Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire dimineata

    salut! am cumparat de curand un a140 din 98 si am ceva probleme.Uneori dimineata nu vrea sa porneasca, iar daca o trag si porneste dupa un timp se opreste si in mers.am pus treaba asta pe pompa de benzina, dar nu este ea.cand am cumparato am puso pe tester si imi zicea ca este debitmetru ,dar nu da semne de debitmetru,pentru ca se accelereaza si merge ffoarte frumos.va rog poate aveti vreo idee ca ma dispera!! sunt din cta .

  • #2
    Salut cu problema asta mai multi dintre noi ne am confruntat nu e exclus sa fie debimetrul , dar pentru a fi sigur mai intai pune un manometru pe ea dimineata la prima pornire (la rece)si vezi daca are presiune in rampa, si daca nu e presiune poti incerca prima data sa schimbi filtrul de benzina (are in el ceva supape ce tin presiunea) si in cel mai rau caz pompa de benzina, spun astea ca am trecut si eu prin problemele enumerate de tine si am schimbat mai multe piese aiurea fara un diagnostic corect.Eu unul am luat filtru de benzina acu un an si anul asta pe ger am schimbat altul iar mecanicii ma puneau sa schimb pompa.Debimetrul l am schimbat ptr ca pornea greu, se oprea, iar daca o lasam 2 ore facea la fel , in mers si relanti dupa ce pornea asa mai dificil era ok se tura mergea la fel cum zici tu frumos.

    Comment


    • #3
      aaaa

      deci filtru de benzina are 1500 km,ulei filtre,rezervor full benzina de 100,si degeaba ! porneste 2 zile a treia zi la revedere ,o trag 1km 2 si porneste si se aude un zgomot ciudat in motor si dupa 3=4 sec isi revine.am pus tester pe ea si nu imi da nimik.totul bine pacientul mort! cand imi este lumea mai draga nu porneste. Are 145000 km reali si deja a luat0o aghiuta!!nu stiuu ce drak are ca imi vine sa ii dau foc

      Comment


      • #4
        Liniste te ca si eu eram in stari de astea de incendii ,pompieri 112 si altele, o s o rezolvi! verifica cum ti am zis , s a intamplat ca si filtrele noi sa fie defecte sunt consumabile... trebuie verificata amanuntit , si nu exclude debimetrul... aa si nu uita nu o sa l gasesti ca piesa separat ci impreuna cu calculatorul motor , cip si imobilizator.

        Comment


        • #5
          Salut, acceasi problema o am si eu, dar la un a 160.
          Eu am schimbat si filtrele (toate), pompa benzina,clapeta acceleratie,bobina toate noi. Am lasat-o la reprezentanta la mercedes pentru a masura eventuale pierderi de preiune, dar nu pierde nimic. Am puso pe N testere, nu imi arata nici o eroare. Am curatat injectoarele la service-ul Bosch. Toate astea fara nici un rezultat. Dimineata porneste la a 3-4 cheie.
          Nu stiu ce sa ii mai fac.

          Comment


          • #6
            Daca se porneste greu dupa un timp indelungat de stat, insemana ca se dezamorseaza sistemul de elimentare.Puteti rezolva cu o supada de sens.
            Zic si eu.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              Originally posted by gygy22 View Post
              salut! am cumparat de curand un a140 din 98 si am ceva probleme.Uneori dimineata nu vrea sa porneasca, iar daca o trag si porneste dupa un timp se opreste si in mers.am pus treaba asta pe pompa de benzina, dar nu este ea.cand am cumparato am puso pe tester si imi zicea ca este debitmetru ,dar nu da semne de debitmetru,pentru ca se accelereaza si merge ffoarte frumos.va rog poate aveti vreo idee ca ma dispera!! sunt din cta .

              Nu mai incerca sa o pornesti "trasa" . Risti sa se rupa cureaua de distributie , si sa vezi distractie .

              Comment


              • #8
                Daca ii dai de cap da ne si noua de veste sunt curios ce gasesti, ce solutii ai...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Nu mai incerca sa o pornesti "trasa" . Risti sa se rupa cureaua de distributie , si sa vezi distractie .
                  Distributia este pe lant la A 140. Oricum ... nici eu nu sunt adeptul pornirii de genul asta... trasa/impinsa.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Nimeni sa nu stea in baza lantului , la distributie .

                    Comment


                    • #11
                      pfff

                      Măi fraților, nu îi dau de cap. Am pus testeru pe ea și nu are nimic. Benzinește, scânteiește și s-o ia dracu` nu pornește. Nu este niciunul pe aici mecanic de A Classe? Am avut 4 tipuri de mercedes, dar ca janghina asta nu am găsit! Mă întreb eu: de ce oare am cumparat-o? Vă vine să credeți că am dat un S Classe din 2001 diesel pentru a cumpara buburuza? O vand! Urgent. 2700 euro la cunoscatori! (Vă rog fără înjurături)

                      Vă doresc paște fericit!
                      Last edited by Luxian; 04-12-2012, 14:27 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gygy22 View Post
                        Măi fraților, nu îi dau de cap. Am pus testeru pe ea și nu are nimic. Benzinește, scânteiește și s-o ia dracu` nu pornește. Nu este niciunul pe aici mecanic de A Classe? Am avut 4 tipuri de mercedes, dar ca janghina asta nu am găsit! Mă întreb eu: de ce oare am cumparat-o? Vă vine să credeți că am dat un S Classe din 2001 diesel pentru a cumpara buburuza? O vand! Urgent. 2700 euro la cunoscatori! (Vă rog fără înjurături)

                        Vă doresc paște fericit!
                        Aceeasi masina care are debitmetrul si senzorul de temperatura admisie scos ?
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Salut,daca pe tester nu apare nici o problema,ori testerul este' ciudat',sau chiar nu are nimic si atunci singurele lucruri care nu apar pe tester sunt filtrul de benzina si pompa in cazul asta.Pana sa faci alte investitii poti sa schimbi filtrul de benzina sau sa il dai jos si sa sufli in el sa vezi cum trece aerul ,te rog sa ma crezi ca o sa stii singur daca este infundat sau functioneaza.Spun aceste lucruri deoarece sunt patit exact la fel am tras-o si eu de am ametit si pornea cand vroia ea,apoi am schimbat filtrul dupa test unde la fel nu aparea nimic,de atunci merge super,am mai intrebat mecanici si la fel au spus ca un filtru nou poate avea si el defecte.Spor la treaba si sa ii dai de cap.PASTE FERICIT !! pentru toti membrii forumului.Stima

                          Comment


                          • #14
                            Salut
                            Sa va spun ce-am patit azi dimineata. In Bucuresti cred ca erau pe la ora 9-10, in jur de -4 grade. Deci... nu prea frig. Ca orice om, dupa ce-am dat putina zapada la o parte hai sa pornesc masina sa mai incarc bateria ca maine vor fi mult mai putine grade... Zis si facut, dar....
                            1 A pornit cred ca la a 6 cheie... prima oara cand nu porneste la sfert!
                            2. Demarorul ramane pornit. Adica in sarcina. Deci dai din cheie, demarorul invarte, lasi cheia... motorul tot incearca sa porneasca, tu incerci din accelaratie, dar demarorul de aude inca, iar motorul nu porneste. Nici macar o incercare oricat de mica a de a porni. Adica o explozie in cilindrii. Stiti ce vreau sa spun
                            3 Incepand cu a treia cheie, am apasat pedala de acceleratie la maxim sa nu o inec, dar... nimic, iar demarorul tot asa...
                            4 Pe la a 6 cheie, a pornit ca si cum ar fi fost prima, iar afara cald. Adica motorul mergea rotund, un pic accelerat ceea ce este normal.
                            Ce sa va mai spun? Am cutie automata, am stat tot timpul cu ea in pozitia parcare... Nu s-a mai intamplat vreodata asa ceva. Dar...nici nu am mai avut-o iarna...
                            Ce parere aveti? Ma lasa demarorul? Dar de ce nu scanteia? Sau poate ca scanteia dar nu avea ce aprinde? Oricum, de ce demarorul nu revenea la locul lui? Pe ceasuri nici o lampa anormal aprinsa...
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Demaratorul da semne de oboseala din cauza frigului.Iar pornirea....pui contactul de vreo 2 ori si abia a treia o ia.
                              Astazi la -4 a pornit din prima, dar am o presimtire ca ma lasa bateria daca da iarasi de -16.
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF