Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut, incearca sa schimbi benzina, treci de la 95 la 98. Am avut si eu la maslinuta mea probleme cu pornirea si acceleratia. Schimbasem filtrele, bujiile, uleiul dar problemele nu au disparut. La un test facut mi-a aparut o eroare la sonda lambda cu privire la calitatea deficitara a amestecului de combustie, asa ca am schimbat si benzina, am trecut de la 95 la 98. Rezultatul e o masinuta care porneste cuminte la prima cheie si se comporta mult mai bine cand o accelerez. Bafta.

    Comment


    • #77
      Astazi am un drum lung si am sa pun benzina 98.

      Comment


      • #78
        Nimic diferit, aceeasi pornire greoaie.

        Cand pun contactul si dupa ce o pornesc am presiune in rampa 3.5 bari, se mai poate lua in considerare filtru de benzina infundat sau pompa de benzina defecta? ?

        Nu stiu ce sa mai incerc, am pus aditiv pentru curatirea injectoarelor nu este nicio diferenta doar ca bujiile sunt mai caramizii nu mai sunt negre.

        Comment


        • #79
          Originally posted by Mobb View Post
          Nimic diferit, aceeasi pornire greoaie....
          Filtrul nu are nimic.
          Pompa nu are nimic.
          Daca aveau nu aveai 3,5 bari in rampa...
          Schimbarea benzinei nu foloseste la nimic.
          Bujiile nu au nimic (sper ca ai bujii bune...).
          Bobina este buna (daca nu era, nu pornea neam...).
          Ce-a ramas?
          Ai facut si tu o testare?
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #80
            Am bujii NGK BKUR5ET. Sunt alte bujii mai potrivite, mai bune?

            Test (un laptop conectat cu un cablu la mufa masinii) am facut inainte sa schimb debitmetru si mi-a ca am probleme de ardere, ca nu se face arderea cum trebuie. Cei drept motorul mergea ca naiba din cauza debitmetru.

            Nu stiu pe nimeni in Bacau cu test STAR. Sa mai fac un test la reprezentanta Mercedes ?
            Last edited by Mobb; 09-24-2014, 20:02 PM.

            Comment


            • #81
              Ce-a fost de bun simt ai facut.
              Nu ai nevoie neaparat de star 3, dar macar ceva compatibil cu MB-ul tau.
              Banuiesc ca ai amestecul prea bogat si este posibil sa se inece. Asta pana se incalzeste.
              Scoate fum la pornire? Apesi pedala de acceleratie inainte de a o porni?
              Ia-le babeste si o sa-i dai de cap pana la urma...
              Bafta.
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #82
                probleme cu prima pornire am si eu, dar doar dimineata. Am schimbat filtru nou si pompa sh si aceleasi probleme porneste greu spre foarte greu la a zecea cheie sau cateodata deloc. la tester nu apar probleme. cat trebuie sa fie presiunea la pompa de benzina? ca eu am 2,5

                Comment


                • #83
                  aceiasi problema am si eu cu acelasi tip de bujii(NGK). sa nu fie bune bujiile?
                  dar de ce dupa prima pornire porneste la prima cheie? ar trebui sa faca tot timpul asa.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by tyrilin View Post
                    aceiasi problema am si eu cu acelasi tip de bujii(NGK). sa nu fie bune bujiile?
                    dar de ce dupa prima pornire porneste la prima cheie? ar trebui sa faca tot timpul asa.
                    Respectă regulile de postare. Literă mare!

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #85
                      LauLaur am aceiasi problema cu pornirea dimineata cand este frig, de ce este mai frig de ce porneste mai greu.
                      Schimbandu-i filtru, bujii, pompa de benzina, sonda lamba, curatat debitmetru, alimentat cu benzina 99 tind sa cred ca si la mine problema este electromotorul, ce crezi? Mentionez ca dupa prima pornire de dimineata nu mai am probleme cu pornirea pe timpul zilei, porneste greu de cand a inceput sa se raceasca afara, si nu a pornit deloc dimineata cand a fost o seara doua mai frig, nici nu vreau sa ma gandesc la iarna

                      Comment


                      • #86
                        Salut!
                        Atata timp cat electromotorul invarte, da-i pace, isi face treaba. Indreapta-ti atentia spre presiunea din rampa, primul lucru de care trebuie sa te asiguri e presiunea minima necesara functionarii corecte a sistemului de injectie, adica 3,5 bar. Tu ai doar 2,5 in conditiile in care ai schimbat pompa. Nu contest faptul ca masina va functiona si cu 2,5 bar presiune in rampa, dar defectuos, mai ales la pornire.
                        Toate cele bune!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #87
                          Va salut cu respect! Am citit pana acum tot ce s-a postat la aceasta sectiune. Multe necunoscute, presupuneri, etc...Am si eu un 140 din 1999 si problema cu pornirea greoaie dupa un anumit timp pare ca se trage din cauza presiunii extrem de scazute in rampa (cam sub 2 bari!!!). Daca se poate, va rog sa-mi spuneti si mie cum ajung la pompa asta de benzina din rezervor, ce pare a fi infundata (cand pun contactul, se aude ca si cum ai sufla pe un furtun cufundat in lichid)? Cer scuze daca s-a postat asa ceva, dar am cautat cu search si nu am gasit nimic...Pe unde se poate desface pompa pentru proba sau schimb? Multumesc mult!

                          Comment


                          • #88
                            Salut!
                            Ca sa ajungi la pompa de benzina trebuie sa dai scuturile jos(cel median si cel din spate), apoi demontat rezervorul. Cateva informatii si aici
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #89
                              Multumesc mult! Am mai gasit si eu cate ceva....Cum se face vreme buna, ma pun pe treaba, demontez pompa si vedem...poate se poate repara sau o fi infundata, sper...

                              Comment


                              • #90
                                Nu vreau sa te dezamagesc, dar ia in calcul si o pompa de schimb...
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF