Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme nivel ulei si culoare!!!!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hmm, 500g apa in ulei fara ca uleiul sa-si schimbe culoarea nu-mi vine a crede. Parca asta era concluzia colegului Adip1962 un urma schimbului efectuat, uleiul are ceeasi culoare.
    Observ ca discutia devine stufoasa in mod inutil si degenereaza.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #32
      Salutare! Am si eu un A 140 din 98 cu probleme... Ieri am facut schimbul de ulei si mi a iesit cam mult din baia de ulei undeva la 5 - 5,2 L ... si treaba asta ma pus pe ganduri... Uleiul folosit anterior e ceea recomandata, 5w40 de obicei bag 4.5 L Am deja 3 sch. de ulei de cand o am. Tot la 10.000 schimb pentru ca asa mi-a zis mecanicul. De unde vine surplusul de ulei?

      Comment


      • #33
        Greu de spus. Încă nu știm câtă apă poate condensa în mod normal în ulei.

        Ești sigur că ai pus 4,5 litri de ulei și că acum ai scos 5,2? De ce pui 4,5? Atât intră ca să ajungă la Max. pe jojă?
        Ai verificat dacă lichidul de răcire este la nivel?
        Faci drumuri scurte?
        Ai observat dacă temperatura ajunge vreodată la 80 de grade?
        Este greu să vezi apa din ulei, pentru că apa stă la fund, iar uleiul deasupra ei. Poate dacă sifonezi cu un furtun de la fundul recipientului în care ai pus uleiul vechi, o să vezi apă.

        În prima poză se vede apă în clapeta de accelerație, apă care îngheață și poate să blocheze clapeta - ceea ce ar explica impresia greșită a celor de la service că ar fi defectă.
        În celelalte două poze se vede dopul de gheață în gaura de ventilare a carterului și în furtun.
        Nu am o poză cu spuma de pe senzorul de temperatură, care ar putea explica turația instabilă.
        Attached Files
        A good car is nothing without a good garage.
        Mercedes too.

        Comment


        • #34
          Buna! In primul rand multumesc de raspuns. Mereu 4.5 M1 3000 5w40 am bagat, pt. ca asa mi a zis mecanicul... Azi dupa ce am ajuns de la servici am verificat uleiul, si era intre min si max si a disparut spuma de pe joja (am avut spuma maronie pe joja dupa ce am schimbat uleiul ) am completat lichidul de racite si imi lipsea cam 250 300 ml ... acuma am sa verific mai des atat uleil cat si nivelul apei de racire.

          Comment


          • #35
            Originally posted by getablonda View Post
            Ești sigur că ai pus 4,5 litri de ulei și că acum ai scos 5,2? De ce pui 4,5? Atât intră ca să ajungă la Max. pe jojă?

            Ai observat dacă temperatura ajunge vreodată la 80 de grade?
            Ma gandesc ca omul nu ar avea pentru ce sa minta...
            Da, in cazul unui w168 4,5 l sunt necesari pentru a stabili nivelul corect pe joja, intre min. si max. .
            Tot spui de verificat temperatura...
            Cum ar putea sa verifice temperatura motorului, atata timp cat masina nu are indicator de temperatura in bord? Doar sa mearga zi de zi cu testerul pe ea.
            @NoFearA140
            am completat lichidul de racite si imi lipsea cam 250 300 ml ...
            Atentie la nivelul lichidului de racire, daca radiatorul e prevazut cu vas de expansiune pe el, nivelul corect se stabileste undeva la nivelul radiatorului sau un pic mai sus, in nici un caz nu se umple vasul. Asta din cauza ca sistemul de racire este unul inchis, lucrand sub presiune( a se citi eticheta de pe traversa de deasupra farului stang).
            Tot la 10.000 schimb pentru ca asa mi-a zis mecanicul.
            Te sfatuiesc ca in cazul in care a trecut un an si nu au fost atinsi cei 10000km
            sa schimbi totusi uleiul, ii va fi mult mai bine motorului.
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Ms. de raspuns LauLaur ! Dupa schimbul de ulei am facut cam 600 - 700 de km, am mai verificat uleiul si a disparut spuma de pe joja si nu imi dispare lichidul de racire din vasul de expansiune... (momentan). Eu am cumparat o cu 165000 si acuma am 185000 am schimbat uleiul de 3 ori, tot timpul 4.5 l si niciodata nu a fost nevioe sa completez... nu afuma cand accelerez, e ok... Am lasat uleiul vechi sa se aseze... si pe fundul flaconului se vede ceva alb... ce o mai fi si ala? Am dus la cineva sa verifice cu tester si mi a dat 4 erori: 1 Comanda pornire - cod P1650 , 2 Eroare aprindere cil. nr. 2 - cod P0302 , 3 Integrator senzor oxigen - cod P0170 , 4 Viteza autovehivulului - cod P0500. Mentionez ca eroriile erau memorate de calculator, adica nu persista...

              Comment


              • #37
                Buna seara! Am lasat uleiul scos anterior sa se aseze...

                Comment


                • #38
                  Joi imi sosesc jucariile pentru revizie.
                  Filtru ulei+aer MANN, ulei LM si un kit de montare toba esapament.
                  Uleiu LM super leichlauf un am intrebat nu mai era disponibil, dar am cerut LM MOS2 Leichlauf 10-w40, semi-sintetic.
                  Am 13000km, sambata ii dau la 00000.

                  O sa pun o poza cu noul ulei, culoare gri...abia astept
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    Off topic
                    Ulei de asta am luat si eu. Chiar ca se aude mai bine motorul. Sa fie "made in germany".
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #40
                      Am facut revizia.Poza cu uleiul imi este rusine sa postez. Inchipuiti-va culoarea gri inchis.
                      Au facut colegii glume pe seama mea cand au vazut ce urmeaza sa bag in masina.Zgomotul s-a schimbat imediat tinand cont ca aveam 13000km cu vechiul ulei.

                      PS: am schimbat si kitul de montare toba esapament:colier,suruburi cu arcuri si cele 3 gume.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #41
                        Miercuri mi-a ajuns și mie termostatul... venind din Franța. Am luat un Gates.

                        Vineri l-am montat și am dat o tură. Până la capătul aleii ajunsese la 80 de grade și nu a mai scăzut sub, tot drumul.

                        Înainte de tură, verificând nivelul uleiului am constatat că scăzuse la minimum pe jojă, de la jumătate unde l-am lăsat, așadar am pus un litru înapoi (unul din cei doi litri pe care îi scosesem). În bidoanele în care țin uleiul scos nu s-a decantat nimic.

                        Convingerea mea este că acel condens (500 ml în cazul meu) stă la fundul băii de ulei și, dacă este în cantități rezonabile, nu intră în circuit.
                        A good car is nothing without a good garage.
                        Mercedes too.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Am facut revizia.Poza cu uleiul imi este rusine sa postez. Inchipuiti-va culoarea gri inchis.
                          Au facut colegii glume pe seama mea cand au vazut ce urmeaza sa bag in masina.Zgomotul s-a schimbat imediat tinand cont ca aveam 13000km cu vechiul ulei.
                          Flaviu, uleiul meu vechi a fost ok. Maro inchis, dar ceva mai apos mai ales avand in vedere ca era 10w40. Noul LM a facut (am deja vreo 1500 km) ca motorul sa se auda mult mai putin in comparatie cu, virgula , cutia automata. Poate trebuie si acolo sa schimb uleiul... desi nu are decat vreo 15000 km...
                          PS. Junghiul merge zilnic. Porneste la cheie. Ma si mira... Ptiu! Sa nu o deochi!
                          Last edited by adip1962; 03-02-2014, 17:58 PM.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #43
                            Presimt ca o sa schimbati statusul cat de curand )
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #44
                              Dragilor,


                              Bine v-am regasit in primul rand. Cand mi-am cumparat masina mi-am schimbat uleiul precum scrie in talon ....iar iarna mi s a aprins martorul pe bord de la ulei. In service=ul de cartier +tester ,ca este dusa pompa de ulei si trebuie schimbata.....eram destul de suparata cand mi-a zis cineva ca uleiul este prea subtire si nu este bun sa mai astept. Am revenit de la caravana Mercedes care m-a luminat cu toate problemele legata de aceasta masina. Uleiul trebuie sa fie mercedes,altfel..."piesele s-au dus,dupa spusele altora". Va recomand sa ii puneti uleiul de la mercedes,este mai scump ,dar stiti macar ce are.

                              Comment


                              • #45
                                Am aceiasi problema am schimbat uleiul la 10 mii km si avea o culoare si o consistenta ciudata . Dupa 50 km de mers cand verific pe joja a crecut nivelul mult peste maxim si uleiul e gri la culoare cu spuma si busonul avea o spuma galbena. Am vazut ca o garnitura de chiuloasa costa 200 lei stie cineva cat m ar ajunge manopera si daca trebuie dat jos motorul?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF