecanic) de role. Bazaitul acela in ton cu turatia, daca e ce cred eu, o sa-l ai si dupa ce motorul merge fara pic de zgomot. Asa ca, concentreaza-te pe ce ai de facut: daca tot faci revizie in zona , nu strica aruncat un ochi si la alternator(adica ascultat de zgomote, masurata tensiunea de incarcare cu si fara consumatori, etc).
                            Sa nu uiti sa schimbi si cureaua, vad ca nu ai pomenit nimic de ea!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              Salut.
                              Am si eu un sunet ciudat la A160 W168 2002 si nu stiu daca e de la alternator . Am inregistrat video.
                              videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

                              Povestea a inceput in ianuarie 2019 cand a inceput sa faca zgomot o rola si in cateva zile s-a blocat de tot si s-a rupt cureaua de transmisie .
                              Mecanicul a schimbat 3 role si cureaua apoi nu am mai avut nici o problema .
                              In decembrie 2018 a inceput sa scartaie si sa se auda un zgomot ciudat de la motor. Am dus-o la mecanic a schimbat pompa de apa si din nou cureaua de transmisie ca a picurat antigel pe ea. De scartait am scapat dar zgomotul care se aude in video a ramas.
                              E oare de la alternator ?

                              Comment


                              • #30
                                In decembrie 2018 a inceput sa scartaie
                                Cred ca vrei sa spui, "in decembrie 2019", ca doar n-o fi A Class-ul masina timpului...
                                Referitor la zgomot: da, e posibil ca rulmentii alternatorului sa fie uzati. Sau, se mai intampla sa faca zgomot de genul acela fulia compresorului. Verdictul ti-l da mecanicul, noi ne dam doar cu parerea.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF